Prediktivní podvozek Audi detailněji: Limuzína A8 jej dostává za příplatek

16 komentářů

Taky karel
21. července • 0:13

S jakými výhradami. Asi neumím číst, ale nepochopil jsem to z článku...Díky, že mi to někdo vysvětlí...

vv vxvxcv
20. července • 22:28

4 nuly na kapote, 5-ta za volantem

petr prokopec
25. července • 13:35

čtyři kroužky pro teploušky

Danny
20. července • 17:46

Nová A8 má nejlepší jízdní vlastnosti ve své třídě .... optimiálně nastavené, řada 7 má skvělou převodovku, ale jízda v přímce je doslova o život, MB je zase rozkolíbaný až hanba a převodovka nic moc. Audi to zvládlo na jedničku, prostě dělá věci vždy o něco lépe než konkurence. Ovšerm ne vždy tomu tak byo. Kde je stále lepší konkurence? Motory a převodovka. Jízdní vlastnosti jsou ovšem prostor kde Audi dominuje. Komfort a sport v dokonalé harmonii. Jen ty servisy jsou jedním slovem děs.

Petr prokopec
20. července • 18:58

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato amerika, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

k22
19. července • 8:49

Je to skvělý stroj. Když s takovým technickým zázrakem přijedete do servisu, tak tam niokho nenajdete. Všichni se schovají pod stůl..
Chce to mít dvě takový mašinky, jendu parkovat v servisu a druhou si vozit zadek v kolonách..ale za ty pohledy hošanů se to vyplatí.

Freddka
19. července • 13:21

Ale nikam se schovavat nebudou, teda aspon v Audi servisu ne.
Proste se to vymeni a jede se dal jako s kazdym jinym tlumicem.
Ale ta vymena nebude za tech 140 tisic jako pri nakupu, to zapomente, to bude s praci mnohem vic. To je hako s tema natacecima zadnima napravama, to vam daji za 50 tisic, coz je u auta 2+ mega doslova pakatel za takovou technologii. Ale proc ne, vsak ono se jim to potom vrati na tom servisu. A vo to tady de.

Martin
20. července • 13:25

U CLS mě stály tlumiče 150. A natáčení zadních kol jsem si do dalšího auta z důvodu servisu radši ani nedával.

Quebe
18. července • 18:54

Jeden z nejsmysluplnějších příplatků v záplavě mnoha pozlátek. Dobrá věc.

viper
19. července • 10:06

a Citroen se vrací k pružinám, tomu říkám progres :-D

ZF
19. července • 14:32

Nevím co tak každý básní o hydractivu. C6 se houpe až moc, někdy je z toho až strach a musí se přepnout na sport režim, aby trochu ztuhl podvozek. Silný šestiválec je zabitý absolutně stupidně nalazenou převodovkou, která buď pořád podtáčí motor nebo točí nemyslně vysoké otáčky. Za mě žádná sláva.

Jan Omasta
18. července • 19:48

Kdysi měla americká auta tak měkké pružiny že perioda kývání byla až 2 sekundy. Trvalo sekundu než se auto zhouplo dolu a vteřinu než se přehouplo nahoru. To je jediný efektivní způsob, jak odfiltrovat vibrace.
Ty motorky, které naklánějí auto spotřebovávají energii, protože konají práci.

Abel
18. července • 20:41

Ovšem jízdní vlastnosti takového "korábu" stojí za prd, na evropských potažmo českých cestách skoro nepoužitelné.

Thomas Fuk
18. července • 21:49

Jako že jste s tím po evropských potažmo českých cestách najezdil stovky potažmo tisíce kilometrů? Tak to se nám svěřte, proč a v čem je to nepoužitelné.

Freddka
19. července • 13:17

V losim testu resp. v kazde zatacce.

E15
18. července • 19:58

Njn spotřebovávají, to říkal už Švejk, že každá legrace něco stojí. Já bych to bral i za cenu nepatrně vyšší spotřeby

Doporučujeme

Články odjinud