Překvapení: BMW chce za rok vyzvat Japonce v MotoGP

Motocyklový svět už dlouhou dobu čeká na okamžik, kdy některý z dalších evropských výrobců vstoupí úspěšně do královské kubatury a v třídě MotoGP srazí na kolena japonské stroje. Drobné úspěchy zatím sbírá Ducati, dalším hráčem by mělo být BMW.
Překvapení: BMW chce za rok vyzvat Japonce v MotoGP

Německý výrobce automobilů a motocyklů, bavorská firma BMW Group, vypustila začátkem jara pár informací o vývoji nového závodního stroje a tím ještě více rozdmýchala spekulace na poli médií.

PR manažer nový stroj popsal pouze jako součást výzkumných aktivit, zkušební stroj vytvořený pod záštitou BMW. Hlavní a zatím neověřená otázka zní: "Je to předchůdce továrního závodního motocyklu třídy MotoGP?"

Na fotkách je údajně jediný pojízdný prototyp, který by odpovídal specifikacím závodního stroje pro rok 2007. Z dostupných informací by měl být pod kapotáží řadový čtyřválec o objemu 800 ccm. Vpředu jsou radiální kotoučové brzdy od firmy Brembo, o odpružení se stará přední vidlice Öhlins.


Zdroj: motorcycleusa.com

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků