Prcek konečně přitvrdí. Hyundai spustil výrobu i10 N Line s výkonem až 100 koní

Hyundai i10 dopadl v našem redakčním testu velmi slušně. Jedna z připomínek však mířila na ospalý motor. Řešení už je na cestě.

Hyundai spustil výrobu očekávaného modelu i10 N Line. Produkce probíhá v závodě Hyundai Assan Otomotiv Sanayi v tureckém İzmitu a jde již o čtvrtou interpretaci této sportovně střižené výbavy v modelovém portfoliu značky. V případě i10 ale nejde jen o úpravu exteriéru a interiéru, ale i o možnou změnu pod kapotou.

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Dosud byl malý městský hatchback k mání pouze s atmosférickými motory 1.0i/49 kW a 1.2i/62 kW. S výbavou N Line ale můžete dostat pod kapotu přeplňovaný tříválec 1.0 T-GDI o výkonu 74 kW (100 koní) a s točivým momentem 172 N.m, který můžete znát i z Kie Picanto.

Motor bude spárovaný s pětistupňovou manuální převodovkou. Vedle tohoto motoru bude výbava k mání i s dvanáctistovkou. Nejsilnější provedení by mělo zrychlit z nuly na stovku za zhruba 10 sekund a maximální rychlost by měla činit okolo 180 km/h. Zatím ovšem vycházíme pouze z parametrů přeplňované Kie Picanto.

„Nejvýkonnějším motorem v modelové řadě i10 ukazujeme, že stupeň výbavy N Line není jen otázkou nového vzhledu, ale přináší také výjimečnou dynamiku. Přidáním těchto sportovních prvků k velmi bezpečnému a spolehlivému městskému vozu zvyšujeme jeho přitažlivost pro ještě širší okruh zákazníků“, říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt.

TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

Zvenku výbava N Line dodá modelu i10 nové nárazníky, masku chladiče s vertikálními světlomety a speciální 16palcová kola. Uvnitř zase najdete volant a hlavici řadící páky s logem N, sportovní sedačky, kovové pedály a červeně lemované výdechy klimatizace. O dostupnosti vozu na českém trhu vás budeme informovat.

Galerie doplněna o standardní verzi i10.

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

dnes | Jiří Baborský | 4 příspěvky
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 30 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků