Právě testujeme: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW

Ženevský autosalon je minulostí, nastal čas vrátit se k tradičním redakčním povinnostem. A ty kromě jiného představují tento týden také testování nové Škody Fabia Combi s motorem 1.2 TSI.

Po základním hatchbacku dorazila na český trh také nová Škoda Fabia Combi, která dělá tento týden společnost naší redakci. Konkrétně testujeme provedení s motorem 1.2 TSI o výkonu 66 kW (90 k). V nabídce pro Fabii Combi to je po základním 1.0 MPI (55 kW) druhá nejslabší motorizace s cenovkou od 262 900 Kč.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nás se tato suma ovšem netýká, protože testovaná Fabia nepřijela s první výbavou Active, ale naopak ve vrcholném provedení Style a v podstatě se vším, co si do tohoto auta můžete objednat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Testovaný exemplář dorazil ve velmi atraktivní kombinaci výrazné zelené barvy karoserie a černých litých kol. Líbí se nám. 

V naší výbavě je například bezklíčkového odemykání, parkovací senzory vpředu i vzadu, černá litá kola nebo vyhřívání předních sedadel. Jen pro představu, Fabia Combi s testovaným motorem a výbavou Style začíná na částce 315 900 Kč.

Škoda nabízí do nové Fabie „designovou fólii“. Tak jsme si ji objednali

Škoda nabízí do nové Fabie „designovou fólii“. Tak jsme si ji objednali

Testovaný exemplář nám bude dělat společnost ještě téměř týden, takže je poměrně hodně času na zkoušení všeho možného. Pokud vás napadá něco konkrétního, pak neváhejte a využijte diskuzi. Níže následují první stručné bezprostřední jízdní dojmy.

  • Do redakce se nám dostavilo opravdu pěkné provedení. Kombinace výrazné zelené barvy karoserie, černých kol a velkého střešního okna Fabii Combi dost sluší.
  • Interiér už známe. Zpracování je kvalitní, materiály solidní. Dojem ale kazí kompletně plastové výplně dveří.
  • Škoda Fabia Combi by měla být rodinným kombi, ale to bych považoval za poněkud odvážné tvrzení.
  • Interiér je úzký a vzadu není v podélném směru zrovna místa na rozdávání. Všechno ale ještě přeměříme.
  • Zavazadelník má dvojité dno a obsahuje také rezervní kolo.
  • Díky druhému dnu a děleným zadním sedačkám je Fabia Combi poměrně variabilní auto.
  • Opět nechybí kapsy na bocích a různé háčky na tašky.
  • I nejslabší přeplňovaná dvanáctistovka autu stačí. Tedy zatím jsme Fabii ničím nenaložili. Jezdila zcela prázdná. V takovém případě je dynamika vozu velice sympatická.
  • Podvozek je komfortní a odhlučení je na velmi slušné úrovni.
  • Motor by mohl být v nízkých otáčkách o něco málo tišší.
  • Pětistupňová převodovka by mohla být o něco málo přesnější.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků