S jakými výhradami. Asi neumím číst, ale nepochopil jsem to z článku...Díky, že mi to někdo vysvětlí...
4 nuly na kapote, 5-ta za volantem
čtyři kroužky pro teploušky
Nová A8 má nejlepší jízdní vlastnosti ve své třídě .... optimiálně nastavené, řada 7 má skvělou převodovku, ale jízda v přímce je doslova o život, MB je zase rozkolíbaný až hanba a převodovka nic moc. Audi to zvládlo na jedničku, prostě dělá věci vždy o něco lépe než konkurence. Ovšerm ne vždy tomu tak byo. Kde je stále lepší konkurence? Motory a převodovka. Jízdní vlastnosti jsou ovšem prostor kde Audi dominuje. Komfort a sport v dokonalé harmonii. Jen ty servisy jsou jedním slovem děs.
Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato amerika, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa
Je to skvělý stroj. Když s takovým technickým zázrakem přijedete do servisu, tak tam niokho nenajdete. Všichni se schovají pod stůl..Chce to mít dvě takový mašinky, jendu parkovat v servisu a druhou si vozit zadek v kolonách..ale za ty pohledy hošanů se to vyplatí.
Ale nikam se schovavat nebudou, teda aspon v Audi servisu ne.Proste se to vymeni a jede se dal jako s kazdym jinym tlumicem.Ale ta vymena nebude za tech 140 tisic jako pri nakupu, to zapomente, to bude s praci mnohem vic. To je hako s tema natacecima zadnima napravama, to vam daji za 50 tisic, coz je u auta 2+ mega doslova pakatel za takovou technologii. Ale proc ne, vsak ono se jim to potom vrati na tom servisu. A vo to tady de.
U CLS mě stály tlumiče 150. A natáčení zadních kol jsem si do dalšího auta z důvodu servisu radši ani nedával.
Jeden z nejsmysluplnějších příplatků v záplavě mnoha pozlátek. Dobrá věc.
a Citroen se vrací k pružinám, tomu říkám progres :-D
Nevím co tak každý básní o hydractivu. C6 se houpe až moc, někdy je z toho až strach a musí se přepnout na sport režim, aby trochu ztuhl podvozek. Silný šestiválec je zabitý absolutně stupidně nalazenou převodovkou, která buď pořád podtáčí motor nebo točí nemyslně vysoké otáčky. Za mě žádná sláva.
Kdysi měla americká auta tak měkké pružiny že perioda kývání byla až 2 sekundy. Trvalo sekundu než se auto zhouplo dolu a vteřinu než se přehouplo nahoru. To je jediný efektivní způsob, jak odfiltrovat vibrace. Ty motorky, které naklánějí auto spotřebovávají energii, protože konají práci.
Ovšem jízdní vlastnosti takového "korábu" stojí za prd, na evropských potažmo českých cestách skoro nepoužitelné.
Jako že jste s tím po evropských potažmo českých cestách najezdil stovky potažmo tisíce kilometrů? Tak to se nám svěřte, proč a v čem je to nepoužitelné.
V losim testu resp. v kazde zatacce.
Njn spotřebovávají, to říkal už Švejk, že každá legrace něco stojí. Já bych to bral i za cenu nepatrně vyšší spotřeby
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.