Překvapení: BMW chce za rok vyzvat Japonce v MotoGP

Motocyklový svět už dlouhou dobu čeká na okamžik, kdy některý z dalších evropských výrobců vstoupí úspěšně do královské kubatury a v třídě MotoGP srazí na kolena japonské stroje. Drobné úspěchy zatím sbírá Ducati, dalším hráčem by mělo být BMW.
Překvapení: BMW chce za rok vyzvat Japonce v MotoGP

Německý výrobce automobilů a motocyklů, bavorská firma BMW Group, vypustila začátkem jara pár informací o vývoji nového závodního stroje a tím ještě více rozdmýchala spekulace na poli médií.

PR manažer nový stroj popsal pouze jako součást výzkumných aktivit, zkušební stroj vytvořený pod záštitou BMW. Hlavní a zatím neověřená otázka zní: "Je to předchůdce továrního závodního motocyklu třídy MotoGP?"

Na fotkách je údajně jediný pojízdný prototyp, který by odpovídal specifikacím závodního stroje pro rok 2007. Z dostupných informací by měl být pod kapotáží řadový čtyřválec o objemu 800 ccm. Vpředu jsou radiální kotoučové brzdy od firmy Brembo, o odpružení se stará přední vidlice Öhlins.


Zdroj: motorcycleusa.com

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků