Představujeme: Opel Astra OPC

28 komentářů

Pavel
28. listopadu • 14:40

Pekny, ale nova bude stat majlant, libi se mi (hlavne cenove) starsi Astra OPC
:-D
http://www.sportovnivozy.cz/19953-opel-astra-opc-plzen...
:-)

Shimi
25. listopadu • 15:47

Opel s hmotností svých vozů bojuje už pěkně dlouho, ale vůbec se mu to nedaří. Jen pro představu.Renault Megane Coupe GT - 2.0T - prov.hm. 1395 kg
VW Golf 3dv. - 2.0T - prov.hm. 1393 kgJak je možné, že Astra GTC s atmosférickou 1.4 začíná na 1437 kg? To je naprostá šílenost.

Pierre
25. listopadu • 17:45

Astra začíná na 1393kg a je to už vč.75kg řidiče. Nevím, jak Renault, ale VW jsem viděl uvádět bez řidiče. Takže rozdíl je podstatně menší.

Shimi
25. listopadu • 18:42

to Pierre: Podle zatím dostupných informací bude nová Astra GTC začínat na provozní hmotnosti 1437 kg, tak jak jsem psal. Ty jsi 1393 kg vzal odkud? Hodnoty Renaultu a VW jsou taktéž provozními hm. (tzn. včetně 75 kg). Info o hmotnostech nového GTC mi ale moc nesedí, páč 5dv. verze začíná na 1373 kg a kombík na 1393 kg. V tomto kontextu je celkem nesmysl, aby 3dv. verze byla ještě o 44 kg težší než kombík.

D4nNy0o7
26. listopadu • 13:25

Podla mna moze byt GTC kludne tachsie aj ako kombik. Pokial viem, je sirsie, ma iny podvozok, ktory je isto mohutnejsie, ked zvladne aj 20" kolesa od vyroby

as
25. listopadu • 15:56

opel je xi.ndl

phantom
28. listopadu • 15:25

přidej si ještě jedno s k nicku a pochopíš kdo je tady xi.ndl blbečku, jezdím oply dýl než ty jsi na světě a nemám probléma. Je to německá škodofka ale vo to se víc snaží, zejména v poslední době. Tož tak asi.

Neczek
17. února • 17:53

Vlastním již pátého Opela (2x Vectra, 1x Astra, 2x Combo). Nikdy jsem neměl jediný problém, narozdíl od kamaráda, který jezdí v Octavii. Například na Combu 1,7D jsem najel 350.000 km a i v těchto kilometrech jsem neřešil, že by mi v -20 stupních venku nenastartovalo. A dělali se na tom jen běžný věci jako olejový nebo vzduchový filtry atp. při garančkách. Jestli někdo tvrdí, že Opel je křáp, tak v žádným nikdy nejel.

viper
25. listopadu • 13:39

příšerně těžké auto které se hraje na sportovní hot hatch.:-/ Takové auta mají vážit kolem 1.300kg a ne 1700kg 3-[

Rosťa
22. března • 11:22

-S tou váhou máte pravdu. Oproti 7mi místé Dacii Lodgy: Provozní hmotnost: 1191 kg
Užitečná hmotnost: 710 kg
Vím že to nelze srovnávat ale píšu to proto že v zatáčkách se chová fakt suprově.
A na křižovatkách ujedu letitým báwům jak nic taky díky hmotnosti. Výkon na kilogram se tomu tuším říká.

jirin
25. listopadu • 15:06

Kolik lidí, kterým se to auto bude líbit, se reálně v autosalonu zeptá na hmotnost???? 1%?

Tomas B
25. listopadu • 15:17

ten kdo si jde koupit OPC, tak pokud už tu hmotnost neví, tak by se měl určitě zeptat. Jestli to takovýho člověka u tohodle typu auta nezajímá, tak nevim proč si takový auto kupuje!

Rode
25. listopadu • 15:44

Urcite mas doma spoustu veci, ktere nevyuzivas jen v duchu toho, v jakem byly vyrobeny, ale vyuzivas z toho treba jen magrinalni cast a mas to treba proto, ze se ti to libi. U aut je to velmi caste. Ja neznam nikoho, kdo vyuziva auta na 100% ani stabilne na 90 a ani na 75... ale znam hafo tech, co maji auta, ze kterych vyuzivaji treba 20% a maji je proto, ze se jim libi...

R1S0
25. listopadu • 15:41

"...tak nevim proč si takový auto kupuje!"Asi preto,preco si ludia kupuju bmw x5-x6 na 21-22 palcovych nizkoprofilovkach... :-))

Tomas B
25. listopadu • 15:57

R1S0: já nikde netvrdim, že si lidi kupujou nesmyslně auta, jen jsem napsal, že JÁ to nechápu a když bych uvažoval o takovém typu auta, tak mě hmotnost bude zajímat! Nic víc, nic míň

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomas B
25. listopadu • 15:59

oprava: chtěl jsem napsat "že si lidi nekupujou nesmyslně auta" ;-)

Tomas B
25. listopadu • 14:34

kde si sebral, že váží 1700kg?

viper
25. listopadu • 15:51

tady ;-) http://www.auto.cz/opel-astra-gtc-prvni-jizd... ... "Své poslání plní velmi dobře. Nedostatky 1,6 Turbo zůstávají – vysoká hmotnost (1550, resp v plné výbavě 1701 kg) "předpokládám že OPC na tom nebude líp ;-)

Shimi
25. listopadu • 16:08

to viper: Tak si ten test koukej přelouskat ještě jednou. Hodnoty, které uvádíš, nepatří 1.6T, ale 2.0 chrochtáku. Nicméně i ty pro 1.6T jsou odstrašující.

viper
25. listopadu • 16:22

a Astra OPC má jaký motor ? ;-) 2.0l turbobenzín.PS: nemyslím si že ty dvoulitry budou hmotnostně od sebe příliš lišit (chrochták/benzín)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
25. listopadu • 20:12

to viper: Jelikož nejsou dostupné informace o GTC s benzínovou 2.0T, tak si vypůjčím info od VW. To jenom pro dokreslení toho, jak "příliš" se od sebe mohou lišit.VW Golf - 2.0 TSI 155 kW - provozní hmotnost 1393 kg
VW Golf - 2.0 TDI 125 kW - provozní hmotnost 1484 kgNicméně u GTC bych to tipl na +/- 50 kg, i tak je to ale šílenost. 1471 - 1613 kg u 1.6T je naprosto neuvěřitelný údaj. Kdybych vzal čistě hypoteticky střed od 1.6T tj. 1540 kg a střed od 2.0 CDTi tj. 1625 kg a mezi to napasoval 2.0T, tak by to vyšlo na nějakých 1580 kg. A když těch 1580 kg dám do kontextu s 1393 kg u Golfa, tak mi z toho vychází, že inženýři u Opela jsou naprostý blázni.

Tomas B
25. listopadu • 16:00

viper: tak předpokládáš asi správně (ten článek jsem už četl taky), ale ještě jsem to nikde napsaný neviděl...

carpediem...
25. listopadu • 13:47

Tak a nechtiac som ti dal este aj plusko.. totiz, podla mna si mimo, porovnavas to s autami z roku 1950 alebo co? Je nadherne a sily ma na tu hmotnost dost..

viper
25. listopadu • 16:19

Jistě podle tebe by bylo nejleší, kdyby Astra vážila 2 tuny :-D Pokud nechápeš že se vysoká hmotnost negativně projevuje na jízdních vlastnostech, obzvláště u vozu, který se staví do role rychlého hot hatche (v případě Oplu si na něj spíše hraje), tak pak to nemá smysl dál řešit. Tleskej Oplu jaké postavil super vozidlo.PS: nejspíše proto že jsme v roce 1950 se u závodních speciálů vyhazuje z auta všechno co by zbytečně zvyšovalo pohotovstní hmotnost. A to plusko si klidně nech ;-)

carpediem
27. listopadu • 0:31

Som zaujaty, Oply sa mi pacia. Ale ktora automobilka pre ludi vlastne vyraba cisto zavodne auta dnes, ked sa rozpravame v normalnych cenovych kategoriach pre ludi? Su to skor univerzalne rodinne auta ktore maju viac sily.. Pre mna by bolo uplne idealne.

risomas
25. listopadu • 13:58

Nejde o silu na rovinke to ale o to ako mozes prejst zakrutu a tam ti motor niako nepomoze ide cisto o hmotnost a pneumatiky a samozrejme podvozok.

Tomas B
25. listopadu • 11:40

designově povedený!

Petr  Griga
25. listopadu • 14:57

Designově ano, motor vypadá na papíře také dobře, tak ještě kvalitní podvozek a bude to dobrý fáro.

Doporučujeme

Články odjinud