Předchozí generace Saabu 9-5 znovu ožije jako Číňan

Předchozí, nebo spíše právě odcházející generaci Saabu 9-5 můžeme bezpochyby zařadit mezi stálice, jelikož tento švédský představitel vyšší střední třídy se prodával od roku 1997 a za celou tu dobu mu pro přežití stačilo pouze několik menších faceliftů a vylepšení. Po 12 letech už musí uvolnit místo svému nástupci, jeho pouť tím ale zatím neskončí, v jeho dalším „životu“ se z něj totiž stane Číňan.

Práva na výrobu tohoto modelu totiž koupila čínská společnost Beijing Automotive Industry Corporation (BAIC), která jej příští rok hodlá vyrábět ve svých fabrikách a distribuovat výhradně na tamním trhu. Model přitom zůstane zřejmě plně zachovaný a nedočká se nijakých výraznějších změn, očekávat pouze můžeme změnu znaku a celého jména. Zajímavé přitom je, že společnost tentokrát investovala i do koupě práv na produkci přeplňovaných čtyřválců, takže zachovány zůstanou i samotné vnitřnosti.  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Starý Saab 9-5 se s Evropou loučí, brzy tu máme jeho nástupce
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 67 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků