Přehled: Co chystají automobilové značky pro rok 2018? (1. část)

V roce 2018 stále ještě budou mít nad elektromobily převahu vozy se spalovacími agregáty pod kapotou. Podívejte se na první část našeho přehledu.
 

Značky samozřejmě ještě neposkytly informace o veškerých novinkách, které v roce 2018 chystají představit. Nicméně, leccos si lze odvodit díky zákulisním informacím, a třeba i dopočítáním v souvislosti s obvyklými lhůtami pro generační obměnu zavedených modelů. Automobilky řadíme za sebe podle abecedního pořadí. Zde se můžete dozvědět o plánech první poloviny značek vyrábějících velké série aut.

1. Alfa Romeo

Klepněte pro větší obrázek

Alfa Romeo se dva roky po sobě po dlouhatánské odmlce prezentovala novinami. V roce 2016 to byla Giulia, v tom končícím Stelvio. Co bude dále je zatím záhadou. Plány na velký sedan jsou zřejmě přinejmenším odložené, momentálně se nejvíce spekuluje o kupé.

Jedinou potvrzenou novinkou pro samý počátek roku je vrcholná verze stelvia - QV. Výkon šestiválce je 375 kW, což postačuje na zrychlení z nuly na stovku pod čtyři sekundy. Maximální rychlost činí 283 km/hod.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků