Prázdninové omezení na německých hraničních přechodech

Po loňských srpnových povodních zůstal na některých hraničních přechodech se Spolkovou republikou Německo dočasně omezený provoz z důvodu oprav příjezdových komunikací a objektů hraničních přechodů. Postupně se na obou stranách státních hranic komunikace i objekty opravují a původní provoz bude obnovován.

Mezi zástupci Ministerstva vnitra, Ministerstva hospodářství a práce Saska, zástupci místní samosprávy z České republiky a Spolkové republiky Německo a pohraničními kontrolními orgány obou států bylo dohodnuto, že o půlnoci z 30. června na 1. července 2003 oproti současnému stavu dojde ke změně provozu na níže uvedených hraničních přechodech takto:

Cínovec - Altenberg

Po povodních byl stanoven rozsah provozu pro motocykly, osobní automobily, autobusy a nákladní automobily jen do 3,5 tuny celkové hmotnosti. Uvedeným dnem bude povolen provoz nákladních automobilů bez omezení tonáže pouze ve směru výjezdu z České republiky. Zboží podléhající veterinární kontrole bude propouštěno v obou směrech rovněž bez omezení tonáže. Obnovení plného provozu lze předpokládat dnem 1. 9. tohoto roku.

Hřensko - Schmilka

Tento hraniční přechod je určen pro pěší, cyklisty, motocykly, osobní automobily a autobusy a je dosud uzavřen. Uvedeným dnem bude zahájen plný provoz kromě autobusů ve směru ze Spolkové republiky Německo do České republiky. Autobusy v opačném směru tj. z České republiky do Spolkové republiky Německo odbavovány budou. Úplné obnovení provozu se předpokládá dnem 15. srpna 2003.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků