Představení Dodge Journey: proti proudu

19 komentářů

Osel
14. července • 0:27

Pokud se čtenáři diví, že článek nestojí za nic, tak se nedivte. Co chcete po novinářích. Kdyby rozuměli konstrukci, tak auta kreslí, kdyby marketingu, tak by je prodávali ale protože nerozumí ničemu, tak o nich píšou jako pitomci.
V téhle americe jsem seděl, interiér je věc vkusu, ovšem spáry jsou přesně měřitelná veličina a tenhle dodge je udělaný perfektně. Benzinový motor je perfektní, pravda nafta nestojí za nic, tou šlápli vedle.Osel

Mlha
30. června • 9:28

To si fakt pan autor nevšiml že obrázky s červeným pozadím jsou z jiného auta ( asi Nitro ), palubka vypadá úplně jinak ( hruhové budíky v tubusech ) a kufr je s dvojitým dnem a úplně hranatý, dělá někdo korekturu, celý článek je opravdu jako školní úloha - dovolil bych parafrázovat poslední větu článku ...jen tak dál, snad tedy jinak dál, kvalita článku je opravdu mizivá.

Laco
29. června • 12:57

Tak to mě v článku u SUV chybí světlá výška, nájezdové úhly a možná by také byl fajn přehled těch výbav co budou k mání, abych to nemusel hledat jinde...

Kvicala
28. června • 18:56

"spotreba je neamerickych 10 litru"...
Pane autore, kdybyste mel alespon trochu poneti o modernejsich americkych vozech, vedel byste, ze americke velkoobjemove nizkootackove motory jsou extremne usporne!
Napr. takovy Lincoln Town Car s motorem 4.6 jezdi v prumeru za 10-11 litru - tedy stejne jako Vase fobie,kterou mate pred domem...
Takze priste,nez zacnete hlasat do sveta bludy,si neco zjistete o dane veci.
Seschle.

Jenyk
28. června • 21:22

No s tím taunkárem je to přece jen poněkud optimistické, já s ním jezdil sice za 11, ale na US hájvejs, kde se jede v poklidu 90 od pobřeží k pobřeží. Ve městě by to trochu vyskočilo.Jinak je to ale článek zhola o ničem. Na mne to působí dojmem, že pan Duchoň dostal za úkol napsat recenzi, tak si vzal prospekt a převyprávěl nám ho. Auto naživo neviděl.

Kvicala
30. června • 7:54

OK, TC jsem uvedl, abych zduraznil nesmyslnost tohoto tvrzeni.
Mohl jsem uvest treba auta typu Buick Park Avenue, Chevrolet Lumina, Ford Taurus, Ford CV atd... - vsechno velkoobjemove motory s prumerem kolem 10 litru.

Snehulak
1. července • 1:54

Ja jsem mel s Pontasem G6 GT (motor 3.5V6) na svym vylete prumernou spotrebu cca 7.3 litru. Celkem za 3500 mil. Hodne highways. Nicmene ve meste se dalo jezdit za cca 23MPG (10 litru), coz mi na auto velikosti Mondea a s automatem prijde jako velice solidni hodnota.

misha-typ
28. června • 17:15

líbí se mi konečně změna

tom
28. června • 16:17

Pan Vašíček je neuvěřitelnej. Po ostudě s přídomkem muscle cars v případě Journey se teď situace opakuje s plasty. Přiznám se že když jsem ve čtvrtek v Journeym seděl a zjistil v interiéru měkké, dobře slícované plasty, pomyslel jsem si, na čem se redaktoři budou točit u ameriky tentokráte. Přestože bych pár tipů měl, tak takovou bohapustou lež jsem nečekal. :-/

hopsalas
28. června • 12:10

Vážená redakce, fotografie s černým interiérem a červeným pozadím (journey_12.jpg a journey_13.jpg) jsou z vozu Nitro, nikoliv Journey.

ouyes
28. června • 12:01

co maj všichni proti tvrdejm plastům? radši kvalitní tvrdej plast než ty změkčený recyklovaný petflašky. B-]

corny
28. června • 8:22

Dodge by si uz konecne mohol uvedomit, ze co sa tyka interieru tak to co sa paci zakaznikom v USA sa nemusi pacit zakaznikom v Europe... Keby sa vydal cestou ako sa vydal Cadillac, ktory naladil interier na Europsky vkus, tak by mal v Europe urcite vacsie predajne cisla.. Myslym, ze Journey je z vonku sympaticke MPV ale ten interier je katastrofa...

pavel12
28. června • 15:04

Přesně tak, mě se americký auta líbí z venku, exteriéry jsou často moc pěkný, ale interíéry, ˇat u starších aut, nebo i nových jsou opravdu (pro evropana) nešťastný. Tohle auto na tom podle mě je o něco líp než ostatní, ale i tak to není ono. A navíc ani ten stříbrnej plast to rozhodně nevylepšil spíš naopak.

standa-t
28. června • 10:07

Evropané si US auta kupují především proto, že jsou jiná než evropská, nebo japonská. Co se týká plastů - nebude z nich aspoň slejzat barva, jaku u všech volxvágnů

Dusan
28. června • 9:19

Ona hlavne tahle americka Dacie nepochopila, ze kdyz chce v Evrope konkurovat zavedenym nemeckym znackam jako je Ford ci VW, tak tezko muze nabidnout stejnou cenu.

Duchoň
28. června • 1:43

vždycky mně pobaví jak si socky kupujou stříbrný hifi věže a stříbrný autorádia a tady je pro socky celá střední část palubky jak v dáčii nebo starým mondeu:-D

pavel12
28. června • 15:00

Já nevim proč mluvit hned o sockách. Ale mě osobně stříbrný plasty nelíbily nikdy. U hifi věže doma nebo u pocítače to celkem ujde, ale v autě se mi to nelíbí vůbec (slabý slovo). Působí to na mě strašně levným dojmem (možná ta socka nakonec bude na místě), a divím se že se to stále dělá víc a víc a že se to lidem i líbí.

koffromachr
28. června • 11:38

vždycky mně pobaví, jak si menšinový socky myslej, že jsou něco víc než většinový socky

skrivan
28. června • 9:27

Co to je socka?

Doporučujeme

Články odjinud