Předpremiéra nového Volkswagenu Golf: Zvenku evoluce, uvnitř revoluce

Karlos  |  10. 10. 2019 09:22

Možná je to moderní, ale právě ten vnitřek je strašný. U Mercedesu to mají téměř, ne-li všechny modely a je to děs.

Odpovědět  |   | 
leon  |  10. 10. 2019 10:27

ano, mě navíc vadí ještě uchycení zrcátek a prosklený trojúhelníček v předních oknech, hnus, tímhle samozřejmě zkurvili už více modelů

Odpovědět  |   | 

Prosklený trojúhelníček v předních oknech je fak hnus.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Skuby  |  11. 10. 2019 15:00

Jo, přední "okýnko" na dveřích jedině ala Š110R
Ale i zrcátko uchycený na dveřích se dá udělat vkusně, sporťáky to tak mají.
Doba bezzrcátková se stejně blíží...

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  10. 10. 2019 10:50

Mě se tento druh interiéru velmi líbí. Doba pokročila. Parkovací kamera, navigace jen kvůli dopravnímu situaci, výběr hudby. Je pěkné na to vidět. A classe, nebýt těch cirkusáckých výdechů, je to dokonalý moderní interiér.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  10. 10. 2019 12:41

je to teda bude hlavne moderne myslim interier - palubka. na tuto dobu uz tak povediac bezna vec. Mne sa ale zvonku nepaci to uchytenie zrkadiel a ten zbytocny stlpik v okne vedla...

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  10. 10. 2019 10:38

Prý LEDlinka spojující přední světlomety... Nepochopím, proč si podobné tuzingové pikačoviny nenechají pro čínský trh a v Evropě nenabízejí auta designově alespoň trochu normální. Všechny ty fejkové výfuky, ledpásky a další opičárny jsou akorát směšné a většina zákazníků je bere jako nutné zlo (pokud je přímo neodradí).

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  10. 10. 2019 12:42

fake vyfuky aj mna vadia, nevedel by som si stym kupit auto. proste nie. a potom este elektronicke dotvaranie zvuku motora a vyfuku... toto su dve veci ktore totalne neznasam.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 10. 2019 14:44

Neni hanba mit slabsi/obycejne auto. I automobilova krasa/radost (tzn. i zvuk) ma byt ryzi/prirozena. Nasilna soumernost je znamkou ustupku/podbizivosti prumernosti. Jenze spousta zakazniku si nechce (nebo nemuze) za tu ryzost priplatit -> a tak se fejkuje.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  11. 10. 2019 09:54

ja nehovorim ze nech sa nefejkuje, vela ludom zalezi len na imidzi myslim dizajne a estetickosti. napr aj zene by bolo u prdele ci ta octa ma v tych chromovych 5 uholnikoch vyfuk alebo je to len taka ozdoba. takemu cloveku je to jedno. navyse ked tam bude mat aj 1.2 liter s 3 hrncekami je mu to fuk ked mu audio zahra zvuk zo startujucej M3. Je taka skupina ludi na svete, ja ich neodsudzujem ale ja osobne by som take auto vlastnit nechcel jednak myslim ten 1.2 liter a za druhe podstatnejsie ten fake dizajn. na zvuk M3 realny mat asi nikdy nebudem, mozno raz nejaky hh starsi. ale urcite bude mat svoj zvuk motora. btw videl niekto v japonsku to Sko s vyfukom za 10.000€ zo zvukom monopostuF1? zvuk rychlejsi ako to auto

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 10. 2019 13:18

Vidím, že u testu Toyoty Corolla 1.8 hybrid radši ani neotevřeli diskuzi. Asi by to inzerent nerozdýchal

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  10. 10. 2019 13:30

Taky mě to pobavilo. Prý škodarevue. Placená a NEOZNAČENÁ prezentace klienta (slovo reklama se zde již nepoužívá) v podobě schvalozpěvu na 1.8. Diskuze nepovolena. Od Toyoty bych takovou zoufalost nečekal.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  11. 10. 2019 09:56

za to pri prispevkoch o Tesle to ide (cau kuk)

Odpovědět  |   | 

Poslední Golf se sračkometem. Pak už nebudou nebo jen v elektrice.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
antispam  |  13. 10. 2019 10:20

panebože vy jste idiot, vy jste ryzí genetický materiál této doby

Odpovědět  |   | 
chacha  |  10. 10. 2019 14:03

Už to déle nemohli odkládat. Po hardwarové stránce je auto už dávno hotové, stejně jako nová Octavia, obrovský průser jsou ty sotfwarové serepetičky okolo ala " hi Mercedes". Ten kdo si Golfa nebo Octavii koupí v roce 2020 bude za betatestera.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  10. 10. 2019 17:07

a ten, kdo si ji nekoupi, na ni proste nema, no.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  11. 10. 2019 08:08

Jasně. Každý touží po tom mít auto s image služebáka.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  10. 10. 2019 19:49

Suhlasim, ze kopec elektronickych hovadin ten Golf tak skomplikovalo, ze bude s tym problem. Uz v sucasnosti je najviac poruch az 30% na elektronike auta. Auta nemaju mechanicke poruchy. Hlavny dovod preco to VW chce mat prespikovane elektronikou su peniaze. Chcete mat odomykanie auta cez mobil plati sa rocna sadzba, chcete mat palubny hotspot fajn platia sa data, chcete mat mapy trebars na 2 mesiace na dovolenku plati sa atd. Cize automobilky objavili dalsi zdroj prijmov. Cize kupou takehoto auta to nekonci. Zisky plynu aj nadalej. Uvediem priklad: 300000predanych aut z toho si trebars 100000ludi necha aktivovat odomykanie mobilom v cene napr 10€ a mame tu 10000000€ na prijmoch na viac.
Parada nie?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 23 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry