Představujeme nejrozbitější silnici Česka. Je u Okřešic na Třebíčsku

19 komentářů

Peterluk
29. června • 12:24

Na Slovensku poznam vela horsich ciest... Toto je oproti nim pethviezdickovy luxus.

Nick
27. června • 19:00

No ta silnice ještě ujde! To u Nás je daleko horší! :-D Tam už má problém aj Zetor 3-[

prorok
27. června • 13:55

Kdyby ministerští úředníci nevytunelovali miliardy z našich daní, zbylo by asi i na tyto díry na silnicích IV. tříd po celé republice. Tohle jsme si po 20.letech od revoluce nepředstavovali .

Fantomas
27. června • 18:04

Přesně tak. Co šlo, to se rozkradlo. A ostatní se rozprodalo. Stovky miliard si od nás každoročně odvezou zahraniční majitelé našich podniků, společností a firem. Je to blbé, ale musíme se smířit s tím, že rok za rokem budeme chudší a chudší.

Antiautomat
28. června • 11:44

To je absolutne normalny jav v neskorom kapitalizme kde statna moc je v rukach kapitalu /zahranicneho, nadnarodneho/. Dolezite je, aby nadnarodne spolocnosti mohli existovat a aby ich spolocenske zriadenie mohlo byt nadalej umelo udrziavane nakolko su na nom zavisle /ze sa to deje na nas ukor je samozrejmost/. Dlho to trvat nemoze lebo uz chudobnejsi byt pomaly ani nemozeme, to co sa dalo po tzv.revolucii (v skutocnosti jeden velky podvod, povedzme si to uz na rovinu) rozkradnut je uz davno rozkradnute a jednoducho uz nie je z 'coho'. Teraz pride na rad poda /co sa uz veselo deje, ale este len teraz to dostane ten spravny spad/, potraviny /staci sa pozriet na ten hnoj ktory sa k nam nasilu dovaza/, no a nakoniec prirodne zdroje.

Fantomas
29. června • 12:33

Bohužel máte pravdu, včetně těch budoucích událostí.
Mě momentálně nejvíc štve, že stát úplně změnil svoji funkci. Z instituce sloužící pro potřeby občanů se změnil na jakési podivné s.r.o. a věci a služby vytvořené z daní občanů nám chce pronajímat za peníze.

Kenny
27. června • 12:29

Pánové a dámy, silnice s takovýmto povrchem (viz fotografie v článku) se v částech západní Ukrajiny vyskytují zcela běžně !!! Akorát jsou to hlavní magistrály o délkách stovek a stovek km. První jedete na dvojku, šup sem, šup tam, snažíte se vyhýbat čemu se dá. Po půlhodině to vzdáte a svištíte trvale 80-100 jak místní od slunce východu do slunce západu. Podvozek jen "vlaje" jak ponožky na šňůře při silném větru. PS: proto se pohrdavě směji tomu oplastování spodku kastle + krytu pod motor, co automobilky označují jako "paket pro špatné cesty". Tady pak přežijou jen čepy Lemforder, ostatní zkrátí životnost na cca 20%. Někteří místní dovaří listová pera a dobré.

Karel
27. června • 14:30

Je vidět že nevíš o čem mluvíš neříkám že se takové silnice na Ukrajině nevyskytují například na Zakarpatí když jedeš na Semivir, ale v dnešní době mě připadá že jsou tam silnice daleko lepší než u nás konkrétně žiji v Dubno, Rivne a mohu posuzovat tyto oblasti a když mluvíš o magistrálách tak například silnice Kyjev - Rivne - Lvov je rozhodně lepší než D1.
Nedávno když jsem přijel z Ukrajiny se mě táta ptal jak se mi jelo z Ukrajiny po těch jejich silnicích a já mu bohužel musel říct že nejhorší povrch je na České dálnici za Brnem ve směru na Prahu známá panelka.
Přikládám odkaz na mé fotografie z Ukrajiny kde jsou vyfoceny i Ukrajinské silnice
http://ukrajina.orbion.cz/galerie/fotogalerie/rivne... ...
http://ukrajina.orbion.cz/fotogalerie/rivne-zari-ri... ...

Kenny
27. června • 14:41

Ano na Kiev je cesta velmi pěknáB-] ...ale mezi Korčavou a Lvovem si asi nejel :-D 20cm hluboké díry normál, dyť i místní mají na autech "nakopnuté" zadky aby nechytali spodkem:-P

Karel
27. června • 14:49

Ani bych neřek jezdím tam každou chvíli a co popisuješ není pravda jsou tam akorát občas ležící policajti

Ernest
27. června • 13:58

Treba si brat priklad z Nemecka, nie Ukrajiny B-]

Karel
27. června • 11:36

No ono i horších silnic je po celé republice dost tak nač se nad tím vzrušovat máme prostě teréní vložky

Phoenix
27. června • 9:03

No když jsem loni jel někde na českolipsku kolem Polevska, tak tam bylo sprejem nastříkáno na silnici "vjezd na vlastní nebezpečí"... výmoly takové, že by si tam zlámal hnáty i mamut... přes silnici v klidu a pohodě chodili srnci, divočáci, protože byli asi zvyklí, že tam vlastně už nikdo nejezdí :-)
Takže možná je tahle podobně hrozná :-)

Aru
27. června • 15:05

Na Českolipsku je takových silnic víc, na prstech je nezpočítáte. Těch jejich směšných 50 metrů se zdaleka nevyrovná několikanásobně delším úsekům právě kolem Polevska nebo nedávno zaplácanou silnicí z Volfartic do Oldřichova kudy jezdí pravidelná linka autobusu z České Lípy do Kamenického Šenova. Dříve tudy jezdilo mnoho aut, ale po několika měsících katastrofálního stavu a letitých záplatách této silnice už zde potkáte leda zmíněný autobus a pár místních.Donedávna bych za nejhorší silnici v Česku označil pokračování nově postaveného mostu pro obchvat do Dubice přímo v České Lípě. Velmi vytížená silnice široká na 3 až 4 pruhy a nenašlo se místo kudy by se dalo projet aniž by jste spadl do díry o minimální hloubce 10cm. Jak to tam vypadá nyní nevím.

Jura
27. června • 9:25

Přesně jak říkáš, to, co tady posílají na fotce a píšou o otřesném stavu v délce 50m, to mě prostě rozesmálo. Podobnou silnici, subjektivně bych řekl, že ještě v horším stavu, v délce několika kilometrů a o něco užší, jde najít právě na Českolipsku, asi 5-6km od zmíněného Polevska.

Jarda.abc
27. června • 8:57

Dálniční známky.proč se platí za známku pouze na dálnicích. Za tyto silnice se neplatí mýto, dalniční známky, tak ať se taky neopravují.

Ernest
27. června • 14:00

Pan zdedil miliony a nikdy nemusel pracovat, takze jemu je jedno ci plati znamky a myto alebo nie...

slava
27. června • 9:02

Proč byy se neměla opravovat. Lidi určitě co tam jezdi platí spotřební daň z pohonných hmot. To by se podle Vás neměli opravovat ani veškeré silnice ve městech, tak se také neplatí mýto, dálniční známky.

Pepa
27. června • 10:02

Je to debil

Doporučujeme

Články odjinud