Předjíždění s nimi trvá věčně... Přehled 20 aut s nejpomalejším zrychlením

I v dnešní době jsou stále ke koupi sériově vyráběné nové osobní automobily, které sice zvládnou dosáhnout maximální dálniční limit 130 kilometrů v hodině, ale dostat se na tuto hodnotu jim trvá hóóóódně dloooooouho
19.- 20. místo Kia Picanto. Nejmenší model korejské značky s litrovým motorem a výkonem 49 kW zrychlí z nuly na stokilometrovou rychlost až za 14,6 sekundy. Maximálně pojede 158 kilometrů v hodině.

V tuzemských autosalonech nových aut se v současné době stále nabízí 13 modelů, které se za patnáct sekund nedostanou ani na stokilometrovou rychlost. Přitom na světě existuje hned několik aut, která se za stejný časový úsek rozjedou už na celých 300 kilometrů v hodině. Namátkou můžeme jmenovat například Bugatti Chiron, Ferrari LaFerrari či Koenigsegg Regera.

V následující fotogalerii si můžete prohlédnout 20 osobních vozů, které jsou v disciplíně 0-100 km/hod aktuálně nejpomalejší. Připomínáme, že jsme do ní nezahrnuli osobní verze dodávek:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků