Právě testujeme: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW

Ženevský autosalon je minulostí, nastal čas vrátit se k tradičním redakčním povinnostem. A ty kromě jiného představují tento týden také testování nové Škody Fabia Combi s motorem 1.2 TSI.

Po základním hatchbacku dorazila na český trh také nová Škoda Fabia Combi, která dělá tento týden společnost naší redakci. Konkrétně testujeme provedení s motorem 1.2 TSI o výkonu 66 kW (90 k). V nabídce pro Fabii Combi to je po základním 1.0 MPI (55 kW) druhá nejslabší motorizace s cenovkou od 262 900 Kč.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nás se tato suma ovšem netýká, protože testovaná Fabia nepřijela s první výbavou Active, ale naopak ve vrcholném provedení Style a v podstatě se vším, co si do tohoto auta můžete objednat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Testovaný exemplář dorazil ve velmi atraktivní kombinaci výrazné zelené barvy karoserie a černých litých kol. Líbí se nám. 

V naší výbavě je například bezklíčkového odemykání, parkovací senzory vpředu i vzadu, černá litá kola nebo vyhřívání předních sedadel. Jen pro představu, Fabia Combi s testovaným motorem a výbavou Style začíná na částce 315 900 Kč.

Škoda nabízí do nové Fabie „designovou fólii“. Tak jsme si ji objednali

Škoda nabízí do nové Fabie „designovou fólii“. Tak jsme si ji objednali

Testovaný exemplář nám bude dělat společnost ještě téměř týden, takže je poměrně hodně času na zkoušení všeho možného. Pokud vás napadá něco konkrétního, pak neváhejte a využijte diskuzi. Níže následují první stručné bezprostřední jízdní dojmy.

  • Do redakce se nám dostavilo opravdu pěkné provedení. Kombinace výrazné zelené barvy karoserie, černých kol a velkého střešního okna Fabii Combi dost sluší.
  • Interiér už známe. Zpracování je kvalitní, materiály solidní. Dojem ale kazí kompletně plastové výplně dveří.
  • Škoda Fabia Combi by měla být rodinným kombi, ale to bych považoval za poněkud odvážné tvrzení.
  • Interiér je úzký a vzadu není v podélném směru zrovna místa na rozdávání. Všechno ale ještě přeměříme.
  • Zavazadelník má dvojité dno a obsahuje také rezervní kolo.
  • Díky druhému dnu a děleným zadním sedačkám je Fabia Combi poměrně variabilní auto.
  • Opět nechybí kapsy na bocích a různé háčky na tašky.
  • I nejslabší přeplňovaná dvanáctistovka autu stačí. Tedy zatím jsme Fabii ničím nenaložili. Jezdila zcela prázdná. V takovém případě je dynamika vozu velice sympatická.
  • Podvozek je komfortní a odhlučení je na velmi slušné úrovni.
  • Motor by mohl být v nízkých otáčkách o něco málo tišší.
  • Pětistupňová převodovka by mohla být o něco málo přesnější.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků