Právě testujeme: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW

143 komentářů

Jarda
20. března • 8:42

Děkuji že testujete !
Moje dotazy
1) - Fabie 3 nemá vnitřní komfortní elektrické stahování oken, a také ani dálkové ovládání (komfortní) elektrické stahování oken. - Fabie 2 po faceliftu to umí!!
2) - levé kolo uvnitř tapec, strana u řidiče nemá plastovou krytku, na opření boty..??
3) - podsvícení displeje nejde regulovat, vůbec nijak, možná přes řídící jednotkuseděl jsem i řídil Ambition, a testoval taky :)
je to vše pravda?

Pepa
12. března • 21:01

Nema to paket pro spatny cesty? Vypada to vyvyseny...

alapli
9. března • 15:39

Na fotkách to jde, naživo nic moc i přes neustálou tlačenku kdysi objektivního SM. Stejně jako i20 mi přijdou docela předražené, ale kdo chce mít chvilku pocit jedinečnosti :-D...

ivan
8. března • 23:03

cena by se mela pohybovat okolo urovne ceny loganu od dacie urovnou jsou na približne rovnakej úrovni...:-P

Petr
9. března • 4:59

logan je hazčí a má i hodnotěnjší interiér :-D

ivan
8. března • 23:03

cena by se mela pohybovat okolo urovne ceny loganu od dacie urovnou jsou na približne rovnakej úrovni...:-P

Adolf
8. března • 14:21

Toto píše novinář,který Dacii fandí:-D Benzinová dvanáctistovka slouží relativně velkému kombíku opravdu pouze jako základní motor. Ve městě a mezi vesnicemi se ještě pohybuje rovnocenně s ostatními auty, jakmile jsem ale opustil jeho hranice a chtěl v mírném kopečku na začátku dálnice D11 při obsazení auta pěti cestujícími zrychlit na dálničních 130 km/h, musel jsem podřazovat. Jinak auto nebylo schopné povoleného maxima dosáhnout. Chybějící síla motoru a častá nutnost volit nižší rychlostní stupně mě pak provázely ve spoustě situací. Pokud chcete, aby Logan MCV trochu jel, musíte dvanáctistovku točit alespoň nad tři tisíce otáček. A TEĎ SI STAČÍ PŘEČÍST CO DOKÁŽE STEJNÝ VÝKON VE ŠKODĚ A O 12Nm. menší točivý moment. Asi existují německé kilowaty,německé Nm. Německé parametry se asi musejí násobit nějakou psychickou energií.:-O

Antiautomat
10. března • 9:13

hm no ja mam za sebou cestu s citygo (nejakych 2ookm), polovicne zatazenie a celkom v pohode, pacili sa mi jazdne vlastnosti a prijemny 'krabicoidny' priestor. Az kym som nezacal porovnavat s feliciou 1.6 (ktora mala takisto tych papierovych 55kW a na ktorej som najazdil k plnej spokojnosti statisice) - zistenie ze objem a valec nenahradis nijakymi prazdnymi ekozvastami sa znovu a samozrejme potvrdilo. Tam, kde felda sla (a to doslova) kopec-nekopec, tam si citigo uz siahlo na dno moznosti. Spotreba ta ista, pri plnom obsadeni a rovnakom tempe by si mensi motor vzal viac. Na druhej strane, kolko plne nalozenych fabii vidis denne? Poznatok je jasny, jednoliter fabii staci na nenahlive jazdenie, sem tam aj nejaky ten dlhsi presun nemusi byt tragediou (v kludnom tempe). Ale tym to konci.Na univerzalnejsie pouzitie co by 'plnohodnotneho' a jednoducheho rodinneho auta s predpokladom dlhej a bezproblemovej prevadzky fabia vhodnym motorom nedisponuje. Diesel je predrazeny, navyse s vyhladom drahych oprav, no a experiment TSi je zbytocne komplikovany. Skratka chyba tu jednoducha, dostatocne vykonna a z hladiska zakaznika hladajuceho minimalne rizikovu a dlhodobejsiu investiciu (co asi rodinny zakaznik je) doveryhodna atmosfericka 1400. Cize bud sa zmierte s tymi vsetkymi obmedzeniami, alebo akceptuujte rizika zbytocne nezmyselne zloziteho riesenia, alebo sa poobzerajte po niecom inom, trebars po takom Lanceri 1.6, ktory vsetky tieto neduhy riesi.

Adolf
10. března • 10:00

Srovnávat motor 1,6 a 1,0 je poněkud mimo mísu.

Antiautomat
11. března • 12:42

Ano, ja viem, len som si spomenul na jedneho marketingom nalezite 'spracovaneho' (nazvime to slusne) jedinca, ktory nadsene hlasal ze ake je to skvele ked dnesny jednoliter sa vykonovo vyrovna jednasestke spred 10 rokov. Skoda ze som uz tu feldu nemal, z omylu by bol razne vyvedeny uz po par kilometroch. Skratka chcem povedat to, ze Skodovka jednoducho vhodny motor pre prakticky, ekonomicky a rodinne dlhodobo a rozumne uvazujuceho zakaznika co? Nema. Je to fakt, povedzme si to na rovinu, je to cierne na bielom a vedia o tom aj vrabce na streche. Nech sa nehnevaju ale zaujmy ich marketingu a ich fajnensu a dalsej bandy nahanacov ich kseftov v bruseli (znama to symbioza) su mi vpravde ukradnute. Mna zaujima co za svoje peniaze dostanem, ako sa v tom budem citit, ako to pojazdi, kolko to vezme, no a ano, rovnako podstatne aj to ako dlho mi to vydrzi. Nenadarmo sa tomu poslednemu v katalogoch vyhybaju ako cert krizu. Ostatne polozme si vedla seba rozobratu tu staru jednasestku a hned vedla niektory z tych (idealne vysypanych) ekozazrakov. Rozdiel v tom, ako, na co a na ako dlho je to cele dimenzovane, bude jasny. O dieseloch ani nehovoriac. No a tak to potom vyzera, ze ta jednasestka, pripadne 1.9 TDi 66kW jazdi a jazdi a jazdi, spotreba (nie ta papierova) ta ista a problemy nezname. Teraz cakam ze sa podla osvedceneho receptu spusti propagandisticka goebbelssovska masineria hystericku kampan za cielom ako konecne z tych starsich, ale az neprijemne trvanlivych a opravitelnych aut tych ludi raz a navzdy dostat, kde jednoznacne ulohu zeleneho esa na posledny stich budu nejake ekozvasty, ktore maju presvedcit zakaznika ze prava ekologia spociva v tom, aby sa co najviac vyrabalo a predavalo. A ozaj, ako sa maju tie ich slavne prevodovky do toho jednolitroveho zazraku? Zeby ta, ktora bola spojena s tisicdvestovkou bola az neslusne a nemiestne naddimenzovana? :-D

Jakub
8. března • 11:53

Jel jsem předváděcí jízdu ve Fabii combi 1.0 55kw a velice mě tento motor překvapil. Jeli jsme tři chlapi, bohužel jen po městě. Rozjezd úplně v pohodě a akcelerace ve strmém kopci až překvapivě dobrá. Pro ty, co nejezdí pořád s nacpaným kufrem dlouhé štreky by mohl být dostatečný. I prodejce byl z té jízdy překvapen. Výbava byla pouze active, ale když jsem potom přesedl do style, tak to už bylo jiné pokoukáníčko.

Adolf
8. března • 12:25

Prodejce je vždy překvapen :-D Když kupuješ ledničku,prodavač má stejnou doma a je super :-D

Jakub
8. března • 14:02

Tenhle jedno litr měl čerstvě přivezený a ještě s ním nejel. Jako všichni zde v diskuzi mu nevěřil a překvapil ho. Takto jsem to myslel.

Adolf
8. března • 14:14

Tady nejde o důvěru. Do města v pohodě. Dá se s ním jezdit normálně i po dálnici. Někomu to v pohodě stačí. Akorát nemám rád Svět Wolksvágenů (SM) jak píše,že motor úderně táhne kopec nekopec s 5 mužiky + rakev na střeše i když má stejný výkon jako třeba Sandero 1,2 ,akorát o má 12Nm (slovy dvanáct newtonmetrů ) menší točivý moment a vyšší váhu. Novináři hodnotí 1,2 16V 55kw Renault jako líný a nedostatečný pohon ,ale jiný ještě nedostatečnější jako úderný a nevím ještě jaký. Ještě,že nenapsali jak je zatlačoval do sedaček a čelili přetížení 5G. Já bych klidně s Fabií 1,0 55kw i v kombíku dokázal žít,ale rozhodně netu neonanoval nad tím,jak jsem si skvěle vybral a jak to drsně táhne.:-D

Adolf
8. března • 12:27

PS. Bohudík,že jen po městěB-]

František
8. března • 10:00

Milá redakce, mám dotaz ohledně Vaší připomínky "kompletně plastové výplně dveří." mám ten dojem, že oproti sousedovi z Nošovic má Škoda Fabie minimálně přední loketní opěrku potaženu textilem/koženkou.

Phoenix
8. března • 7:52

Redakce by si měla vyžádat skutečně základní model, aby lidi reálně viděli, co za ty slavné od ceny dostanou. Testovat a fotit plnou palbu umí každý...

( ! )
7. března • 12:44

Zajímalo by mě kolik stojí uvedené testované vozidlo na obrázku? Nevím proč to tam není automaticky uvedeno! 3-[

Petr
7. března • 20:44

560 000 prostě dobrá cena pro Pepíky, i když je to o 160 tis předražené, tak to bude mít za pět let o 50 000 vyšší hodnotu než nějaký pažout :) :) :)

pacho
8. března • 11:30

No keď to je pravda s tou cenou, tak to ma podrž, je to vyše 20 000€, Tak toto môže kúpiť fakt len nejaký dobrodruh, ale nie súdny človek.

vegasgeek
8. března • 10:32

Fabie za 560k? No tak to mi po*er zada :-D To si fakt radeji koupim 4-lety BMW 530i treba, nebo cokoliv jineho, ale ne nejakou Fabku s 1.2TSI

Josef  Vyskočil
7. března • 10:30

Mohli by už konečně také poradit v kolika měnit olej v motoru, když jim v těch TSI proniká nespálený benzin přes pístní kroužky do oleje a ředí ho!? Nebo snad omezit krátké jízdy po městě!???:-/

k22
11. března • 10:40

Stačí omezit jízdy s TSI. Všechny a navždy B-]

Moje Jméno
7. března • 21:07

Po 25.000 km. A k tomu je třeba ho netrápit studený, nechat krátce dochladit pro dojezdu a chovat se k němu slušně. Mám s ním (77kW) najeto v octávce 134.000km a nevím co je JAKÝKOLIV úbytek oleje. Spotřeba BA za celou dobu provozu těsně pod 6 litry (!) - možno vyhledat na tankovani.cz...S vozem naprostá spokojenost - i v servisu na garančce se divili, jak motor výborně táhne. Abych upřesnil pro nevěřící, 1. výměna rozvodového řetězu na 25.000km, druhá na 82.000km preventivně při překousání kabelu ke svíčce nějakým šmejdem a následným přeskočením řetězu o zub za jiízdy (bez poškození motoru !!!!). Většina těch co kritizují ještě volant za motorem TSI v ruce neměla...

JirkaK
8. března • 10:48

Kuna překousala kabel ke svíčce a kvůli tomu skočil o zub rozvodový řetěz? Ty voe, teď jsem si poprskal klávesnici :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Moje Jméno
8. března • 12:23

Tak si Jirko otři klávesnici ! Ano - je tomu skutečně tak. Měl jsem ten den najeto přes 300km a na cestě zpátky mi při plynulé 50-ce v obci auto zničehonic škublo a zarachotilo jak hrom. Rozsvítily se všechny kontrolky na palubce a běželo to jako rozštelovaný traktor. Nicméně běželo to. Skončil jsem souhrou náhod po kilometru v autocentru ŠKODA Sukorady večer na parkovišti. Technik ráno otevřel kapotu a první co jsme uviděli (krom exkrementů nějaké chlupaté potvory) byl silně rozhryzaný kabel ke svíčce, který si prostě ten večer řekl : a dost ! Prostě to zapálilo jak, či kdy nemělo a to bylo to nečekané a velmi výrazné škubnutí popsané výše. Měl jsem štěstí - k žádnému poškození na motoru kupodivu nedošlo, ale výměna (z větší části preventivně) řetězu samozřejmě něco stála. Tak si otři pusu a běž něco dělat :-D

JirkaK
8. března • 13:04

Díky za radu, už se stalo. Popřeji škodovce hodně takových spokojených zákazníků jako jsi ty, já mezi ně tedy rozhodně patřit nebudu. Ještě mě napadá - první výměna ve 25tkm, druhá v 82 tkm, nyní najeto 134.... 82-25=57, 57+82=139. Máš to už zase za pár.....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Moje Jméno
8. března • 18:23

Když už jsme si tak hezky popovídali, tak doplňuji to nejpodstatnější. Víš, které auto na světě je to nejlepší ? Nevíš ? No přece služební, a to je můj případ. Ne, teď vážně. Do 25.000km řetěz chrastěl od počátku, vše řešeno v rámci reklamace. Od té doby chrastot přestal a jak jsem psal, druhá výměna byla spíše preventivní. Vím, že si s tím Škodovka nadělala hodně problémů, ale těchto motorů jsou již statisíce, či miliony a kupodivu, přestalo se o tom mluvit. Možná už jsou totiž mouchy vychytány, nemyslíš ? V dnešní době si myslím, že se v případě TSI rozhodně ve srovnání s veškerou 3(či 2) -válcovou konkurencí jedná o spíše lepší, než horší motor. Kdybych si měl dnes znovu vybrat mezi stejně výkonnou 1,6TDI a tímto motorem, vyhrává u mne znovu jednoznačně TSI.

LOL
10. března • 21:09

pokud je mi známo, tak auta s motory 1,2TSI vyrobená do půli roku 2011 hodila Šáde přes palubu a nejlepší možné řešení pro majitele auta je preventivně měnit řetěz. Jistě jsi velký kluk, který má služební sekačku s objemem 1,2 litru :-) Ale já bych se tím moc nechlubil.

Moje Jméno
10. března • 21:23

LOLe - Ty jsi tupec. Nenašel jsem v žádném řádku, který jsem napsal něco o chlubení. Kdybych se chtěl doopravdy něčím chlubit, tak jednostopým strojem, který mi stojí v garáži, nebo mým snem o objemu 5L s osmi válci, který si však nikdy z rozumových důvodů nekoupím. Nicméně už mne doslova ser.. miliony machrů, kteří se ukájejí špiněním Škodovek a opakováním koloritických blábolů, které někdy někdo vyplodil a stále se ve všech forech opakují. Copak ostatní automobilky nemají žádné problémy ? Já jdu jen proti proudu, aby se lidé dočetli i o těch, co jsou se ŠKODOVKOU přiměřeně spokojeni. Možná jsem jen hrdý na to, že je ŠÁDE firma z této země (alespoň z větší části) Tím už v této diskusi končím. How !

JirkaK
11. března • 11:27

On není zase až takový tupec, jen to prostě vidí z jiného úhlu. Ty máš auto služební, proto tě poruchovost ani náklady na servis nemusí zajímat - zaplatí to firma, stačí říct. A po pěti letech ti koupí zase další. Proto vidíš jen pozitiva. Ale když si budeš chtít takové auto koupit jako soukromník, tak ti to vyjde jako absolutní nesmysl - proč si pořizovat motorizaci, u které je velké riziko že krátce po záruce se rozbije a budu opakovaně platit ze svého desetitisícové opravy?
A to nemluvím o lidech jako jsem já, kdy nové auto je naprosto nedostupné a můžu si vybírat tak plus mínus mezi desetiletými auty. Před devíti lety jsem koupil devítiletý céčkový Mercedes. Důvod byl jednoduchý - byl levnější než stejně stará Oktávka social edition. Zatím ani náhodou neplánuju že bych ho vyměnil za něco mladšího - tak kvalitní a spolehlivé auto už nikdy nikde nekoupím. Asi není náhodou, že desetiletá fabie HTP je naprosto neprodejná, zatímco stará 1.4OHV obratem zmizí...... Potom může pan Jahn v jiném článku klidně brečet jak želva, že se tu neobnovuje vozový park. No bodejť ne, protože "blbá" felicie tyhle problémy prostě nemá! Proto se už dnes spousta lidí drží patnáct - dvacet let starých aut. Jsou zkrátka spolehlivá, bez problémů jezdí a jezdí a nerozbíjí se. Žádný soukromý majitel si ojeté HTP nebo TSI prostě nekoupí. Je to sice hezké jak to jede, ale jejich servisní náklady při vyšším nájezdu prostě nemá šanci uplatit!
A jak z toho ven? Co takhle kdyby ve Škodovce vzali tříválec 1.0 55kW a přidali mu jeden válec. Stejné písty, ojnice, ventily, vrtání, zdvih, zkrátka unifikovaný motor s minimálními vývojovými náklady. Vznikl by tak čtyřválec 1.33l s nějakými 70kW a 120Nm. A když se jim to podaří udělat tak, aby ten motor vydržel podobně jako felicie 400 tisíc km bez oprav, mají ideální motorizaci pro Fabie a Rapidy.

Moje Jméno
11. března • 19:17

Napsal jsem, že už nebudu reagovat, ale nedá mi to. Tedy :1) Tupec : nikoliv za názor, ale za to, že napsal, že se chlubím a nebyla to pravda. Není čím.
2) I kdyby se jednalo o výměnu řetězu v rámci prevence po každých 80.000km, tak je to pakatel proti předepsané výměně rozvodového řemenu u slavné a opěvované 15i-leté 1.9TDi. Cena za výměnu řetězu byla ve značkovém servisu necelých 4.500,- Kč. Máte představu, kolik stojí výměna zmíněného řemenu ?
3) Před dávným časem jsem slyšel názor jednoho politika, že pro tak slavnou automobilku jako je Tatra by snad neměl být problém přesunout motor zezadu dopředu a bude vystaráno. Že by paralela na Váš čtvrtý píst ??
4) Celý nesmysl dnešní doby tkví v tom, že pod zástěrkou ekodebilů (lobbistů) musí automobilky plnit naprosto nesmyslné požadavky na emise. Z toho vyplývá i vyšší poruchovost a nespolehlivost dnešních pojízdných ekolaboratoří.
5) HTP byl průšvih, to je fakt. Ale opět jen do doby, než automobilka vše vyladila. Motory z posledních tří roků výroby jsou naprosto vychytané a není důvod se jich bát. Mimochodem - mrkněte se někdy na nájezdy HTPéček v bazarech. Není vyjimkou nájezd přes 300.000km !A teď už fakt končím !

Adolf
11. března • 20:05

Naprosto vychytané HTP :-D Je to motor špatně navržený od samého počátku. Někdo si kupuje HTP s nájezdem 300000km? Kdo?

Jiří Kokoška
8. března • 11:18

Kluk rozbil u sousedů okno a mě řemen přeskočil hned 2x!

Adolf
7. března • 12:19

10000 a omez krátké jízdy po městě.

Josef  Vyskočil
7. března • 13:51

Jistě ale nač pak kupovat vozidlo u kterého se budu muset omezovat! Zatím různé způsoby užívání a omezené používání se tykají jen koncernu a převážně Škodovek! Přitom právě Fábie je určená pro toto používání!!!

Adolf
7. března • 17:26

Tak se neomezuj a 150000 to vydrží.

Josef  Vyskočil
7. března • 18:02

Ale čeho!??? A potom co!?? Pokud to nemá šanci vydržet 500000km tak mě to nezajímá!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
yoggi
8. března • 8:31

Plakanie na nespravnom mieste. Ktore auto dnes vydrzi 500tkm, ziadne. Aj tak na najazd 200tkm a viac vsetci kupuju naftu a nafta uz roky nevydrzi 500tkm bez toho, aby sa investovalo do ( dvojhmota, turbo , vstrekovace............)
Dnes maju auta pomyselnu hranicu a na to su konstruovane cca 250tkm ( ci uz benzin, alebo nafta )

Adolf
7. března • 20:47

500000km vydržel tak 1,3-1,4 OHV Felicie ,Fabie 1 a možná Fiat Fire 1,2(1,4)

čert
7. března • 18:16

A ty ještě stihneš najet alespoň 100.000 km?:-))

Josef  Vyskočil
7. března • 18:21

Jen se neboj, hlavně aby jsi to stihl ty! Nesuď druhé podle sebe!!B-]

Bát
8. března • 0:12

Ritiku, ty toho hubou najdeš to co jiní tady reálné nacouvaji. Ty tak největší olepis nekomu hračky, to by ti šlo.

Jiří Kokoška
8. března • 10:11

Hat se změnil na Bát, to jsou změny!??? Že by polepšení Ferdiše Pištory!??? Tak už se konečně chovej slušně a nikoho sprostě nenapadej, nikdo na to není zvědavý!!! :-P

JirkaK
7. března • 11:49

A sakra, že by po aféře s rozvody další koncernová "rýmička"? Jo vážení, když chcete spolehlivou škodovku, musíte se poohlédnout po zachovalé Felicii. Taková auta, co najezdí čtyřista tisíc a motoru nic není, to už dnes nikdo dělat nebude....

Josef  Vyskočil
7. března • 12:11

A kolik dalších přešlapů se ještě tutlá? Nevím ale o žádných podobných jsem ještě u žádné Dácie neslyšel!???:-/

24. června • 8:01

co třeba reznutí po 2 letech...

SS
7. března • 13:00

U Dacie nic není,tak se nic nekazí :-))

Josef  Vyskočil
7. března • 13:47

Jasně máš pravdu v Dácii žádný motor a převodovka není! V nové Fábii se zrovna ta převodovka sere jelikož nejsou ložiska při volnoběhu nedostatečně mazána (konstrukční vada) a tudíž se nedoporučuje nechávat motor běžet na volnoběh ( Citigo a Fábie 1.0 40 a 55Kw a v ostatních modelech včetně Roomstru malá životnost ložisek) viz. poradna Světu motoru 2/2015 a 4/2015 !Takže se problémy s ložisky se týkají všech Fábii a Roomsterů a když si počkáš tak za nějaký čas se objeví další problémy a průsery se kterými se u Dácii nemůžeš setkat, protože to nemají! A pokud umíš číst, tak si to laskavě přečti, než něco napíšeš, nebo odklikáš! B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adolf
7. března • 14:03

Dacie samozřejmě má motor a dokonce i převodovku. :-D Ale ten motor je starý a prověřený. Totéž převodovka. Do Dacií se dává to už se osvědčilo. Potom to funguje.

Josef  Vyskočil
7. března • 14:05

Ale o tom to snad je!??? Provádět experimenty za peníze zákazníků?????? Tyto problémy se ale týkají opravdu většinou jen Škodovek! Problémy s převodovkou a ložisky měly i první Š 105/120 a problémy se spotřebou oleje a pístními kroužky také Š105!

Ondra
9. března • 15:20

Tak to je dobrý sci-fi. To jsem ještě od nikoho neslyšel, že by auto DoDo ujelo 250 000 km bez starostí jak píšete. Tomu neuvěří ani fanoušek hvězdných válek, kterej si myslí, že je ten film natočený podle skutečnosti. :-D

Petr
7. března • 17:39

Se 105 kou jsem najezdil 250 000 km. A žádné problémy s motorem ani s převodovku jsem neměl. Jediné co jsem měnil byl palec v rozdělovači, brzdové destičky a pakny, klíňák a ložiko spojky. Motor nežral olej, nemizela z něho chladící kapalina. :-D Prostě to auto se nesralo. Do servisu jsem s ním v podstatě nikdy nemusel, jen před STK na seřízení motoru, a i to bych asi zvládnul sám...

Petr
7. března • 20:46

tak takovou pohádku jsem už dlouho neslyšel, opravdu jste nedělal nikdy generálku, dělali se běžně před 100 000

Jiří Kokoška
8. března • 10:02

Lágry je název pro ložiska jak hlavní, tak i ojniční!! Pokud se dělala kompletní generálka ve 100t km, tak z důvodu nadměrné spotřeby oleje u motorů Š 105! Po zavedení montáže kvalitnějších pístních kroužků které se montovali do motorů Š 120 se i tento problém vyřešil! Jinak stačilo vyměnit v 80t Km jen ojniční ložiska (lágry) a motor dalších 50-80t km zvládl bez problémů! :-P

Adolf
8. března • 11:23

Takže v 80000 jen vyměnit ložiska :-D:-D Jen jo? :-O

Adolf
7. března • 17:41

To je dost. Motory řady 105-120 měly špatná hlavní ložiska. Z bláta.

Josef  Vyskočil
7. března • 18:02

Ojniční!!!!

Adolf
7. března • 19:30

Lágry

Antiautomat
7. března • 11:14

Treba kupit auto s rozumne navrhnutym motorom. Rozumej s dostatocnym zdvihovym objemom a nie nejaky nasilu tlaceny pidimotor, skratka nieco, co je velkostou dostatocne dimenzovane /fabii by pritom bohate stacilo atmosferickych 1400/. Ako sa vypocita objem a v akych jednotkach sa udava tlak uz hadam vieme. Dosledky su potom take ake su.

oh.c
7. března • 20:40

Nebo spíše motor, který bude vyhovovat mému způsobu užívání? Koupit si jakýkoli přeplňovaný zážehový motor na poskakování typu 4 km tam 4 km zpět podle mého není skutečně dobrý nápad. Osobně za hranici považuji cca 15 km. Od této hranice výše je již výběr TSI (a jemu podobných) ok. Nicméně, vzhledem k boji s bojovým plynem CO2, mi jako zákazníkovi nedávají automobilky na výběr. Vlastně ano, Japonci na to jdou jinak. Nicméně každá mince má dvě strany. U Škodů končí nabídka "pro poskakovadla" u 1.0 MPI. Zmiňovaná Dacia třeba Sandero má v nabídce také něco podobného 1.2 atmosféricky plněný a vrcholem je 0,9 TCe. A bude hůř, jelikož cíle pro rok 2020 95 g CO2/km plní pro Fabii pouze 1,4 TDi. Což bude skutečně ideální "poskakovací" motor. Osobně bych tam přihodil elektromotor, baterku a euro testem spotřeby vykouzleme třeba 1,5 l/100 km (podle hesla papír snese vše). Takže zbývá volit nový vůz po dobu záruky a potom ...? :-(

vegasgeek
8. března • 10:26

A prave proto se jim muzu na ty novy krapy s vysavacem misto motoru vykaslat.

Adolf
7. března • 20:45

Potom stočíš kilometry a prodáš ne? :-D

jirka
7. března • 11:13

odpovím protože ten motor je zmetek a japonský motor takový problém nemá kdy přes pístní kroužky teče benzín do oleje. Holt lidi jsou hloupé stádo ovcí kteří si myslí a je jich dost nej best of je škoda. I sproblémy s řetězy průsaky úniky atd.

Krysa
7. března • 9:55

Homozmrd Powerball píchá psa do prdele:-D:-D:-D:-D

Atomas
7. března • 8:05

Vyzkoušel jsem tuto verzi u dealera: Kombi, 1.2 TSI 81 Kw, výbava Style. Příliš plastové dveře jsou realita, jsou ošklivé, ale při jízdě jim nevěnujete pozornost. Motor byl syrový, jinak si nedokážu vysvětlit jeho letargický projev. Při rychlosti nad 110 kmh se zvenku linul na můj vkus příliš velký aerodynamický hluk. A jako takový retrodetail oceňuji užití předního stropního světla naprosto shodného se světlem ve Fabii I (nebo se nejdená o retro?) :-D

František
8. března • 10:10

Ano, souhlasím, lampička je shodná s Fabii I ale stále vypadá hodnotněji než u většiny konkurentů ve třídě a v lepších třídách... např. takový Nissan Qashqai, Ford Fiesta...

josehko
7. března • 7:16

Prečo by fabia kombi nemohla byť rodinným autom? Pre rodinu s 2 malými deťmi (čo je štandard) je tam miesta až-až. A kufor bez problémov poberie veci na dovolenku alebo chatu...

Mato
7. března • 12:13

...mno neviem ci je ten kufor dostatocny... napr. v predoslej generacii kombiku BMW 3-kova rad (e91) je deklarovanych 460 litrov a mozem zo skusenosti povedat, ze ked tam vopchate kocik (myslim plnohodnotny, nie tie "golfove"), tak uz tam toho vela nedate. Na zadnych sedackach mam permanentne 2 sedacky (pomerne velke Cybex-y) a decka mi pravidelne okopavaju predne sedacky :) takze asi tak na tuto temu.... P.S. Budu pani redaktori testovat aj rozne autosedacky ? :D Lebo pri niektorych je skutocne problem s dlzkou bezpecnostneho pasu a sedacku jednoducho nezapnete ;)

josehko
7. března • 12:30

Ešte pred 10 rokmi mala kufor veľký ako terajšia kombíková Fabia len Octavia a Ečkový mercedes. A bohato to stačilo. Odrazu je 500 litrov málo...
Za 300.000 korún lepšiu voľbu z hľadiska priestoru, objemu kufru, imagu, kvality a spoľahlivosti na trhu jednoducho nenájdeš...

Antiautomat
7. března • 11:04

uz som to pisal. Pre taku rodinu je podla tych uvah o litroch co tu citam postacujucim autom zrejme Ducato. Na chatu potom podla nich potrebuje priemerna rodinka autobus a na dovolenku do Chorvatska megatrajler, do toho sa pohodlne vojde kocik aj s basou piva a ostane miesto este aj na litrovu pet flasu. Na kazodenne jazdenie do prace potom aspon Q7 /a minimalne osemvalec, pretoze tie koniky su pri poskakovani v kolone na semafore strasne dolezite/, do nicoho mensieho sa nezmesti nakupna taska.

Fredevald
7. března • 7:44

Co se týká ceny: Fabii combi 81 kw jsem si koupil, včera ji přivezli, stála po slevách 290 000,- nebylo to na ani IČO, je to verze Ambition plus pár doplňků (zámek zpátečky, klimatizace, červená barva, koberce, prodloužená záruka na 5 let rezerva a další drobnosti). Jen mě štvalo, že se musí připlatit za červenou barvu, ta bezpříplatková modrá je šeredná, jinak mi to přijde akorát.
Svoje dojmy napíšu tak za týden.

Renata Ferusova
16. srpna • 21:15

Dobrý den,
uvazuji koupit Fabii combi1,2TSI/81 KW.Mohl byste mi prosím napsat jak jste vy s autem spokojen?
Dále mám dotaz, když za Fabii na privesu povezu 3 kola + věci v kufru na dovolenou, zda to motor utahne? A poslední dotaz, je vzadu dostatek prostoru pro dospeleho? Mam zatím 9 leteho syna, ale brzy me preroste:), zda se mi, ze je vzadu malo mista.
Dekuji za informaci

Tom
7. března • 15:07

Mě by teda štvalo v prostřední výbavě připlácet za klimu

Petr
7. března • 15:19

vždyť to je kalsická Škoda, kamarád měl 800 tis. na služebák a mohl si vybrat mezi vybavenou Ochcávkou, oholeným Superbem nebo MB C v akci (s rozšířenou výbavou), vždyť to je výsměch, jen fanatika ty ceny Škodovek můžou nechat klidnými a upířmně, fanatikům nákup Škody moc přeji, teď jel kmarád, milovník Škodovky, do Švajcu na hory jako spolujezdec vzadu, tam Ochcávkou Scout a nazpět Citroenem C5 (stájná pořizovací cena) a přijel úplně v šoku, v Ochcávce ho bolelo celé tělo a byl vyklepanej a skoro cestu nemohl vydržet z Citróna vystoupil jak kdyby jel do sámošky, to fantikům nevysvětlíte

jirka
8. března • 12:41

souhlas seděl jsem koktě druhá generace vzadu z prahy co českých budějovic a zpět a hrůza. Když jsem pak sedl do svého třílitra v kůži tak jsem si připadal jak v obýváku.

jehovista
7. března • 21:04

Kdybys nelhal. MB C zacina v ceniku na 840. Takze predpokladam klasickou story jak porovnavas nejakou akcni nabidku predvadeciho vozu a proti tomu postavis oficialni cenik skodovky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
8. března • 9:58

1. jsem jasně psal, že to byla akce
2. do firem se kupují auta bez DPH
3. takže podle vaší inteligence 40 tisíc rozdílu mezi vybavenou Ochcávkou a základním MB C je propastný finanční rozdíl
4. proč se rozčilujete, to máte mindrák nebo jste agresivní, když máte oblíbenou Škodu a někdo snad nepíše něco co ji kritizuje

jehovista
8. března • 15:19

Skodovku jsem nikdy nevlastnil a ani to neplanuju. Jenom proste nechapu, jaky ma smysl srovnani cenikove oktavky v top vybave s nejakou akci u MB. K cemu to je dobre? Kdyz si das MB C ve stejne vybave jako tu oktavku, tak bude podle ceniku minimalne o 200k drazsi.

MadMack
8. března • 11:46

Není mi jasný, proč máš potřebu na Škodovku plivat a argumenty o ceně si vyloženě vymyslet.
V listopadu jsem si koupil OIII combi 1.4 TSI Elegance včetně nějakých volovin navíc ( xenony, elektrický pátý dveře, tažný ) za 450.000 Kč bez DPH.
Šéf do firmy teď využil dobrých výprodejových cen na Superba a objednal si do výroby 2.0 TDI s DSG za 530.000 bez DPH.
Tolik k cenám.
Škodovku jsem si koupil proto, že za posledních 10 let jsem ve dvou jiných najel 370.000km, byl jsem s nimi spokojený, dobrá cena za servis, dobře jsem je prodal. Nepokládám se za fanatika.
A klidně přiznám, že to auto má tvrdý uskákaný podvozek i na 16" kolech, ale každý auto má nějaké negativum... Nebo máš tip na to dokonalé auto?

Petr
8. března • 13:33

pokud nechápete o čem byla řeč, taj jste fanatik, každý ví kolik modely Škody stojí a umí si ji nakalkulovat v konfigurátoru, ale řeč byla o tom, že za srovnatelnou cenu lze mít všechny zmiňovaná auta a opravdu za to Škodovky nestojí: http://www.auto.cz/nejdrazsi-octavia-72583... tak co už jste to pochopil

MadMack
8. března • 13:56

Vzít konfigurátor, naklikat nejvyšší výbavu, nejdražší motor a zatrhnout všechny možné příplatkové výbavy bereš jako objektivní srovnání cen?
Takto jsem zkoušel nakonfigurovat Corsu a dostal se hodně přes 600.000 Kč. Podle mě je to nic neříkající a z tohoto si netroufnu křičet do světa, že Opel je drahý...
Napsal jsem ti, že OIII stála 450.000 Kč bez DPH a Superb 530.000,- Kč bez DPH. Proč opakuješ zjevnou lež o stejné ceně za škodovky ( u superba bez výbavy jak píšeš ) a Mercedesu?

Petr
8. března • 15:16

až se někdy projedete v nějakém pořádném autě, tak dospějete a pochopíte, že nízká kvalita škodovek nestojí pouze za pár desítek tisíc, které ušetříte za skutečná auta

MadMack
8. března • 20:04

Měl jsem na pár dnů půjčenou Insignii a nebo Mondeo. Ty auta jsou svým jízdním komfortem a pocitem z jízdy trošku jinde, než octavia. Mercedesem jsem nejel, ale věřím, že bude ještě dál.
Tomu ale odpovídá i cena - octavia stojí 600 tisíc, mercedes skoro milion.
Pořád nevidím to, že ty auta stojí stejně...
P.S: Ještě jsi nepoužil výraz škodifka - to se také často vedle ochcáfky a fanatika ve slovníku 1ti letých objevuje.

MadMack
8. března • 20:04

...ve slovníku 15ti letych ...

Petr
8. března • 15:13

proč by to měla být lež, Ochcávku lze koupit za 800 a nestojí za to, to samé Superba (často se připláci za to co mají jiná auta ve standardu) a nestojí za to, tyto auta jsou s MB C nesrovnatelná a pokud to nevidíte jste jen fanatik, ale to bylo jasné už od začátku

Bát
8. března • 0:06

Ale jen ho nech, ať lidi na diskuzich vidí co je to mindrák a jaká je definice demenci.

Petr
8. března • 10:02

proč bych měl mít mindrák, když jsem popsal alternativy při nákupu vozidla, spíše to vypadá na váš mindrák když hystericky reagujete

jajda
7. března • 7:02

Páni novináři, opovažte se kritizovat tento skvost! Žádná jiná automobilka neumí nic lepšího vyrobit. Škodofka válcuje veškerou konkurenci a její skálopevní fanoušci už tomu dokonce věří.

pilot
6. března • 23:19

... a ohledně kufru: délka a šířka - samozřejmě. Ale výšku kufru sklopené sedačky - střecha, aby si člověk změřil sám, když chci uvnitř vozit kola na stojáka. Děkuji.

pilot
6. března • 23:13

Zdravím, pokud jde o přední sedačky, zajímá mě, jestli je k mání bederní opěrka, nebo jestli je opěrák alespoň vhodně tvarovaný? Děkuji.

imejl
6. března • 22:53

Hodně by mě prosím pěkně zajímala maximální délka ložné plochy při sklopených zadních sedadlech (plus minus rozdíl oproti Rapidu Spaceback). To jsem nikde v parametrech neviděl. Jestlipak se toto rodinné vozítko za skoro stejnou cenu jako rapid vyplatí.

Petr
6. března • 19:53

středový panel od ovladačů klimi dolů je strašný: http://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx...

Atomas
7. března • 7:58

Nene, to je foto z Favorita :-D

Petr
7. března • 13:17

:-)) Kabaňova chlouba :-))

ps1818
6. března • 19:21

Toto auto s 530 litrovym kuform sa pasuje do role rodinneho auta. Rad by som prero vedel, ako sa do jeho kufra zmesti standardny HLBOKY kocik.
Tiez by som rad vedel, aky je rozdiel medzi 530L Fabie a 530L Aurisu TS. Videl som oba kufre a teda rovnake sa mi rozhodne nezdali. Skuste trebars pridat Fabiu ku nedavnemu supertestu kombikov. Viem, ze je to ina kategoria auta, ale 530L by teoreticky malo prekonat niektorych z nich. Ale logicky mi to skratka nesedi, zda sa mi, ze nie su litre ako litre. Dakujem :)

jjj
7. března • 12:47

Nova Fabia je biedna.Preco?Najprv par info o mne. Kabanov dizajn sa mi velmi paci. Az tak, ze doma mam O3 :)Ale nova Fabka zial vyzera na fotkach lepsie ako nazivo.Co je zle?
Malo miesta. Kufor aj interier je velmi uzky. Kocik vzadu napriec jednoznacne nie je mozne prevazat. Malo miesta na zadnych sedadlach. Neviem si predstavit, ako tam budem upevnovat velke detske autosedacky.. Miesto pre vodica - malo miesta na pravu nohu. Stale..
Extremne lacno posobiace plasty. Rapid je proti tomu uplny rolls.Celkovo - jedine, co je dobre na fabii su tsi motory. Vsetko ostatne je bieda.

ass
7. března • 17:55

Rapid je Rolls oproti Fabii? To je vtip, že? Jel jste v Rapidu? Já s ním jezdil rok, nyní jezdím Novou Octavii, a ve Fabii jste již také jel. Rapid je žebrácký laciný model, který nahradil Octavii Tour, interiérje lacinost sama a nax. výbava je na úrovni konce 90. let.

Mirda
6. března • 21:36

Škodovka stejně jako celý koncern honí litry velmi vysoko umístěnou roletkou kufru. Fabia combi mi jako rodinné auto vydržela přesně 4 měsíce. Pak proběhla blesková výměna za "malé" V50. Litrově horší kufr odvezl na rozdíl od ní všechno díky lepšímu půdorysu, extrémy řešila bezpečnostní síť integrovaná v zadních opěradlech. Je mi líto rodičů kteří tuto parodii na rodinné auto vybrali a kvůli dětské sedačce vzadu - vajíčku si nemohou ani pohodlně nastavit sedadlo vpředu

Budiz
6. března • 20:23

Ano souhlasim. Ze vzadu neni dost mista a zadni sedacky - zvlast na delsi cesty - asi budou docela slabe se tak nejak vi (na vas je to potvrdit). Ale jestlize se vsude rika, ze to ma byt prvni combi pro mladou rodinu, tak me zajima kocarek v kufru a pripadne kolik mista zbyde. Dynamika a spotreba s min. 2 dospelymi osobami a nalozenym autem (mlada rodina). A dost by me zajimala cena, protoze s temi priplatky je to VELMI ne(!)zajimave auto. Fabie ma smysl za tech 320 tisic, za 420 (nebo kolik probuh) fakt ne, to uz jste u konkurence o segment vys. A jak uz i tady redaktori naznacuji, hovadiny jako panorama nebo keyless do toho nebude kupovat defacto nikdo, z meho pohledu nestastna konfigurace a la "plna palba". Klasicke novinarske auto...

sarusian
6. března • 23:08

no mas dvyhnutu roletku kufru a nemas rezervu = 530l kufor, napr. logan mcv ma 570l kufor, ale ma aj rezevu a okolo nej este kopec miesta

jehoVista
6. března • 19:03

Mel bych jeden dotaz ke kufru: Jezdil jsem s Fabii 1 combi a libilo se mi, ze do kufru se uplne presne vesly nalezato tri 50l sudy piva(jeden podelne a dva napric), takze nebylo vubec nutne je nijak dodatecne pridelavat. Proste jako pr*** na hrnec. Je to mozne i ve Fabii 3?

UJO
6. března • 18:48

Velmi povedené i ten motor je na běžný provoz dostačující.

Adolf
6. března • 18:51

Pro běžný provoz je přece úderný a snaživý litr :-D

yoggi
6. března • 18:24

Dufam, ze pri teste porovnate pani redaktori dynamiku (pruzne zrychlenie) medzi TSI 66kW a 81KW. Toto by ma hodne zaujimalo. Dalej napr. dynamiku nalozenehe vs. prazdneho auta a zase by bolo idealne v porovnani 66kW vs. 81kW. Zaujimalo by ma to a aby bolo jasne ci treba priplatit za 81kW alebo bude stacit aj 66kW.

Sondage
6. března • 18:19

Dotaz by byl...existuje nějakej důvod, proč bych měl ušetřit deset tisíc a koupit si hatch?

Pavel
7. března • 9:17

češi jsou mistři v převážení vzduchu... zásadně kupují auta aby bylo co největší zvenku i zevnitř viz posedlost velikostí kufru. Pořád si říkají co kdybych potřeboval odvézt předmět xy... ale reálně tu kapacitu nevyužijí a argument že auto musí být univerzální protože je jediné v rodině přestává platit a dvě auta v rodině začínají být nutností. Hodně lidí chce velký auto přestože si za něj musí připlatit (kombi) hůře se s ním parkuje, vyšší hmotnost tj. vyšší spotřeba a horší dynamika, popř. vyšší aerodynamické odpory (suv vs. hatch).... tohle pro spoustu lidí nejsou argumenty a kupují auta co nepotřebují. Schválně si všimněte kolik velkých aut potkáte prázdné jen s řidičem a kolik jich jede v počtu 4 nebo dokonce 5 osob..... Mistři světa v převážení vzduchu :)

Pavel
8. března • 7:05

Tak podle počtu mínusů a negativních reakcí vidím že jsem se do mnohých z vás trefil a že jste se v mém popisu sami našli Na vaše:-) Na vaše výpady bych rád připomenul že jsem reagoval na příspěvek výše s otázkou zdali "existuje důvod proč nekoupit kombík" když rozdíl je jen deset tisíc a můje odpověď byla v podstatě "ano - jsou tu i jiné důvody proč bych to měl zvažovat". V čem jste mě ale vaše reakce zklamaly je fakt že místo hodnotné argumentace pro větší auto např. bezpečnost, vyšší posez a výhled (suv), vyšší zůstatková cena při prodeji (kombi vs. hatch) atd. se pár jedinců zmohlo na plytké výpady prti mé osobě. No tak nic, snad někdy příště, ale už beze mě. Mějte se.

mikesh
8. března • 11:30

Možná sis měl uvědomit ještě před napsáním příspěvku ze ty svoje plky o prevazeni vzduchu nedokážes obhájit. Je fajn ze sis to aspoň přiznal. :-))

Pavel
8. března • 13:08

Ach jo, tak speciálně pro tebe - mrkni třeba sem na pruzkum provadeny CVUT dopravni fakultou (http://www.fd.cvut.cz/personal/havelma9/Obsazen... ... a dle zaveru na strane 8 je obsazenost nasledujici: 56% vozidel jen řidič, dalších 35% vozidel dvě osoby v součtu tedy 91% a čistě jen v Praze dokonce 96%... To jsou jasná data.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mikesh
15. března • 13:50

Snazis se trochu detinsky argumentovat vyzkumem obsazenosti (jeste dost podivnym), ktery vubec neodpovida na polozenou otazku. Psal jsi "češi jsou mistři v převážení vzduchu... zásadně kupují auta aby bylo co největší zvenku i zevnitř viz posedlost velikostí kufru. Pořád si říkají co kdybych potřeboval odvézt předmět xy".
Ptam se, ty vidis ve vyzkumu to ze cesi kupuji co nejvetsi auta aby prevazeli co nejvic vzduchu? A kdepak o tom píšou? :-D Odpovím rovnou, nikde. At se divam jak se divam, o posedlostí velikosti kufru taky ani čárka :-D Takze to zkus jeste jednou a poradne.PS. A co se tyka obsazenosti, ty jsi z toho vyzkunu vycetl ze češi maji nejmensi obsazenost vozidel široko daleko? Ne že? :-D

Adolf
8. března • 13:34

No a?? Já nemám kombík a kombík mi nechybí. A co se týká délky auta,tak š Fabia kombi není o moc delší než š 120

Adolf
8. března • 11:36

Lépe převážet vzduch ,než převézt hovno. :-D

mikesh
7. března • 22:26

Evidentně sis dělal nějaky výzkum ohledně prevazeni vzduchu v Čechách když v tom mas tak jasno, tak sem s nim ať se pokocháme.

Petr
7. března • 21:01

a co ti na tom vadi, neni kazdyho vec cim jezdi? i kdyby v tom aute vozil ho.no, tak ti to muze byt jedno

Shimi
7. března • 11:01

Pájo, Češi jsou hlavně mistři v tom, že se starají o všechny ostatní jenom ne o sebe ;-)

Antiautomat
7. března • 10:56

suhlas. Podla tych minuskarov, kazdy ma zrejme doma Ducato.
Na krizovatkach sa to plne nalozenymi kombikmi len tak hemzi. No a jeden tip na lepsiu karu za podobne peniaze: Lancer 1.6

Standa69
6. března • 22:50

Já si například do města koupím kratší verzi v atmo benzínu, abych na jízdách kolem komína nehuntoval Euro 6 ropáka. Čím kratší a obratnější, tím lepší.

Karel
6. března • 19:16

Prostě proto, že větší auto nepotřebuji. Proč pořád vozit 50 kilo (odhad) navíc. Lépe se parku je. Předpokládám u kratšího auta lepší jízdní vlastnosti. A těch 10 000 nemusí být ten hlavní důvod.

oh.c
6. března • 21:46

Souhlas, každý auto dle svých potřeb. Výrobce tvrdí, že rozdíl hmotností (pohotovostních, v základní verzi, motorizace 1.2 TSI 66 kW) činí 1109 kg vs 1133 kg čili 24 kg. Takže vážíme :-). Zadní převis je delší asi o 265 mm (kombi vs hb).
P.S. Pokud má jít o rodinný vůz (malý) zajímal by mě prostor na zadních sedačkách s/bez instalovanými dětskými sedačkami/"podsedáky" (a kočárek do kufru :-)).
P.S2 Zajímalo by mě např.pružné zrychlení na převodové stupně 3,4,5 (z 60 -100 km/h, popř. z 80 - 120km/h). Už jenom z toho principu, že dle "jpp" by měl být výhledově nejvyšší motorizací tříválec 1.0 TSI 81 kW. :-(.
P.S3 A co spotřeba deklarovaná vs skutečná v režimu "město, kolem komína, dálnice" atp.(podle dotankování)?

noro
6. března • 17:48

skoda, ze v testoch niesu aj standartnejsie verzie aspon s nizsou verziou radia, ale zase na druhu stranu za chvilu budu plne ulice a parkoviska tychto fabii, tak si pozre aj taku verziu nizsiu.

Racer
6. března • 20:18

Plne ulice a parkoviska?:-D Vazne? To uz nie je ako niekedy, pozri sa na penetraciu Trapidov a novych Ochcavok, nieze by ich nebolo vidiet, ale nie je to taky naslap ako niekedy, dnes je velky vyber a Skoda je len sedy predrazeny priemer. Nieco dolozis a namiesto nejakej Fobie mas skutocne auto:-P

xfaktor
6. března • 20:37

Tak nám doporuč něco tam od vás, něco lepšího. Škodu 1203, že by?

Racer
6. března • 21:16

Pocuvaj pepik, Skoda uz nie je ceska tak neviem o com tocis, ty robos v montovni:-D

mms
7. března • 9:51

Pocuvaj cobolo, robosi v montovni jsou hlavne na slovaci, nejste a nebyli jste schopni nikdy nic vyvinout, uz za socialismu to platilo ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iqlogic
7. března • 12:44

Som veľmi rád, že na tebe podobných obmedzencov som u vás ešte naživo nenatrafil! Nerob zbytočne hanbu svojmu národu a uvedom si, že o dizajn sa v MB stará práve Slovák ;-) Rozdelenie našich krajín bolo to najhoršie, čo sa nám mohlo stať a odvtedy ideme obidva národy len dolu vodou ...

Jenyk
8. března • 9:44

Kabanem bych se zrovna nechlubil...jeho design mohl byt zajimavy pred patnacti lety kdyz jeho zaklady kladl Bangle u BMW. V porovnani s dnesnimi progresivnimi znackami je design Skody jeji hlavni slabinou.

Jiří Kokoška
8. března • 10:40

JJ majitel Němec, hlavní konstruktér Slovák a 99% dílů ze kterých to je smontováno pochází z Číny, montovna v Česku, takže co stále melete o nějakém Českém autě!?? To by pak Octávie smontované v Číně byly , vlastně jsou Čínské auto!? :-D

mms
7. března • 13:06

Hanbu narodu dela Racer a podobni nedonosenci, kdyz se navazi na ceskem foru a nazyva nekoho pepickem, proto obdobna reakce jak se rika slovakum a ver ze pochazim z koncin, kam dojizdela pracovat tak ctvrtina slovenska. Nevim zda design dela zrovna Slovak v MB, nebo jen nesefuje oddeleni, to je dost rozdil. Pokud se nekdo hraje na nacionalizmus, tak je to predevsim slovensko, v CR z uradu slovensky mluvici osoby nejsou vykazovany, v CR nejsou davany pokuty za jinak namluveny vecernicek a dalo by se pokracovat. Vystudoval jsem na slovensku skolu jeste za dob spolecnych a krome nekolika dobrych hudebnich skupin a prirody jsem zadne lepsi pozitiva v techto koncinach nevidel. Tak ctvrtina az tretina SK hrde hovori madarsky, ctvrtina je obsazena tmavsimi spoluobcany, ale porad se bude SK odvolavat na narodni hrdost. Nejhorsi co muzu v CR potkat a co me irituje, jsou hrdni slovaci hovorici ceskoslovensky rozdavajicich moudra a neni jich malo ;-)

Yolon
7. března • 19:06

Wow, ty mas len taky mensi komplex zo Slovenska co? :-) Vas a Vasu krajinu mam velmi rad a mam odtial vela kamaratov, no neznasam takych ako si ty, co si myslia, ze mozu odsudzovat druhych a myslia si o sebe, ze su nieco viac... Robis to ist ako Racer, len sofistikovanejsie a bez hrubych slov. V konecnom dosledku si ale stale len clovek, pre ktoreho su vsetci na Slovensku cobolaci a nesiahaju Cesku ani po kotniky. ;-)

mikesh
7. března • 22:23

Zvláštní ze jsi nereagoval stejně příspěvkem i na svého slovenského kolegu s těmi komplexy když jsou podle tebe stejní...

Adolf
7. března • 19:28

Na Slovensku se vždy cítím skvěle. Slováci ještě mají zdání státu. Česko už je pouze na mapě.:-D

ass
6. března • 20:35

Možná u vás v zapadákově, u nás jezdí Rapidů, Octavií a ostatních škodovek nespočet, že to člověk ani nevnímá, už nyní se za novou Fabii nikdo neotočí už je okoukaná.

Racer
6. března • 21:14

Precitaj si to este raz, netvrdim, ze ich nie je vidiet, ale nie je to tak ako v minulosti, na cestach vidim skor roznorodost, ty zapadakov:-D Hlavne, ze Cesko ma starsi vozovy park ako Slovensko:-D Len narozdiel od pepikov nie su slovaci zo Skody tak nadrzani:-D

ass
7. března • 17:47

Průměr 13 nebo 14 let, to je stejný šrot, ve velkém, modernějším městě u nás jezdí zkrátka nejnovějších škodovek spousty, samozřejmě i jiných značek, ale škodovky jsou zkrátka všude a dominují.

Mirek
6. března • 23:38

Ne, že bych chtěl rýpat, ale s tím vozovým parkem se to otočilo na Slovensku po tzv. šrotovném, které ovšem u nás neproběhlo. Před šrotovným bylo stáří aut přibližně stejné. Šrotovné vylepšilo situaci o tři roky.
Otázkou je, jak dlouho to vydrží.
http://www.iness.sk/stranka/6799-Pamatate-si-... ...

xfaktor
6. března • 18:03

Zrovna tuhle barvu bych nemusel, stejně tak černý kola. Tahle kombinace se mi nelíbí, ale jinak si myslím, že to bude prodejní trhák. Souhlasím s redaktorem, že pro rodinu místo v zadu není, ještě tak menší děti a ani se v zadu nesedí nijak pohodlně. Jinak hezký a motor paráda, žádná udýchaná atmosféra.

vegasgeek
8. března • 10:07

Prej udychana atmosfera :D To jako rikas, ze tenhle motorek ze sekacky, kterej nevydrzi bez poruchy ani 100 tisic kilometru je neco lepsiho? Rve to jako kdyz stoupnes psovy na ocas a netaha. Sedni si do auta s normalnim motorem (tim myslim benzinova atmosfera alespon o objemu 2,5 litru, nejlip 3 a vic) a uvidis, co je to motor, ne tyhle vysavace. Fakt netusim, kdo si tuhle ohavnost muze koupit.

ACE
7. března • 10:03

Neřekl bych že dobrá atm. bude proti tomuhle udýchaná. Mazda 2 se stejným výkonem nevypadá rozhodně hůř (spíše naopak) a já bych ji rozhodně upřednostnil.

jirka
7. března • 6:48

já mám atmosféru taky 66 kw. takže podle výkonu paráda. Trochu tě opravím 66 kw stačí na normální ježdění bez nějakých lehce sportovnějších ambicí. Na to jsou jiné výkony podle mě od 200 koní se dá už něco zažíz.

vegasgeek
8. března • 10:03

Na normalni jezdeni nemuze 66kW stacit ani omylem a uz vubec ne s rodinou a jeste zatezi v kufru. Tak slabe auto bych nechtel ani zadarmo. Vzdyt s tim se pak neda predjet na okresce nic, pokud tam neni zrovna kilometrova rovinka. Courat se za nejakou Avii, nebo kamionem do kopce by se mi tedy vazne nechtelo. A to nemluvim o tom, ze se chce clovek treba bezpecne dostat na hlavni silnici a nebyt za debila, ktery omezuje (coz je uz par let pokladano za prestupek) kazde auto jenom kvuli tomu, ze si myslim, ze 66kW je tak akorat.

Adolf
7. března • 20:55

Podle nezávislého a pravdivého testu SM ,stačí na běžné ježdění v pěti lidech a rakví na střeše motor 1,0 MPI 55kw 95Nm. SM nelže B-]

Tom
6. března • 17:33

Musím říct že vypadá opravdu dobře. Nevíte proč nemůže mít combi střechu černou včetně sloupků jako hatchback?

Doporučujeme

Články odjinud