Právě testujeme: Renault Twingo 1.0 SCe

30 komentářů

Maheu
6. listopadu • 18:27

Hmm, jako beru, že Renault má v malých vozech opravdu tradici - ale tohle je přece jenom pro automobilku takové historie a jména ostuda.Ale tak to u Renaultu bylo vždycky - něco se povede, něco už méně. http://unetvora.blogspot.cz/2014/11/renault-dezir-rwd... ...

Kasprik
31. října • 17:09

Já myslím, že to nebude tak špatnéhttp://autosalon.iprima.cz/videa/renault-twingo-09-t... ...

Provo
31. října • 23:41

Autosalon na Primě a expert František, jo to má váhu :-D:-D:-D

kluc
1. listopadu • 11:00

Asi to potvrdí až prodeje. Máš snad nějaký tip, kdo by mohl být lepší než Twingo?

Provo
1. listopadu • 20:02

Fiat 500

homer
1. listopadu • 16:56

tohle je mrtvě narozený dítě, další renckovo úlet, nová generace už bude mít zase klasickou koncepci - sázka?

Provo
1. listopadu • 20:04

Tak tak, tu koncepci nezvolili protože je geniální (ta už tady byla před desítkami let), ale prostě proto, že hoši neměli prachy a chtěli snížit náklady na vývoj, tak oprali platformu od Smartu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kluc
2. listopadu • 12:45

Za novým Twingem stojí z 80% procent Renault. Partnera hledal Daimler a pokud se nepletu, tak žádný Smart FourFour se zadním náhonem neexistoval.:-)

Provo
2. listopadu • 20:49

Kde jsi sebral 80% nevím, v materiálech Daimleru i Renaultu se podíl na práci popisuje jako 50/50.

mpolan
1. listopadu • 22:09

A není to spíš náhodou obráceně, že Smart vzal vyvíjenou platformu od Twinga? Smartu se taky moc nevede, takže berou, kde můžou, jen aby ušetřili na vývoji.
Chápu, že snob tvého typu nepřipustí, že by technika v "prémii" mohla být z něčeho takového, jako je Renault, ale bohužel to tak je. A jak se zdá, povedlo se to více než dobře.

Provo
1. listopadu • 22:34

Není, už minulá generace Smartu byla na platformě s motorem vzadu. Jestli něco Renault vyvinul tak to byl vlastní přeplňovaný motor (atmosféra je také od Daimleru) a design karoserie. Zbytek je historický vývoj Smartu včetně takových detailů jako je "zvláštní" systém odsouvání předního deklu známý už z minulých modelů Smartu.

kluc
2. listopadu • 12:53

Pokud něčemu nerozumíš, tak by mělo být ve tvém vlastním zájmu mlčet. Maximálně se můžeš ptát, aby jsi se něco dozvěděl. Takhle ze sebe jen děláš hlupáka, kterému bohužel naslouchají jen další hlupáci. To, že měl krátký Smart ForTwo motor vzadu ještě neznamená, že Twingo a Smart ForFour mají s minulou platformou něco společného.

Provo
2. listopadu • 20:47

Tak si toho starého Smarta pořádně prohlédni, hlavně se soustřeď na způsob uložení motoru a převodovky. Pokud najdeš koncepční rozdíly proti nové generaci, tak je sem klidně můžeš vypsat.

kluc
1. listopadu • 19:47

Spíš bych se vsadil, kdo z konkurentů bude první kopírovat až jim twingo ukáže v prodejích záda. A věř tomu, že ukáže.

kluc
31. října • 19:52

Já si myslím, že máš pravdu. Jednoznačný třídní král.

Vladimír
31. října • 8:00

Dobrý den,
na testujícího bych měl jeden praktický dotaz: Jak topí? Dodnes považuji (ne)topení všech škodovek s motorem vzadu za jednu z nejstrašnějších vzpomínek na tyto socialistické výdobytky. Předem děkuji za odpověď.

Nornik
31. října • 9:50

Ja bych se pridal s dotazem jak treba kontrolovat ci dolevat olej. Pripadne, zda ten motor pod kufrem netopi ...

Vana666
31. října • 6:34

Nedaří se mi ve fotogalerii najít fotku ani otevřeného kufru ani prostoru pod přední kapotou.

Radon
31. října • 14:52

Pod predni kapotou zadny kufr neni ... v podstate lze rict ze je neoteviratelna.

homer
30. října • 17:51

komu chyběla tahle předpotopní koncepce? dokonce nemá ani přední kufr - blbější jak škoda za bolševika

homer
30. října • 17:51

komu chyběla tahle předpotopní koncepce? dokonce nemá ani přední kufr - blbější jak škoda za bolševika

Karel
31. října • 8:46

Mně se ten koncept motoru vzadu líbí. Na rozdíl od Škodovek (1000MB až 130) je motor plochý a nezabírá až tak moc místa. Jsem toho názoru, že pohon zadních kol, a s motorem vzadu, je lepší než pohon předních kol. Hnaná kola nemají mechanismus natáčení, a přední kola, která se natáčí, zase nejsou "zatížená" přenosem hnací síly. Škoda že vpředu není místo pro zavazadla, ale asi je to proto, že ten předek je hodně krátký.

Tetrev
1. listopadu • 4:00

Neboj motory budou za chvili tak maly, ze je budou strkat pod zadni sedadla a kufr bude jak v predu tak vzadu

dave_007
30. října • 17:45

Ach jo, dalsi trivalcova matoha. To si jako nekdo mysli, ze si tohle koupim?

Karel
31. října • 8:37

U tak malého auta mně ten tříválec až tak moc nevadí.

Topík
30. října • 20:41

dave_007 Máš recht! Kup pořádné nadzvukové stíhadlo! Nové TSI za babku a né Rencka? Kam jsi to dal myšáka? :-D

dave_007
31. října • 0:12

Ale! Kdopak se nam to tu odkopal? Jak bylo na nocniku? :-D

Topík
1. listopadu • 19:59

Jééé náš pacholek dave_007 :-D Než jsem se vrátil z WC WRC...koukám, že jsi moc nezahálel!?? Tolik mínusů, že Tě to pořád baví! :-D

dave_007
2. listopadu • 15:26

Prudit takoveho serouta jako jsi Ty mne primo naplnuje! B-]

Fero
30. října • 16:36

tiez by som bol radsej za motor vpredu, jeden par dveri, posuvne zadne sedacky. Dizajn sa vydaril konecne, tak asi sa to bude predavat. Aj 500 ka sa predava, a ta je ovela drahsia. Ale aj vyzera drahsie. To Clio je taka optimalna stylovka od Renaultu, ale chcelo by to ten 1.2 Tci bez automatu, pripadne silnejsi diesel. Ale vraj to tak lahko nebude, neviem preco, marketing o nicom.

Doporučujeme

Články odjinud