Predaj exkluzívnych automobilov už aj na Slovensku

Predaj exkluzívnych automobilov už aj na Slovensku

Pokiaľ ste plánovali nákup niektorej z exkluzívnych značiek ako napríklad Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Bentley, Maserati a podobne, už nemusíte putovať za hranice. Tento mesiac bol totiž v Bratislave na Einsteinovej ulici otvorený showroom Car Exclusive, kde budú tieto skvosty k dispozícii.

Okrem predaja bude spoločnosť poskytovať aj záručný a pozáručný servis týchto vozidiel, avšak nie v Bratislave, ale v servisnom centre vo Viedni.

Pokiaľ vám prídu vymenované značky stále príliš obyčajné, nezúfajte. V Car Exclusive vám dokážu zohnať napríklad aj Saleen, Koenigsegg alebo Bugatti. Stačí sa len dobre rozhodnúť a mať tučné konto. Jednoduché…

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Maserati Quattroporte 4,2
Rok výroby: 2006
Stav: 164 786 km
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků