Prediktivní podvozek Audi detailněji: Limuzína A8 jej dostává za příplatek

Quebe  |  18. 07. 2019 18:54

Jeden z nejsmysluplnějších příplatků v záplavě mnoha pozlátek. Dobrá věc.

Odpovědět  |   | 
Jan Omasta  |  18. 07. 2019 19:48

Kdysi měla americká auta tak měkké pružiny že perioda kývání byla až 2 sekundy. Trvalo sekundu než se auto zhouplo dolu a vteřinu než se přehouplo nahoru. To je jediný efektivní způsob, jak odfiltrovat vibrace.
Ty motorky, které naklánějí auto spotřebovávají energii, protože konají práci.

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 07. 2019 19:58

Njn spotřebovávají, to říkal už Švejk, že každá legrace něco stojí. Já bych to bral i za cenu nepatrně vyšší spotřeby

Odpovědět  |   | 
Abel  |  18. 07. 2019 20:41

Ovšem jízdní vlastnosti takového "korábu" stojí za prd, na evropských potažmo českých cestách skoro nepoužitelné.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  18. 07. 2019 21:49

Jako že jste s tím po evropských potažmo českých cestách najezdil stovky potažmo tisíce kilometrů? Tak to se nám svěřte, proč a v čem je to nepoužitelné.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2019 13:17

V losim testu resp. v kazde zatacce.

Odpovědět  |   | 
viper  |  19. 07. 2019 10:06

a Citroen se vrací k pružinám, tomu říkám progres

Odpovědět  |   | 
ZF  |  19. 07. 2019 14:32

Nevím co tak každý básní o hydractivu. C6 se houpe až moc, někdy je z toho až strach a musí se přepnout na sport režim, aby trochu ztuhl podvozek. Silný šestiválec je zabitý absolutně stupidně nalazenou převodovkou, která buď pořád podtáčí motor nebo točí nemyslně vysoké otáčky. Za mě žádná sláva.

Odpovědět  |   | 
k22  |  19. 07. 2019 08:49

Je to skvělý stroj. Když s takovým technickým zázrakem přijedete do servisu, tak tam niokho nenajdete. Všichni se schovají pod stůl..
Chce to mít dvě takový mašinky, jendu parkovat v servisu a druhou si vozit zadek v kolonách..ale za ty pohledy hošanů se to vyplatí.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2019 13:21

Ale nikam se schovavat nebudou, teda aspon v Audi servisu ne.
Proste se to vymeni a jede se dal jako s kazdym jinym tlumicem.
Ale ta vymena nebude za tech 140 tisic jako pri nakupu, to zapomente, to bude s praci mnohem vic. To je hako s tema natacecima zadnima napravama, to vam daji za 50 tisic, coz je u auta 2+ mega doslova pakatel za takovou technologii. Ale proc ne, vsak ono se jim to potom vrati na tom servisu. A vo to tady de.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 07. 2019 13:25

U CLS mě stály tlumiče 150. A natáčení zadních kol jsem si do dalšího auta z důvodu servisu radši ani nedával.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  20. 07. 2019 17:46

Nová A8 má nejlepší jízdní vlastnosti ve své třídě .... optimiálně nastavené, řada 7 má skvělou převodovku, ale jízda v přímce je doslova o život, MB je zase rozkolíbaný až hanba a převodovka nic moc. Audi to zvládlo na jedničku, prostě dělá věci vždy o něco lépe než konkurence. Ovšerm ne vždy tomu tak byo. Kde je stále lepší konkurence? Motory a převodovka. Jízdní vlastnosti jsou ovšem prostor kde Audi dominuje. Komfort a sport v dokonalé harmonii. Jen ty servisy jsou jedním slovem děs.

Odpovědět  |   | 
Petr prokopec  |  20. 07. 2019 18:58

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato amerika, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

Odpovědět  |   | 
vv vxvxcv  |  20. 07. 2019 22:28

4 nuly na kapote, 5-ta za volantem

Odpovědět  |   | 
petr prokopec  |  25. 07. 2019 13:35

čtyři kroužky pro teploušky

Odpovědět  |   | 
Taky karel  |  21. 07. 2019 00:13

S jakými výhradami. Asi neumím číst, ale nepochopil jsem to z článku...

Díky, že mi to někdo vysvětlí...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 198 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro