Přehled 10 nejlepších šestiválcových motorů všech dob

k.ik  |  14. 05. 2017 08:41  |  [178.23.220.xxx]

buick regal turbo

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  14. 05. 2017 09:15  |  [90.182.97.xxx]

Raději Subu H6, nebo motor od mé neoblíbené automobilky porsche? :)
Ale ani Jaguar neměl ošklivé šestiválce, dokonce řadové :)

Odpovědět  |   | 
Gatto  |  15. 05. 2017 10:37  |  [77.92.194.xxx]

Nezapomeňme ani na 1989 TTA a další auta, co měla LD5/LC6 pod kapotou: Century, Regal, Riviera, LeSabre, Monte Carlo.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  14. 05. 2017 11:32  |  [46.167.216.xxx]

Chybí mi tu 6 válce od Jaguaru, který je jimi pověstný. Od těch strších, až po ten současný s kompresorem, za který rozhodně zaslouží palec nahoru!

Odpovědět  |   | 
883  |  14. 05. 2017 22:34  |  [62.209.220.xxx]

To není důležité, hlavně že je tady ten xindlwagenovský paskvil

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 05. 2017 12:16  |  [217.195.168.xxx]

M3 3.2 a to bez akejkolvek debaty.

Odpovědět  |   | 
štěpán  |  14. 05. 2017 18:15  |  [77.236.222.xxx]

Když nejlepší všech dob, tak škoda, že se zapomnělo na předválečné konstrukce - třeba Porcheho Mercedesy S/SS/SSK/SSKL

Odpovědět  |   | 
;-)  |  15. 05. 2017 04:12  |  [37.188.156.xxx]

K6S310DR

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 05. 2017 04:45  |  [81.30.230.xxx]

Jak redakce přišla na to, že těchto 10 je právě těch nejlepších? Zajímalo by mě to...

Ale těžko očekávat jakoukoliv reakci.

Odpovědět  |   | 
Ficus;;  |  15. 05. 2017 07:38  |  [185.15.144.xxx]

V soutěži o největší zmatenost článku se umístil tento blábol na prvním místě...

Odpovědět  |   | 
Gatto  |  15. 05. 2017 10:26  |  [77.92.194.xxx]

Kolik lidí tolik názorů. Nedokázal jsem odhadnout, podle jakého klíče byly motory vybírány. V každém případě mi ve výběru chybí jeden opravdu zásadní šestiválec, který sehrál v dějinách mnohem zásadnější úlohu, než 98 % z těch v článku jmenovaných. GM V6 3800 Series II (L36 a L67) a Series III (L26 a L32), nemluvě o jeho předchůdcích s rodokmenem sahajícím až do roku 1962 a bohatou sportovní minulostí. Series II byl zařazen do Ward's 10 Best Engines v letech 1995, 1996 a 1997. L67 patřil k nejsilnějším V6 své doby, byl certifikován jako LEV (nebo ULEV?), Series III získal dokonce SULEV, takže byl brán jako velmi ekologicky přívětivý i dle přísných měřítek Kalifornie. Nevím, proč zrovna tento hospodárný, spolehlivý, nezničitelný a nesmírně oblíbený motor, navíc jeden z nejrozšířenějších v historii, propadl sítem při výběru...

Odpovědět  |   | 
ja-ne  |  15. 05. 2017 15:43  |  [213.81.223.xxx]

tak za zmienku by stal al vobec prvy seriovo vyrabany 6valec Lancie z 50 rokov..

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 05. 2017 20:49  |  [217.195.168.xxx]

...davam dalsi a to ten v aute MBE 300E-24. Kto sa s nim nezviezol, nech radsej mlci.

Odpovědět  |   | 
MJ  |  16. 05. 2017 17:51  |  [109.81.208.xxx]

Souhlas. 300E-24V by tu neměl chybět (kód motoru 104.980). 162 kW. Tichý, klidný, silný. Krásné svezení.

Odpovědět  |   | 
p-v  |  17. 05. 2017 19:36  |  [37.188.225.xxx]

Článek vznikl hádám někde v partě hospodských automobilových "expertů" u piva.

Odpovědět  |   | 
Stichy  |  02. 06. 2017 18:45  |  [37.188.226.xxx]

Proč je ve výběru VR6? Sice má hezký zvuk ale jinak to moc povedený motor není. Chybí tam šestiválce od MB..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků

Nejčtenější články

Vybíráte ojeté velké kombi? Toto je pět nejspolehlivějších

Vybíráte ojeté velké kombi? Toto je pět nej…

V našem miniseriálu o nejspolehlivějších automobilech jsme se tentokrát zaměřili na rodinná kombi střední třídy. I v této kategorii jasně převládají značky z Japonska, ovšem Toyota vítězem není…

28.  8.  2017 | | 53 N/A
Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. Cena začíná na 349 980 Kč

Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. …

Městské SUV se brzy stane jedním ze tří nejprodávanějších vozů této korejské automobilky

21.  9.  2017 | | 5 N/A
Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazní…

Od počátku září až do konce prosince budou dealeři značky Citroën v ČR poskytovat zákazníkům při nákupu nového auta slevu v rozmezí třicet až sto dvacet tisíc korun.

1.  9.  2017 | | 43 N/A
Obrněnou limuzínu pro papaláše vymysleli Rusové. Uvnitř je kapsle

Obrněnou limuzínu pro papaláše vymysleli Ru…

Automobiloví i bezpečnostní odborníci v USA v současnosti usilovně pracují na novém obrněném voze pro přepravu svých prezidentů.

17.  9.  2017 | | 17 N/A
Frankfurt živě: Do detailu jsme prozkoumali novou Dacii Duster

Frankfurt živě: Do detailu jsme prozkoumali…

Nový Duster si odbyl premiéru na autosalonu ve Frankfurtu. Prohlédli jsme jej zvenčí i uvnitř.

12.  9.  2017 | | 80 N/A