Pražské taxíky čekají velké změny

62 komentářů

elvia
18. září • 20:09

Trochu usměrnit už taxikáři potřebovali.Frajírkové,které by bylo potřeba i v jiných oborech,než jen sedět za volantem,tloustnout,obírat cestijící....flákat se.:-PB-]

Mitch
7. září • 20:52

jedine dobre, vse schvaluji na 100%, aspon to mozna bude jak v civilizovane zemi

jaccub
8. září • 23:49

kdyz clovek jezdi s taxikarema ktery maji stary sunty, tak se s nima da domluvit na dobry cene, napr za 200,- pres pulku prahy, coz by jinak stalo treba 2nasobek.
zas kdyz clovek jede s taxikem kterej je uz na urovni tak uz to ukecat nejde a musi si to zaplatit. kolegove kdyz takhle jeli vecer domu, tak si zavolali taxikare a dispecerce rikali za by chteli nejaky fakt dobry auto a ne nejakou starou plecku. kdyz prijelo tago tak volala dispecerka jestli takovyhle auto vyhovuje a jestli je vse ok. a to samozrejme za stejnou taxu jako kdyby tam prijel treba favorit.:-D

Majsner
7. září • 18:20

To mate v redakci takovy shon, ze si to po sobe autor nemuze alespon jednou precist? Kam jsme se to dostali? Achjo... :-/

Máňa
7. září • 17:44

Tak koukám,jakým způsobem probíhá diskuze na dané téma a jsem opět doma,tj. v Čechách...Problém č.1 v této zemi totiž není ona vyhláška,nýbrž "zažitá" filosofie - aneb smí se vše(samozřejmě tu pod vlajkou svobody individuální,tu svobody "podnikání",ondy zase svobody obchodní...prostě přímo inflační spirála mnoha svobod,jež velmi často slouží jako argument pro "zvláštní"aktivity,formy obživy,způsoby ochodování,nebo v horším k tvorbě podivných "norem a občas i zákonů"-včetně tuzemské inovační svobody->nechat se okrást kýmkoli,kdekoli,jakkoliv-bez následků),nedej bože zkusit nalinkovat hřiště,určit "základní" pravidla hry(opět tradice,v ploutvích,neoprenu a s tenisovou sítí,kráčíme na volejbalové hřiště,přičemž křičíme,že jdeme hrát prima fotbálek na ten pravý stadion a lepších není...).Nějak mi není jasné,jak tedy funguje taxi např.v BA-New Yorku a dalších městech za louží,nebo v Londýně a jinde-asi špatně pochopili trh.Záhadou jsou potom i tištěná varování v průvodcích,speciálně na taxi,hlavně v Praze...,ponižující převlékání primátora(mediální bublina-kde sakra mnoho let žil?).A konečně přímo nebetyčná "neschopnost či nechuť" tento stav řešit.Proč vlastně nemají minimálně pražští(včetně dalších větších měst) taxikáři oficiálně svůj magistrát,když stávající úřad stejně slouží jako detašovaný štafl?Ozbrojené složky už dávno mají-viz boje o stanoviště.Nebo zřídit zvláští "sociální" odbor na dotaci pro "těžce prodělávající Taxislužby a taxikáře"z peněz městského i státního rozpočtu,protože se jedná o "unikátní roddiné stříbro"?Ten,kdo není ani během 16 let schopen vyřešit tento jinde marginální problém,nemá právo vládnout-padni komu padni.A problém taxi má tu "výhodu",protože je občas medializován,jinak se tato specifická filosofie vine jako červená nit všemi oblastmi života,podnikání,správy a zákonodárství v této kotlině.Na závěr-zkuste navštívit třeba bývalého starostu NY ,však víte koho,a nemusíte tam strávit mládí......

Dusan
7. září • 23:16

No zrovna Londynem bych se moc neohanel. Nasi cesti taxikari jsou proti londynskym jeste zlati. Nasi jenom predrazi jizdu, londynsti jeste navic prepadavaji vlastni zakazniky, respektive zakaznice. Pred par lety s tim byl dobry skandal a byly k videni dokonce billboardy varujici zeny pred pouzivanim londynske taxisluzby.
Jinak taxikari podvadeji i v jinych zemich. Treba v Parizi jako cizinec nema v podstate nadeji byt neokraden taxikarem.

-LK-
8. září • 14:43

Uz jsem to psal v jinem threadu, taxikari jsou parchanti vsude. Jedine, kde byli jakz-takz slusni (tzn. kdyz jsem trval na zapnuti taxametru, tak ho zapnuli, jeli bez oklik a nepredrazili), bylo v Bangkoku. Obcas si ale myslim, ze to mohlo byt tim, ze jsem mel v ruce GPS a sledoval jsem trasu (coz jim neuniklo a obcas se i ptali, co to mam).

Ráďa
7. září • 17:29

Jo GOOD, toto mělo být už dávno. Ještě přidat trochu kontroly kvůli abnormálním částkám mimo taxametr a bude to OK.

Flasi
7. září • 16:54

Kdyz soucasni taxikari nedodrzuji soucasna pravidla, tak misto, aby se ta pravidla zacala poradne a dusledne vynucovat, tak se udela co? Zavede se hromada pravidel novych. Papirove budeme mit prisna pravidla, ktera budou zajistovat vysoky komfort dopravy taxikem, ale stejne turisty kazdy druhy obejda okrade.
A hlavne povinne anginovace-alergomatizace, at na turistech vydela i nase zdravotnictvi.

Michal
7. září • 15:14

Je to výborný nápad. Tu žlutou barvu bych i oželel (ale pro přehlednost je dobrá), ale to stáří a klima je skvělé. Taxi využívám (služebně) docela hodně a když vidím, jaké plečky jezdí, je mi z toho špatně. Navíc když jezdí tak jak jezdí (tj. "svižně"), tak i pro bezpečnost je lepší nové auto než zrezlé fako...

lukas
7. září • 15:49

ono neni nic jednoduššího, když se domluvíš s taxikařem kterej odpovídá tomu co si představuješ, aby pro tebe pravidelně jezdil;-) kamosuv otec to tak dělá, taky ho dost využívá pro služ.účely, tak zvedne telefon a domluví se s nim.
stáří auta je nesmysl, kolikrát to mám psát??když občas vidim v práci co jsou lidi schopný udělat s autem během dvou let....a někteří maji auto zachovalý i po 10letech.
Klima je OK, ale jak donutíš taxikáře ji používat???? vůz má mít klimu, ale nikde neni napsáno, že ji má mít zaplou....a každému vyhovuje jiná teplota v autě.....velikost auta - tak pro tu sem všema deseti, kdo se má mačkat v pandě, a podobnejch krabičkách......

Michal
7. září • 18:52

Jenže dotyčný zrovna nemusí jezdit nebo zrovna nemusí být volnej... Stáří auta není nesmysl. Jenom osm let je moc. Ale aspoň to odruší starý faka, většinu filcek a podobný zvěrstva (někdy mi přijde že na taxíky je limit že nesmí být mladší pěti let :((((

Lukáš
8. září • 1:16

no nevim kde, neb i v německu ještě jezdí staré W124.ale co mě nejvíc štve, že si koupíš novou káru, budeš žlutej, amilostivě budeš moct jezdit o 3kč na km víc......kde je náká výhoda???třeba nulový leasing, popř cena auta bez DSPH (tak je to v německu, když máš slonovinovou kost)............prostě papežštější než papež..... ve všem musímé být exoti.
jinak žádný poctivý taxikář si nemůže dovolit leasing na M-B E-klasse.....(novou)

Michal
8. září • 9:06

Ale může si dovolit leasing na novou O2.Problémy taxikářů mě silně nezajímají, pokud jsem v pozici zákazníka. A taxi je služba jako každá jiná, tj. z principu by měla nabídnout víc, než co je průměrný vozový park v ČR. Co sakra čekáš, že když si necháš vyžehlit košile, tak to budou žehlit žehličkou na žhavé uhlí? Že když si necháš postavit barák, tak bude firma míchat maltu v neckách? Proč mám sakra platit zato že mě někdo veze v rozhrkaném 15 let starém vraku???Znovu - taxi je služba. Jako taková by měla být na profesionální úrovni, tj. moderní, bezpečná, čistá auta a slušní taxikáři.Že si z toho někteří dělají bonanzu, to je jiná věc a je to nutno změnit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lukas
8. září • 14:46

jo a že tě jako zákazníka problémy taxikářů nezjaímají?,, mě docela jo.proč ti má někdo nařizovat zy kolik smíš jezdit a za kolik ne?,to ej jakoby si vyráběl šroubky a matky a někdo ti říkal, že je nesmíš za víc hjak korunu kus prodávat, i když bys měl zákazníka kterej by za ně dal 5korun.je to to samé, je to omezování.a nářky magistrátu z předražování mě vždy velice pobaví, neb kdyby děllai důsledné kontroly, a nebyli uplatný, tak už dávno nejezdí jistá sebranka ze známých míst.
A co je ještě zajímavější, předražujou z99,5% stále ti samí, ze stále stejných štaflů..........

lukas
8. září • 11:31

ano na octavu si to mužeš dovolit, ale neni to sranda - kamos pred 5 lety kupovyl holou cotavku SDi a spalcel 14k mesicne ;-)nechápeš furt jednu věc - když ti přijde firma ktera bude michat maltu v neckách tak ti nebude učtovat 500 na hodinu (příklad neber me doslova)u taxiku je to podobné - jenže tam určuej ceny magistrát, všichni jezdí za stejno - tak se nediv, že si nikdo moc nechce kupovat novy auto. Bude splácet lízačku jak magor, a za 5 let ho stejně po praze zhuntuje - protože málokterý auto vydrží 250tisic po praze.Takže až budou uvolněný ceny tak at nagistrát nařizuje v čem se má jezdit, protože nikde ve světě to neni regulovaný (stáří vozu), zatím akorát omezuje a pro taxikáře z toho nic neni.JInak neobhajuju těch pár profláklých zlodějů (václavák, malostranská, hlavní nádraží........), ale vzhledem k tomu, že znám dost taxikářů, tak vim, že se uživí vcelku slušně, ale na rozhazování to neni.Pokud vezmem vpotaz že: octavka bude stat cirka 550tisic tak leasing na 4 roky bude cca:15tisic mesicne, k tomu pojistky - tyxikaři maji dvojnasobny sazby, takže tak počítekme 2tisice mesicne k tomu.t.j. 17tisic jen na auto, v naftě projede a na udržbu da dejme tomu 8tisic...= 25tisic mesicne vydaje - vyjezdí cca:40-50tisic mesicne (záleží jak dlouho to dělá, jakou ma klientelu a jak dlouho a kolik dní v tom autě sedí).takže zbývá 15 -25 tisic mesicne na zivobytí - což zas neni tak mnoho.

Mirko
7. září • 12:13

Lépe se udržujou, než ty zaprášené, zavšivené textilní

-LK-
7. září • 14:07

A benzínovej motor, kdo má poslouchat rachot nafťáku... A aspoň 5m do délky, kdo se má tlačit ve stísněném prostoru. A taky by měli mít nulový ceny. Všechno je dneska tak drahý a ještě k tomu platit taxíky?

lukas
7. září • 12:58

ono proč si nevempou příklad z německa, tam maj skoro všechny taxiky koženku, popřípadě kůži....když už vymešlet takovy hovadiny co vymejšlí, proč nedaj slonovinovou kost???? tak jako třeba v dojčlandu..no holt se musi opičit po amicich....

El Carlos
7. září • 22:29

Na Dojčlandu se mi líbí to, že taxi tam maj hlavně meďáky. Když sem se ptal proč, tak mi řekli, že je to vyjde lépe, protože Meďák zvládne 500.000 km po městě kdežto VW ne ;-)

wuf
7. září • 11:42

Kua, mam zluty auto (sice tridverovy bez nalepek taxi), ale sere me to ze ted taxiky budou taky zluty, sem si tu barvu vybiral tak aby byla trochu "mimo proud" a ted tohle. No asi se za rok budu muset podivat po nejaky jiny barve (treba oranzovy - pac nemam rad ty "sedy mysi" ve stribrny a tak). :-D:-D

-LK-
7. září • 12:20

Měl jsi zkusit průhlednou, to moc lidí nemá...

inc
7. září • 16:43

alebo začni taxikáriť a máš to vybavené! ;-)

El Carlos
7. září • 22:27

Ani nemusíš začínat. Já z maturitního večírku odešel trochu navátej a sedl do prvního auta, co se namanulo, zeptal se "vezmete mě za 200 kč na Smíchov?". Odpověděl, že jo.Cestou sem si všiml, že nikde není nic jako taxametr nebo ty samolepky s ceníkem apod. a když odjížděl, ani neměl na autě něco svítícího, ale stálo to rovný 200 kč :-D:-D

dbf
7. září • 10:24

Kdyby radsi magistrat ohlidal prelepovani ceniku na dverich- jestli jste si nekdo vsiml, tak vecer ma tak polovina taxiku v centru prelepeny ten cenik a ceny 90,-Kc za kilometr rozhodne nejsou vyjimkou... Je to vubec legalni???:-/

El Carlos
7. září • 22:25

nebo kdyby hlídali čudlíky na řadící páce, popř. vedle plynovýho pedálu :-D

Marek71
7. září • 11:28

Tak takým taxíkom by som v živote nešiel ! Mám číslo na AAA, keď ich zavolám, oslovia ma menom a nestalo sa mi, že by niekedy cestu predražili. Brať si taxíka na ulici a zvlášť v noci zaváňa adrenalínom :-)

oink
7. září • 10:40

Není a taky si myslím, že klimatizace a výfuk na chodník není největším problémem české (pražské) taxislužby.

TomZ
7. září • 8:37

Jestli ctu dobre, tak nebudou moc stat zadkem k chodniku.. nejak nechapu proc?? co v tom je?a btw on si clovek nemuze te vybrat ajkym taxikem pojede kdyz jich tam je vic? to ani nevim, jak moc nejezdim s nim.. ja bych se snazil vybrat i ted :-P

Radek Ondrášík
7. září • 8:59

No s tím otočením k chodníku, jde o to, že taxi nacouvá někam k chodníku a v zimě má zapnutý motor. Všechny emise pak utíkají přímo na chodník na lidi. Představte si, že takhle bude parkovat někde před vestibulem 10 taxíku, to bude ozón ;-) Takže nyní budou kouřít do silnice.S tím, že si nemůže vzít jakýkoli taxi to jsem také neutšil..

lukas
7. září • 9:46

Co se týče stáří vozu, dle mých informací neprojde, a pokud ano, taxikáři okamžitě podají odvolání nekam na soud :-DProtože by se jednalo o jediný stát v EU kde jsou taxikaři omezovani na to s jak starym autem jezdí.......Nikdo nemůže nikomu určovat s čim má jezdit, jediná podmínka která dosud byla , že vůz musí mít 4 dveře.Jediný kdo může zakázat provoz auta je STK, a vzhledem k tomu že tam chodí 1x ročně, tak by je tam měli filtrovat.JInak Goesi koukni se na web AAA radiotaxi, tam máš v kolonce aktuálně napsáno vše co se děje v pražské taxislužbě, a máš tam i vyjádření majitele teto společnosti pana Kvasničky........
Takže real bude takový, že se nic nezmění, maximalně bude jedna STK která bude mít důvěru magistrátu.......JInak 8 let stáří je strašnej nesmysl, jelikož by tim zakázali jezdit i třeba Mersedesy W210 (masařka) což podle mě neni zas takovej šrot ani po osmi letech.

bingo
7. září • 10:11

On je trochu rozdil mezi STK a koncesovanou zivnosti. Je pravda, ze nikdo nikomu nemuze urcovat, cim jezdit, ale pak holt nedostanes koncesi. Pravidla urcuje magitrat k prospechu zakazniku, ne taxikaru.

lukas
7. září • 11:12

mno a o tom to je, proč ti má furt někdo něco určovat, nařizovat, měnit , omezovat.....chápu omezení cen, i když je mi to proti srsti, v dobách kdy se jezdilo za kilo na kilometr, bylo spousta taxikářů, kteří jezdili kelm 16-17kč.ale nechápů určování v čem budu jezdit, vem si příklad, koupíš si nový auto za djeme tomu 400tisic, bez klimy, protože ji nesnášíš, a najednou ti magistrát řej´kne, auto prodej musíš mít klimu.nebo si koupíš Forda, a magistrát řekne kup škodovku.......to je už trošku moc omezování

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
7. září • 11:32

Ideálne by bolo, keby bola voľnosť vo vybavení a veku auta a takisto aj v cenách. Potom zavolám na taxislužbu a poviem, že chcem strednú triedu s klímou, žiadny šrot a od toho by sa odvíjala napr. aj cena.Verím tomu, že časom by sa ceny ustálili na nejakej rozumnej miere, snaď by zapracovala aj konkurencia. Samozrejme, pokiaľ by rozne mafiánske taxikárske skupiny zvyknuté ryžovať, nezačali likvidovať lacnejšiu konkurenciu.

lukas
7. září • 12:56

jo to beru, tohle by bylo naprosto dokonalé.zvednes teelfon, chci jet ve vyš.stř.třídě, klima, kůže a oni ti řeknou 1km 50kč, nástupka 80Kč.. aty řekneš ok, to beru :-DMe je to ejdno s jak starym autě pojedu, ale když bude mít klimu, bude prostorný a stáří 5let , tak sem si ochoten připlatit...ale kdyby pro mě přijel fagot, tak mu nedam viuc jak 10kč za kilometr....

inc
7. září • 16:41

no neviem neviem. Čo sa mám čo do telefónu vybavovať aké auto mi majú poslať. Chcem proste štandart a to na úrovni. A je fajn, že magistrát tú úroveň chce zaviesť!

Marek71
7. září • 19:42

Dobre, ale čo to je štandard a na úrovni ? Pre niekoho je to Fabia, pre iného Mercedes S. Takže ? Má magistrát určiť povinne všetkým mercedesy triedy S ? Iste uznáš, že je to blbosť. Prečo by mal nejaký úradník rozhodovať, čo je pre teba dobré... to tu už bolo.PS: Niekto sa v pohode a rád odvezie aj vo Favorite, ak to bude za polovičnú cenu, ako v nejakom lepšom aute. Ja som raz išiel starou rozheganou Volgou a platil som rovnako ako za najnovší Passat. Je to podľa teba v poriadku ? Nie je. Veď napr. aj v autopožičovni mám dennú taxu za požičanie odvodenú od triedy auta, tak prečo nie u taxíkov ?

Lukáš
8. září • 1:11

jj souhlas, proč paltit někomu ve fagotu to samý co třeba v novym superbu...at si kazdý vybere...

kejml
7. září • 9:54

On zrovna W210 masařka je dost nepovedenej kousek.

lukas
7. září • 10:33

povedenej, nepovedenej, to ej ejdno, davam příklad.

Radek Ondrášík
7. září • 9:51

To, že něco není určeno jinde ve světě neznamená, že to u nás nemohou zavést. Proč mohou zavést 4 dveře, tedy specifikaci vozu a stáří ne? Je v tom nějaký rozdíl? Myslím, že právě ve vztahu k bezpečnosti vozu, která u 10-15 let starých automobilů je minimální, je tím argumentem, který by to mohl změnit.

lukas
7. září • 10:39

jenež už je tu precedens z vídně, kdese o něco podobného snažili, dokonce chtěli i jednotné vozy a EU (naka komise, či soud) to zatrhl.A věř, že taxikáři mají silní lobby.mě taky vadí, když někteří jezdí favoritem, š120, pandou a ja nevim čim ještě.Neurčoval bych stáří vozu, ale stav vozu.A samozřejmě bych byl proto aby už nejezdili některý ty schnilý mrchy co potkávám, toleda, sierry a pod......Samozřejmě by mělo být zvýhodnění pro řidiče taxi co splní podmínky, a to třeba STK 1x za 2 roky, k tomu třeba možnost použivat treamvajové pásy a jezdit v pruzích pro autobusy (jak bylo navrženo), ostatní at jezdí normálně jako doposud.proti žluté barvě taky nic nemám, at sou všechny atxiky jednotně barevný, ale to je asi vše co se mi na ty vyhlašce líbí......a jak už tu někdo napsal, přijde mi to jako snaha škodovky prodavat vic superbů.......

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
AROk
7. září • 21:08

řeší se to polepením auta - cena cca 15.000

Radek Ondrášík
7. září • 10:50

Ano, nemusí určit stáří vozu, ale mohou říct, že daný vůz musí splnit určité bezpečnostní standardy, jako když nařídí min. velikost vozu, počet dveří a klimatizaci. Tak prostě řeknou 4 pytle a je to :)

lukas
7. září • 10:56

neni trouble, ale v tu chvili by 90% taxikařu měnilo auta.....neb O1 je nemá ve standartu :-D a O2tech zas tolik nejezdí :-D
mno jenže 4x bag třeba ani Logan nemá, a už je občas jako taxiky potkávám , ajsou to nový auta :-D
jde mi o to, že mi to přijde jako by se zas někdo chtěl napakovat na prodeji žlutejch autíček....

El Carlos
7. září • 22:21

to co má AAA Taxi Praha tak není že by nakoupili nový auta, ale jsou to Octavie a Superby původní barvy a jednolivý části jsou nalepený.Něco jako tramvaj polepená reklamou tak, že nevidíš ani cm původní červené barvy

LUKY
12. září • 6:16

Jsem taxikář, atak musím reagovat na některý příspěvky. 1) AAA letištní jsou sice polepený původní barvy, ale všechny auta musely být nový a výhradně stříbrný. Kdo měl třeba jen půl roku starýho superba, musel měnit!!! To je zase lobby ze strany Kvasničky ve snaze zajistit co největší odběr aut, aby byla co nejnižší cena. 2) Stáří 8let je sporný. Srovnejme omiletou felicii a passata... Anebo novýho logana a octavii... Absolutně neporovnatelné!!! 15 let starej medvěd je luxus oproti novýmu loganu atd. 3) Velikost auta nižší střední třída, to je v pořádku. 4) Barva. V noci pod lampou stejně nepoznáme rozdíl mezi žlutou, bílou,béžovou atd., ale opět věc názoru. Ale vadí mi, že mi přikazujou, jak nakládat se svým majetkem. Ve vychvalovanym NY, kterej si vzali za vzor, jsou zcela jiné podmínky a auta v majetku velkých firem, nebo magistrátu... 5) Povinná klima. Největší blbost ze všeho. Většina lidí s astmatem dostane záchvat právě při puštěné klimatizaci... A navíc kdo jezdí pouze noc, tak jí pustí maximálně při nedělním nákupu s manželkou, pak z toho dostane zápal plic a při 10-15.000kč leasingu si to může jít mrsknout... 6) Magistrát by se měl raději postarat o to, aby nějakým vhodným způsobem snížil nebo zrušil smluvní přepravu. Paraziti tohoto typu dělají stejnou práci jako my, berou nám zákazníky. Ale při tom nepotřebují žádné zkoušky atd... Toje trochu do očí bijící.,

Zekon
7. září • 11:35

Tady snad nejde ani o ty žlutý autíčka, těch už nakonec po Praze jezdí dost a je to jedině dobře. Jinak jsem koukal a je to fólie, tak není problém "přebarvit" jaké koli auto co dnes jezdí. Jinak jsem pro stáří max. 8 let, ale ta klima, nevím, nevím. Když to nebude udržovat nebo zapínat, tak je to k ničemu. Už teď dost taxikářů klimu nezapínají a raději mají otevřený okýnka.
R.PS: kolik asi stojí dát žlutou fólii na auto? Třeba na pašíka?

Coolllll
7. září • 12:53

15-18 papouchu. Prej se to da i levneji, ovsem je urcena jedina firma (pry ma jajko jedina ten spravny odstin), takze pohnutky jsou jasny. Slava ODS ktera pred volbama tak halasne propagovala min buzerace pro drobny podnikatele. Zvracel bych.

Lukáš
7. září • 18:46

no mužu tě ubezpečit, že těch 15-18papouchů je velice good price,v práci sme nechali polepit komplet clio, a cena včetně práce a návrhu byla 25tisic.....

Coolllll
7. září • 19:41

To ale bylo tezko jen jednobarevny jednoduchy prebarveni.

Lukáš
8. září • 1:09

žlutá a na tom asi 2 modrý kokot pruh,

VL
7. září • 13:14

Pražská taxisluža je drobné podnikání nebo organizovaný zločin?

Radek Ondrášík
7. září • 11:30

Jistě zájmové skupiny se dají najít všude a o tom to je. Pro mně jako pro zákazníka je přínosně, že auta budou větší, bezpečnější a díky klimatizaci komfortnější. Takže z mého pohledu jsou to přínosy velmi příznivé ;-)

marek
7. září • 10:21

Podle mého názoru, chce zase někdo prodat pár stovek nových žlutých autíček, zatlačí se na naše neúplatné magistrátní úředníky a je to. Jako někdy před deseti lety když zaváděli barvu slonové kosti, pár poctivců si tehdy ta auta na „výhodný“ leasing vzala, aby se po čase v tichosti zase povolily staré křápy.
Ať úřady pořádně kontrolují co mají, ať jsou ty podmínky stejný pro všechny a slušný lidi (i taxikáři) musí mít výhodu a na ostatní tvrdé sankce, jinak to nejde!! A rozhodující je přece technický stav, nebezpečný a zničený auto může být třeba jen rok starý!! Ale to by museli být STK a kontroly důsledné!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
El Carlos
7. září • 22:19

No jestli na tom někdo zatím vydělal, tak to byla firma, co má know-how na polepy vozů, protože to co má AAA Taxi Praha tak není že by nakoupili nový auta, ale jsou to Octavie a Superby původní barvy a jednolivý části jsou nalepený.Něco jako tramvaj polepená reklamou tak, že nevidíš ani cm původní červené barvy

Quest
7. září • 9:11

Tak to vyzkousej, pokud ten taxikar bude chtit stat na staflu i nadale, tak te vzdy posle za tim prvnim v rade.

Čabajka
7. září • 9:15

Já jsem jednou sedl k taxikáři,co nebyl na řadě a on mě poslal dopředu.Tak jsem mu řekl ať jede,když už jsem si tak hezky sednul a jel.:-D

xxx
7. září • 22:07

je to nepodložený nesmysl ze strany taxikářů - já jako zákazník mám právo vybrat si auto, kterým pojedu, nic mě nenutí jít do toho prvního v řadě a oni jsou povinni to respektovat, resp. nikdo nemá právo se ohánět nějakým "pravidlem" o tom, že musím do prvního vozu v řadě...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
El Carlos
7. září • 22:15

Až jednou narazíš na nějakýho neurotika s velkým klíčem na nákladní kola, tak ti to vysvětlí :-PJinak já taky šel k nějakýmu 3. v řadě, ten mě poslal dopředu, tak jsem sedl k tomu vepředu a když jsem mu řekl, že chci odvézt asi 4,5 km, tak řikal jak je ten 3. vřadě hodnej, protože tam vystojí frontu na zákazníka chytne mě a může si do ní stoupnout znovu.

ja
7. září • 7:10

"...klimatizace výrazně omezí proniknutí alergenních částic do interiérů..." :-D To je mysleno jako vtip? Zeptejte se aspon jednoho alergika, co si mysli o vzduchu prohanenem pres plesnive trubicky...

marek
7. září • 7:46

přesně tak. Spíš by mohli úředníci kontrolovat kromě ponožek, taky čistý pylový filtr..?

Doporučujeme

Články odjinud