Představení Dodge Journey: proti proudu

Duchoň  |  28. 06. 2008 01:43

vždycky mně pobaví jak si socky kupujou stříbrný hifi věže a stříbrný autorádia a tady je pro socky celá střední část palubky jak v dáčii nebo starým mondeu

Odpovědět  |   | 
skrivan  |  28. 06. 2008 09:27

Co to je socka?

Odpovědět  |   | 
koffromachr  |  28. 06. 2008 11:38

vždycky mně pobaví, jak si menšinový socky myslej, že jsou něco víc než většinový socky

Odpovědět  |   | 
pavel12  |  28. 06. 2008 15:00

Já nevim proč mluvit hned o sockách. Ale mě osobně stříbrný plasty nelíbily nikdy. U hifi věže doma nebo u pocítače to celkem ujde, ale v autě se mi to nelíbí vůbec (slabý slovo). Působí to na mě strašně levným dojmem (možná ta socka nakonec bude na místě), a divím se že se to stále dělá víc a víc a že se to lidem i líbí.

Odpovědět  |   | 
corny  |  28. 06. 2008 08:22

Dodge by si uz konecne mohol uvedomit, ze co sa tyka interieru tak to co sa paci zakaznikom v USA sa nemusi pacit zakaznikom v Europe... Keby sa vydal cestou ako sa vydal Cadillac, ktory naladil interier na Europsky vkus, tak by mal v Europe urcite vacsie predajne cisla.. Myslym, ze Journey je z vonku sympaticke MPV ale ten interier je katastrofa...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  28. 06. 2008 09:19

Ona hlavne tahle americka Dacie nepochopila, ze kdyz chce v Evrope konkurovat zavedenym nemeckym znackam jako je Ford ci VW, tak tezko muze nabidnout stejnou cenu.

Odpovědět  |   | 
standa-t  |  28. 06. 2008 10:07

Evropané si US auta kupují především proto, že jsou jiná než evropská, nebo japonská. Co se týká plastů - nebude z nich aspoň slejzat barva, jaku u všech volxvágnů

Odpovědět  |   | 
pavel12  |  28. 06. 2008 15:04

Přesně tak, mě se americký auta líbí z venku, exteriéry jsou často moc pěkný, ale interíéry, ˇat u starších aut, nebo i nových jsou opravdu (pro evropana) nešťastný. Tohle auto na tom podle mě je o něco líp než ostatní, ale i tak to není ono. A navíc ani ten stříbrnej plast to rozhodně nevylepšil spíš naopak.

Odpovědět  |   | 
ouyes  |  28. 06. 2008 12:01

co maj všichni proti tvrdejm plastům? radši kvalitní tvrdej plast než ty změkčený recyklovaný petflašky.

Odpovědět  |   | 
hopsalas  |  28. 06. 2008 12:10

Vážená redakce, fotografie s černým interiérem a červeným pozadím (journey_12.jpg a journey_13.jpg) jsou z vozu Nitro, nikoliv Journey.

Odpovědět  |   | 
tom  |  28. 06. 2008 16:17

Pan Vašíček je neuvěřitelnej. Po ostudě s přídomkem muscle cars v případě Journey se teď situace opakuje s plasty. Přiznám se že když jsem ve čtvrtek v Journeym seděl a zjistil v interiéru měkké, dobře slícované plasty, pomyslel jsem si, na čem se redaktoři budou točit u ameriky tentokráte. Přestože bych pár tipů měl, tak takovou bohapustou lež jsem nečekal.

Odpovědět  |   | 
misha-typ  |  28. 06. 2008 17:15

líbí se mi konečně změna

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  28. 06. 2008 18:56

"spotreba je neamerickych 10 litru"...
Pane autore, kdybyste mel alespon trochu poneti o modernejsich americkych vozech, vedel byste, ze americke velkoobjemove nizkootackove motory jsou extremne usporne!
Napr. takovy Lincoln Town Car s motorem 4.6 jezdi v prumeru za 10-11 litru - tedy stejne jako Vase fobie,kterou mate pred domem...
Takze priste,nez zacnete hlasat do sveta bludy,si neco zjistete o dane veci.
Seschle.

Odpovědět  |   | 
Jenyk  |  28. 06. 2008 21:22

No s tím taunkárem je to přece jen poněkud optimistické, já s ním jezdil sice za 11, ale na US hájvejs, kde se jede v poklidu 90 od pobřeží k pobřeží. Ve městě by to trochu vyskočilo.

Jinak je to ale článek zhola o ničem. Na mne to působí dojmem, že pan Duchoň dostal za úkol napsat recenzi, tak si vzal prospekt a převyprávěl nám ho. Auto naživo neviděl.

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  30. 06. 2008 07:54

OK, TC jsem uvedl, abych zduraznil nesmyslnost tohoto tvrzeni.
Mohl jsem uvest treba auta typu Buick Park Avenue, Chevrolet Lumina, Ford Taurus, Ford CV atd... - vsechno velkoobjemove motory s prumerem kolem 10 litru.

Odpovědět  |   | 
Snehulak  |  01. 07. 2008 01:54

Ja jsem mel s Pontasem G6 GT (motor 3.5V6) na svym vylete prumernou spotrebu cca 7.3 litru. Celkem za 3500 mil. Hodne highways. Nicmene ve meste se dalo jezdit za cca 23MPG (10 litru), coz mi na auto velikosti Mondea a s automatem prijde jako velice solidni hodnota.

Odpovědět  |   | 
Laco  |  29. 06. 2008 12:57

Tak to mě v článku u SUV chybí světlá výška, nájezdové úhly a možná by také byl fajn přehled těch výbav co budou k mání, abych to nemusel hledat jinde...

Odpovědět  |   | 
Mlha  |  30. 06. 2008 09:28

To si fakt pan autor nevšiml že obrázky s červeným pozadím jsou z jiného auta ( asi Nitro ), palubka vypadá úplně jinak ( hruhové budíky v tubusech ) a kufr je s dvojitým dnem a úplně hranatý, dělá někdo korekturu, celý článek je opravdu jako školní úloha - dovolil bych parafrázovat poslední větu článku ...jen tak dál, snad tedy jinak dál, kvalita článku je opravdu mizivá.

Odpovědět  |   | 
Osel  |  14. 07. 2008 00:27

Pokud se čtenáři diví, že článek nestojí za nic, tak se nedivte. Co chcete po novinářích. Kdyby rozuměli konstrukci, tak auta kreslí, kdyby marketingu, tak by je prodávali ale protože nerozumí ničemu, tak o nich píšou jako pitomci.
V téhle americe jsem seděl, interiér je věc vkusu, ovšem spáry jsou přesně měřitelná veličina a tenhle dodge je udělaný perfektně. Benzinový motor je perfektní, pravda nafta nestojí za nic, tou šlápli vedle.

Osel

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A