Prediktivní podvozek Audi detailněji: Limuzína A8 jej dostává za příplatek

Quebe  |  18. 07. 2019 18:54

Jeden z nejsmysluplnějších příplatků v záplavě mnoha pozlátek. Dobrá věc.

Odpovědět  |   | 
Jan Omasta  |  18. 07. 2019 19:48

Kdysi měla americká auta tak měkké pružiny že perioda kývání byla až 2 sekundy. Trvalo sekundu než se auto zhouplo dolu a vteřinu než se přehouplo nahoru. To je jediný efektivní způsob, jak odfiltrovat vibrace.
Ty motorky, které naklánějí auto spotřebovávají energii, protože konají práci.

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 07. 2019 19:58

Njn spotřebovávají, to říkal už Švejk, že každá legrace něco stojí. Já bych to bral i za cenu nepatrně vyšší spotřeby

Odpovědět  |   | 
Abel  |  18. 07. 2019 20:41

Ovšem jízdní vlastnosti takového "korábu" stojí za prd, na evropských potažmo českých cestách skoro nepoužitelné.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  18. 07. 2019 21:49

Jako že jste s tím po evropských potažmo českých cestách najezdil stovky potažmo tisíce kilometrů? Tak to se nám svěřte, proč a v čem je to nepoužitelné.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2019 13:17

V losim testu resp. v kazde zatacce.

Odpovědět  |   | 
viper  |  19. 07. 2019 10:06

a Citroen se vrací k pružinám, tomu říkám progres

Odpovědět  |   | 
ZF  |  19. 07. 2019 14:32

Nevím co tak každý básní o hydractivu. C6 se houpe až moc, někdy je z toho až strach a musí se přepnout na sport režim, aby trochu ztuhl podvozek. Silný šestiválec je zabitý absolutně stupidně nalazenou převodovkou, která buď pořád podtáčí motor nebo točí nemyslně vysoké otáčky. Za mě žádná sláva.

Odpovědět  |   | 
k22  |  19. 07. 2019 08:49

Je to skvělý stroj. Když s takovým technickým zázrakem přijedete do servisu, tak tam niokho nenajdete. Všichni se schovají pod stůl..
Chce to mít dvě takový mašinky, jendu parkovat v servisu a druhou si vozit zadek v kolonách..ale za ty pohledy hošanů se to vyplatí.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2019 13:21

Ale nikam se schovavat nebudou, teda aspon v Audi servisu ne.
Proste se to vymeni a jede se dal jako s kazdym jinym tlumicem.
Ale ta vymena nebude za tech 140 tisic jako pri nakupu, to zapomente, to bude s praci mnohem vic. To je hako s tema natacecima zadnima napravama, to vam daji za 50 tisic, coz je u auta 2+ mega doslova pakatel za takovou technologii. Ale proc ne, vsak ono se jim to potom vrati na tom servisu. A vo to tady de.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 07. 2019 13:25

U CLS mě stály tlumiče 150. A natáčení zadních kol jsem si do dalšího auta z důvodu servisu radši ani nedával.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  20. 07. 2019 17:46

Nová A8 má nejlepší jízdní vlastnosti ve své třídě .... optimiálně nastavené, řada 7 má skvělou převodovku, ale jízda v přímce je doslova o život, MB je zase rozkolíbaný až hanba a převodovka nic moc. Audi to zvládlo na jedničku, prostě dělá věci vždy o něco lépe než konkurence. Ovšerm ne vždy tomu tak byo. Kde je stále lepší konkurence? Motory a převodovka. Jízdní vlastnosti jsou ovšem prostor kde Audi dominuje. Komfort a sport v dokonalé harmonii. Jen ty servisy jsou jedním slovem děs.

Odpovědět  |   | 
Petr prokopec  |  20. 07. 2019 18:58

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato amerika, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

Odpovědět  |   | 
vv vxvxcv  |  20. 07. 2019 22:28

4 nuly na kapote, 5-ta za volantem

Odpovědět  |   | 
petr prokopec  |  25. 07. 2019 13:35

čtyři kroužky pro teploušky

Odpovědět  |   | 
Taky karel  |  21. 07. 2019 00:13

S jakými výhradami. Asi neumím číst, ale nepochopil jsem to z článku...

Díky, že mi to někdo vysvětlí...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 1 příspěvek
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A