Přehled 10 nejlepších šestiválcových motorů všech dob

k.ik  |  14. 05. 2017 08:41  |  [178.23.220.xxx]

buick regal turbo

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  14. 05. 2017 09:15  |  [90.182.97.xxx]

Raději Subu H6, nebo motor od mé neoblíbené automobilky porsche? :)
Ale ani Jaguar neměl ošklivé šestiválce, dokonce řadové :)

Odpovědět  |   | 
Gatto  |  15. 05. 2017 10:37  |  [77.92.194.xxx]

Nezapomeňme ani na 1989 TTA a další auta, co měla LD5/LC6 pod kapotou: Century, Regal, Riviera, LeSabre, Monte Carlo.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  14. 05. 2017 11:32  |  [46.167.216.xxx]

Chybí mi tu 6 válce od Jaguaru, který je jimi pověstný. Od těch strších, až po ten současný s kompresorem, za který rozhodně zaslouží palec nahoru!

Odpovědět  |   | 
883  |  14. 05. 2017 22:34  |  [62.209.220.xxx]

To není důležité, hlavně že je tady ten xindlwagenovský paskvil

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 05. 2017 12:16  |  [217.195.168.xxx]

M3 3.2 a to bez akejkolvek debaty.

Odpovědět  |   | 
štěpán  |  14. 05. 2017 18:15  |  [77.236.222.xxx]

Když nejlepší všech dob, tak škoda, že se zapomnělo na předválečné konstrukce - třeba Porcheho Mercedesy S/SS/SSK/SSKL

Odpovědět  |   | 
;-)  |  15. 05. 2017 04:12  |  [37.188.156.xxx]

K6S310DR

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 05. 2017 04:45  |  [81.30.230.xxx]

Jak redakce přišla na to, že těchto 10 je právě těch nejlepších? Zajímalo by mě to...

Ale těžko očekávat jakoukoliv reakci.

Odpovědět  |   | 
Ficus;;  |  15. 05. 2017 07:38  |  [185.15.144.xxx]

V soutěži o největší zmatenost článku se umístil tento blábol na prvním místě...

Odpovědět  |   | 
Gatto  |  15. 05. 2017 10:26  |  [77.92.194.xxx]

Kolik lidí tolik názorů. Nedokázal jsem odhadnout, podle jakého klíče byly motory vybírány. V každém případě mi ve výběru chybí jeden opravdu zásadní šestiválec, který sehrál v dějinách mnohem zásadnější úlohu, než 98 % z těch v článku jmenovaných. GM V6 3800 Series II (L36 a L67) a Series III (L26 a L32), nemluvě o jeho předchůdcích s rodokmenem sahajícím až do roku 1962 a bohatou sportovní minulostí. Series II byl zařazen do Ward's 10 Best Engines v letech 1995, 1996 a 1997. L67 patřil k nejsilnějším V6 své doby, byl certifikován jako LEV (nebo ULEV?), Series III získal dokonce SULEV, takže byl brán jako velmi ekologicky přívětivý i dle přísných měřítek Kalifornie. Nevím, proč zrovna tento hospodárný, spolehlivý, nezničitelný a nesmírně oblíbený motor, navíc jeden z nejrozšířenějších v historii, propadl sítem při výběru...

Odpovědět  |   | 
ja-ne  |  15. 05. 2017 15:43  |  [213.81.223.xxx]

tak za zmienku by stal al vobec prvy seriovo vyrabany 6valec Lancie z 50 rokov..

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 05. 2017 20:49  |  [217.195.168.xxx]

...davam dalsi a to ten v aute MBE 300E-24. Kto sa s nim nezviezol, nech radsej mlci.

Odpovědět  |   | 
MJ  |  16. 05. 2017 17:51  |  [109.81.208.xxx]

Souhlas. 300E-24V by tu neměl chybět (kód motoru 104.980). 162 kW. Tichý, klidný, silný. Krásné svezení.

Odpovědět  |   | 
p-v  |  17. 05. 2017 19:36  |  [37.188.225.xxx]

Článek vznikl hádám někde v partě hospodských automobilových "expertů" u piva.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: