Předpremiéra nového Volkswagenu Golf: Zvenku evoluce, uvnitř revoluce

Karlos  |  10. 10. 2019 09:22

Možná je to moderní, ale právě ten vnitřek je strašný. U Mercedesu to mají téměř, ne-li všechny modely a je to děs.

Odpovědět  |   | 
leon  |  10. 10. 2019 10:27

ano, mě navíc vadí ještě uchycení zrcátek a prosklený trojúhelníček v předních oknech, hnus, tímhle samozřejmě zkurvili už více modelů

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 10. 2019 13:49

Prosklený trojúhelníček v předních oknech je fak hnus.

Odpovědět  |   | 
Skuby  |  11. 10. 2019 15:00

Jo, přední "okýnko" na dveřích jedině ala Š110R
Ale i zrcátko uchycený na dveřích se dá udělat vkusně, sporťáky to tak mají.
Doba bezzrcátková se stejně blíží...

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  10. 10. 2019 10:50

Mě se tento druh interiéru velmi líbí. Doba pokročila. Parkovací kamera, navigace jen kvůli dopravnímu situaci, výběr hudby. Je pěkné na to vidět. A classe, nebýt těch cirkusáckých výdechů, je to dokonalý moderní interiér.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  10. 10. 2019 12:41

je to teda bude hlavne moderne myslim interier - palubka. na tuto dobu uz tak povediac bezna vec. Mne sa ale zvonku nepaci to uchytenie zrkadiel a ten zbytocny stlpik v okne vedla...

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  10. 10. 2019 10:38

Prý LEDlinka spojující přední světlomety... Nepochopím, proč si podobné tuzingové pikačoviny nenechají pro čínský trh a v Evropě nenabízejí auta designově alespoň trochu normální. Všechny ty fejkové výfuky, ledpásky a další opičárny jsou akorát směšné a většina zákazníků je bere jako nutné zlo (pokud je přímo neodradí).

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  10. 10. 2019 12:42

fake vyfuky aj mna vadia, nevedel by som si stym kupit auto. proste nie. a potom este elektronicke dotvaranie zvuku motora a vyfuku... toto su dve veci ktore totalne neznasam.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 10. 2019 14:44

Neni hanba mit slabsi/obycejne auto. I automobilova krasa/radost (tzn. i zvuk) ma byt ryzi/prirozena. Nasilna soumernost je znamkou ustupku/podbizivosti prumernosti. Jenze spousta zakazniku si nechce (nebo nemuze) za tu ryzost priplatit -> a tak se fejkuje.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  11. 10. 2019 09:54

ja nehovorim ze nech sa nefejkuje, vela ludom zalezi len na imidzi myslim dizajne a estetickosti. napr aj zene by bolo u prdele ci ta octa ma v tych chromovych 5 uholnikoch vyfuk alebo je to len taka ozdoba. takemu cloveku je to jedno. navyse ked tam bude mat aj 1.2 liter s 3 hrncekami je mu to fuk ked mu audio zahra zvuk zo startujucej M3. Je taka skupina ludi na svete, ja ich neodsudzujem ale ja osobne by som take auto vlastnit nechcel jednak myslim ten 1.2 liter a za druhe podstatnejsie ten fake dizajn. na zvuk M3 realny mat asi nikdy nebudem, mozno raz nejaky hh starsi. ale urcite bude mat svoj zvuk motora. btw videl niekto v japonsku to Sko s vyfukom za 10.000€ zo zvukom monopostuF1? zvuk rychlejsi ako to auto

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 10. 2019 13:18

Vidím, že u testu Toyoty Corolla 1.8 hybrid radši ani neotevřeli diskuzi. Asi by to inzerent nerozdýchal

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  10. 10. 2019 13:30

Taky mě to pobavilo. Prý škodarevue. Placená a NEOZNAČENÁ prezentace klienta (slovo reklama se zde již nepoužívá) v podobě schvalozpěvu na 1.8. Diskuze nepovolena. Od Toyoty bych takovou zoufalost nečekal.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  11. 10. 2019 09:56

za to pri prispevkoch o Tesle to ide (cau kuk)

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 10. 2019 13:47

Poslední Golf se sračkometem. Pak už nebudou nebo jen v elektrice.

Odpovědět  |   | 
antispam  |  13. 10. 2019 10:20

panebože vy jste idiot, vy jste ryzí genetický materiál této doby

Odpovědět  |   | 
chacha  |  10. 10. 2019 14:03

Už to déle nemohli odkládat. Po hardwarové stránce je auto už dávno hotové, stejně jako nová Octavia, obrovský průser jsou ty sotfwarové serepetičky okolo ala " hi Mercedes". Ten kdo si Golfa nebo Octavii koupí v roce 2020 bude za betatestera.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  10. 10. 2019 17:07

a ten, kdo si ji nekoupi, na ni proste nema, no.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  11. 10. 2019 08:08

Jasně. Každý touží po tom mít auto s image služebáka.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  10. 10. 2019 19:49

Suhlasim, ze kopec elektronickych hovadin ten Golf tak skomplikovalo, ze bude s tym problem. Uz v sucasnosti je najviac poruch az 30% na elektronike auta. Auta nemaju mechanicke poruchy. Hlavny dovod preco to VW chce mat prespikovane elektronikou su peniaze. Chcete mat odomykanie auta cez mobil plati sa rocna sadzba, chcete mat palubny hotspot fajn platia sa data, chcete mat mapy trebars na 2 mesiace na dovolenku plati sa atd. Cize automobilky objavili dalsi zdroj prijmov. Cize kupou takehoto auta to nekonci. Zisky plynu aj nadalej. Uvediem priklad: 300000predanych aut z toho si trebars 100000ludi necha aktivovat odomykanie mobilom v cene napr 10€ a mame tu 10000000€ na prijmoch na viac.
Parada nie?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A