Pražská doprava bude kolabovat ještě více. Most u Vltavské musí být stržen

Náhle uzavřený most u stanice metra Vltavská bude nejprve provizorně podepřen. Oprava ale stačit nebude.

Pražané a lidé v Praze pracující si už asi zvykli, že se poslední dobou spíše zařadí do souvislé kolony, než aby ranní dopravou do práce dojeli bez výraznějšího zdržení. Situaci ještě více zkomplikuje chátrající most u stanice metra Vltavská. Je to další z dopravních staveb, která je v havarijním stavu.

Právě proto byla v noci na středu zastavena automobilová doprava přímo na mostě, a dokonce i ta tramvajová pod ním. Mluvčí Technické správy komunikací Barbora Lišková dnes uvedla, že most bude nutné zbourat. Stejně jako paralelní most, po kterém vede komunikace Bubenská v opačném směru.

Srážka s koněm může dopadnout i takto. Řidič na D5 nehodu nepřežil

Srážka s koněm může dopadnout i takto. Řidič na D5 nehodu nepřežil

Po mostě u Vltavské se však ještě přeci jen projedeme. Správa komunikací už vybrala firmu, která v následujícím týdnu uzavřenou stavbu provizorně podepře. Město díky tomu bude mít prostor pro přípravu dokumentace bourání a stavby kompletní náhrady.

Oba mosty jsou z roku 1980. „Jedná se o podobný typ konstrukce, jako byl most v Janově nebo Trojská lávka,“ připomněla mluvčí také tragickou událost v Itálii.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 45 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků