Přehled prodejů nových automobilů na českém trhu

9 komentářů

petrumr
27. října • 18:34

Dobrý čtení,kdyby nebylo OII tak škoda má samý -,ta fabka má pokles jak hrom,co soudruzi stym budou dělat-není nějaká tisková zpráva?

David
27. října • 21:54

Me osobne je lito, ze Skoda ztraci polovicni podil na nasem trhu  U te Fabie by stacilo snizit cenu a byl by to opet hit...takova Fabie s Airbagem, posilovacem rizeni a lakovanymi narazniky (protoze Junior je bez a hruza!) za 220 az 230 tis. Kc by jiste propad Fabie zastavil.....

hallda
27. října • 16:51

Boha jeho kdo tohle trideni znacek vymejsli - Logan kdyz uz fakt neni maly vuz a natoz MINIVUZ -

ladin
27. října • 6:12

Na Octávku a Suberba v třídách kam nepatří jsem si už trošku zvykl. Tady jsme svědkem jak se auta povyšují a pak tu máme další opačný příklad - Dacia Logan mezi mini vozy???????? Kdo zařazuje auta do tříd??????? A proč byl Logan srovnáván s Octávkou když je o dvě třídy níž?????????

Jirka
27. října • 21:47

Ja zase nerozumim, jak nekdo muze pochybovat, ze Superb je vyssi stredni!!! U Oktavky nadavate na maly podvozek, Suberb ma rozvor jak hrom a stejne se vam neco nelibi.....A Logan nesaha Oktavii ani po patniky!

ladin
31. října • 12:07

Jednou zarazeni do trid berete podle rozvoru a vzapeti to popirate, tak jak je to? Zkontrolujte si cisla rozvoru Octavky a Logana. Nejvetsi bordel je v tom, ze v pripade Octavky a Suberba, kteri se velikostne pohybuji na pomezi trid, se zarazuje vyse.U Logana ktery je velikostne srovnatelny s Octavkou je o dve tridy nize.  Cena taky nerozhoduje, to by Skodovky nebyly tam kde jsou. Tak jak to je?

jr
27. října • 2:32

Škoda 42 767 = Fabia 29 465 + Octavia 16 265 + Superb 1 751?

Radek Ondrášík
27. října • 7:38

Je třeba připočítat ještě několik kusů starší Octavie, která se stále prodává.

stoural
27. října • 8:47

Clovek by logicky rekl, ze pod Octavii se zaradi oba dva modely...

Doporučujeme

Články odjinud