Prediktivní podvozek Audi detailněji: Limuzína A8 jej dostává za příplatek

Quebe  |  18. 07. 2019 18:54

Jeden z nejsmysluplnějších příplatků v záplavě mnoha pozlátek. Dobrá věc.

Odpovědět  |   | 
Jan Omasta  |  18. 07. 2019 19:48

Kdysi měla americká auta tak měkké pružiny že perioda kývání byla až 2 sekundy. Trvalo sekundu než se auto zhouplo dolu a vteřinu než se přehouplo nahoru. To je jediný efektivní způsob, jak odfiltrovat vibrace.
Ty motorky, které naklánějí auto spotřebovávají energii, protože konají práci.

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 07. 2019 19:58

Njn spotřebovávají, to říkal už Švejk, že každá legrace něco stojí. Já bych to bral i za cenu nepatrně vyšší spotřeby

Odpovědět  |   | 
Abel  |  18. 07. 2019 20:41

Ovšem jízdní vlastnosti takového "korábu" stojí za prd, na evropských potažmo českých cestách skoro nepoužitelné.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  18. 07. 2019 21:49

Jako že jste s tím po evropských potažmo českých cestách najezdil stovky potažmo tisíce kilometrů? Tak to se nám svěřte, proč a v čem je to nepoužitelné.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2019 13:17

V losim testu resp. v kazde zatacce.

Odpovědět  |   | 
viper  |  19. 07. 2019 10:06

a Citroen se vrací k pružinám, tomu říkám progres

Odpovědět  |   | 
ZF  |  19. 07. 2019 14:32

Nevím co tak každý básní o hydractivu. C6 se houpe až moc, někdy je z toho až strach a musí se přepnout na sport režim, aby trochu ztuhl podvozek. Silný šestiválec je zabitý absolutně stupidně nalazenou převodovkou, která buď pořád podtáčí motor nebo točí nemyslně vysoké otáčky. Za mě žádná sláva.

Odpovědět  |   | 
k22  |  19. 07. 2019 08:49

Je to skvělý stroj. Když s takovým technickým zázrakem přijedete do servisu, tak tam niokho nenajdete. Všichni se schovají pod stůl..
Chce to mít dvě takový mašinky, jendu parkovat v servisu a druhou si vozit zadek v kolonách..ale za ty pohledy hošanů se to vyplatí.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2019 13:21

Ale nikam se schovavat nebudou, teda aspon v Audi servisu ne.
Proste se to vymeni a jede se dal jako s kazdym jinym tlumicem.
Ale ta vymena nebude za tech 140 tisic jako pri nakupu, to zapomente, to bude s praci mnohem vic. To je hako s tema natacecima zadnima napravama, to vam daji za 50 tisic, coz je u auta 2+ mega doslova pakatel za takovou technologii. Ale proc ne, vsak ono se jim to potom vrati na tom servisu. A vo to tady de.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 07. 2019 13:25

U CLS mě stály tlumiče 150. A natáčení zadních kol jsem si do dalšího auta z důvodu servisu radši ani nedával.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  20. 07. 2019 17:46

Nová A8 má nejlepší jízdní vlastnosti ve své třídě .... optimiálně nastavené, řada 7 má skvělou převodovku, ale jízda v přímce je doslova o život, MB je zase rozkolíbaný až hanba a převodovka nic moc. Audi to zvládlo na jedničku, prostě dělá věci vždy o něco lépe než konkurence. Ovšerm ne vždy tomu tak byo. Kde je stále lepší konkurence? Motory a převodovka. Jízdní vlastnosti jsou ovšem prostor kde Audi dominuje. Komfort a sport v dokonalé harmonii. Jen ty servisy jsou jedním slovem děs.

Odpovědět  |   | 
Petr prokopec  |  20. 07. 2019 18:58

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato amerika, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

Odpovědět  |   | 
vv vxvxcv  |  20. 07. 2019 22:28

4 nuly na kapote, 5-ta za volantem

Odpovědět  |   | 
petr prokopec  |  25. 07. 2019 13:35

čtyři kroužky pro teploušky

Odpovědět  |   | 
Taky karel  |  21. 07. 2019 00:13

S jakými výhradami. Asi neumím číst, ale nepochopil jsem to z článku...

Díky, že mi to někdo vysvětlí...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A