Právě testujeme: Nové BMW X6 xDrive50i

72 komentářů

Kankunen
17. února • 7:27

Třída SS Actyon je dopředu mrtvá. Je to takové auto jednou a dost, úspěch všem vyžrala první X6 svou ojedinelostí. Teď je už hrbáčů plno a hrbomilců furt stejně.

Jirka 7788
16. února • 20:02

Dobrý den, má smysl dle vašeho názoru si ještě počkat na X6 M ?

Jirka 7788
16. února • 20:00

Dobrý den, má smysl dle vašeho názoru si ještě počkat na X6 M ?

foji
16. února • 9:14

Klasika, nejvíc se nelíbí lidem kteří na něj nemají. :-D Jinak dlouhodobá spotřeba minulé verze 5.0i je 17.5l

stealth01
16. února • 9:58

Víš co je klasika? Ze ti, kteří jezdí v BMW si mysli, ze jim ostatní zavideji. Ze by chtěli mít taky takové auto a protože na nej nemají, tak BMW pomlouvaji. Omyl. Proste omyl. Jednoduché ze? Majitele BMW za závist dokážou schovat jakýkoliv odlišný názor od jednotné téze, ze BMW je super značka pro bohaté. Pokud mají jiný názor než tuto zvrácenost, použijí slova závist a závidět. Hrstce normálních majitelů BMW se tímto omlouvám

foji
16. února • 10:34

Pěkný cvičení ale já nemluvil o závisti ale o tom že se nelíbí lidem kteří nemají ani nevybírají auto za 2.2m.

Mirek
16. února • 11:34

Takže pro koho není priorita auto za "2.2m", tak je závistivec, když vyhodnotí, že se mu tohle například nelíbí. Také pěkné cvičení. Ne každý má prioritu svého života takovéto auto a znám lidi, kteří si ho klidně mohou dovolit a přesto jezdí v Octavii. Můj kamarád, bohužel zemřel, má v garáži veterána Porsche za násobnou cenu tohoto a přesto jezdil také s Octavii a finanční nouzi rozhodně netrpěl.

Michal
14. února • 21:19

Smekam pred redaktorem za poznatek ohledne designu - potesi precist si neco, co se jinde nedoctete a co zaroven ukazuje na vytribrene znalosti a i prokazuje uctu k praci lidi, co to auto vyrobili.
Respekt.PS navic je to skutecne pravda, na Vaclavaku vidam sedy kus a vypada opravdu docela mala:)

Fero
13. února • 17:57

Ako keby karoseriu pri navrhu auta znizili tak cca o 10 cm, tak by to nevyzeralo vobec zle.
Ale som zvedavy na ten motor, vsade testuju X5 X6 iba s dieslami, tak to sa tesim.

hups
13. února • 16:04

výborný vůz. po porsche cayenne nejlepší ve své kategorii. uvidíme co mercedes.

Ondřej
13. února • 20:15

Ajo, Mercedes vlastně stvořil to monstrum, kde nejde poznat, kteará strana je předek a která zadek. Ale tak je to přímo na míru Čiňanum, takže budu už zticha.. :-D

Mirek
14. února • 14:26

Pokud myslíš tento typ aut, tak prapůvodními autory jsou Korejci, SangYong Action.

petrpan
13. února • 14:57

M volant je moc fajn, taky ho mam v GT3

rousini
13. února • 14:41

Co naplat, když je to taková bukvice mezi auty B-]

BMW
13. února • 14:25

Super kára, konečně se testuje taky něco normálního, už jsem měl těch Škodovek, Renoltů, Kia, dost.

Mirek
14. února • 14:18

Tak o tom testování není pochyb, ale s tou super károu, to se dá úspěšně pochybovat.

BMW
14. února • 16:53

Úspěšně nepochybuji :-D pro někoho odpad, pro jiného poklad.

Mirek
14. února • 17:25

O tom také není pochyb. I ta nejhorší auta mají své obdivovatele.:-D

BMW
14. února • 18:58

To každopádně, stejně jako tvoje Kia :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
14. února • 21:29

Jseš na omylu. Jestli si myslíš, že kdo nesdílí tvůj názor, tak musí mít rovnou auto KIA, tak to je s tebou špatné. A pokud se pokoušíš o urážku, tak nakonec může být i ta KIA lepší než to v čem jezdíš ty.:-D

BMW
14. února • 22:06

Co blázníš ? Ti hrabe ? Já tu přece nepláču, to ty.

Mirek
15. února • 16:18

A proč myslíš? Já nikoho nenapadám, že jezdí .... zkrátka tím, čím jezdí. Nedávno jsem se tady vyjádřil, že se mi auta BMW líbí, ale až na dva "skvosty" a jeden z nich je tento. Druhý asi lehce odhadneš. Myslíš si, že kvůli autům se budu nervovat? :-D

BMW
15. února • 16:28

Nevím proč to bereš jako napadání, byl to žvást o ničem, stejně jako tvoje keci v kleci o úspěšném pochybování, prostě nesmysl ;-)

Mirek
15. února • 19:00

Já myslel, žes pochopil, že jsem to tím uzavřel jako názor proti názoru. Proto jsem tam napsal své vysvětlení k tomuto BMW. Stačí?

BMW
15. února • 19:44

Uzavřené to bylo, když jsem dal první příspěvek, žádné bezduché řeči, já si myslím, už nejsou potřeba. Jsem myslel, že jsi to pochopil hned a ty né, furt bláá, bláá, bláá...

Mirek
15. února • 21:14

Jak vidím, tak ty jsi to neuzavřel vůbec. Co se dá dělat, nic.

BMW
15. února • 22:50

No tak vidíš, aspoň, že se dohodneme :-D

Jimclark
14. února • 9:31

:-D:-D:-D

honziss
13. února • 14:02

Me se to auto libi (s vyjimkou tech pidi kol) a klidne bych si ho koupil, i kdyz asi ne s benzinovou V8. Jenze to by to nesmelo byt bmw posledni doby osizeny na materialech a zpracovani s tragickym servisnim zazemim v CR.

stealth01
15. února • 8:18

Lépe bych to nevyjádřil.

stanleyy
13. února • 14:52

ja by som kludne (pre zmenu) bral aj ten benzin...

Tom
13. února • 13:16

Pro mě je x6 jedno z nejhnusnějších aut vůbec. Před ním stojí už jen Multipla. Jak za takovej zbytečněj zblytek můžou dát lidi takový peníze nikdy nepochopím. Hamba v tom jezdit

bafunak
16. února • 0:42

Jo, kdyby ti ho někdo dal, tak bys slintal.

Mirek
14. února • 14:17

To je jednoduché, chtějí mít auto, jaké druhý nemá a počítají s tím, že tenhle hnus si moc jiných lidí nekoupí.:-D

R
14. února • 15:37

Tak tak...a k tomu ještě 5GT...

boháč
14. února • 12:36

holt se musíš smířit s tím, že ty na něj nikdy mít nebudeš :-D:-D:-D

Márty
13. února • 16:02

Snad bude redakce testovat už jen auta, která se ti líbí :-)
Jako chápu, že se nemusí líbit všem, ale aby byl každej třetí komentář o tom, jaká je to obuda...tak to je trochu trapný ;-)

Antiautomat
13. února • 12:41

Hnus bude navzdy hnus. Ale na vidlacky ucel typu ''nech fsici v meste vidzaaa'' to postaci.

manga
13. února • 12:57

Ty moderní a drahý auta ti dávaj zabrat, co? :D a jako na svini všechny s automatem :D

Fero
13. února • 10:45

Vyzera to az komicky na tych 19 kach, este su aj ponorene. Nejak to nezvladli moc, strasne spravili velke oble hmoty, mega velke svetla dali, ako keby to mal byt nejaky maly model. Ako predavat sa to asi bude, aj X5 sa predava stale lepsie, ale ked ju vidim na ulici, vzdy pokrutim hlavou, ze ako to mohli pustit do vyroby.

Ondřej
13. února • 20:17

X6 vypadá s 19" kolama docela dobře. Vždycky se směju, když vidím Yetiho. I když má sedmnáckty, tak ta hromada prostoru tam vypadá komicky.

dpcstb
13. února • 14:04

no hej, posledne modely bmw vyzeraju akokeby do tovarne pustili tuzerov. ta prikrcena x5 vyzera smiesne. este ze na to nemam :-D

Clanek
13. února • 10:44

Muze redakce zmerit (alespon dle PP) spotrebu pri takove bezne dalnicni cestovni rychlosti, treba 150km/hod?

bafunak
16. února • 0:40

Kdybyste na něj měli, tak taky nebudete řešit spotřebu.

mpolan
16. února • 8:01

Spotřebu bych řešil i v případě, kdy bych měl na Rollse. Člověka totiž dost naštve, když musí stavět na tankování každou chvíli...

stealth01
16. února • 7:40

Jeden z největších omylů. Já na něj například mám, mohl bych si k němu koupit třeba ještě Ferrari. A přitom spotřebu řeším. Peníze nejsou pro mě prostředek k nesmyslnému utrácení, ale k investicím, které mi přinesou další peníze.
Takto uvažuje 95% těch, kteří na takové vozy mají. Neznám ve svém okolí nikoho, kdo by spotřebu neřešil, kromě pár jedinců, kteří mají své osobní řidiče a general affair mamažery, kteří se starají kompletně o jejich vozový park.
I tento příspěvek je pro mě ztráta peněz, protože jsem těch devadesát sekund mohl nějaké peníze zase vydělat.

bafunak
18. února • 3:30

Ano, kdybyste třeba prodal nemovitosti, tak byste měl na Ferrari. To by nás bylo víc. Když však podnikáme, máme vysokou životní úroveň, mnoho aktiv, ale i mnoho pasiv, tak si koupíme luxusní SUV v dieslu. Logicky. A takový člověk prostě na benzínové 500 koňové SUV nemá. Ten kdo na něj má, spotřebu neřeší.

Tom
16. února • 8:01

Jj Cesky sen ;-)

Honziss
16. února • 7:56

2 stealth01: velka pravda. Navic plati, ze ten kdo si to trochu naky penize vydelal, tak si jich vazi a nevyhazuje je vidlema oknem ven.

runner42
13. února • 13:57

Cca 20 litrů.

stanleyy
13. února • 14:51

to sa mi zda troska prehnane...

runner42
13. února • 16:37

Při 130 je to 16. Při 110 14.

WP
14. února • 6:19

Samosebou nesmysl...Jsi o téměř polovinu výše;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kluba
14. února • 8:37

Domnívám se, že runner napsal hodnoty podle měření EPA highway cyklu, tedy průměr pro danou rychlost, který zahrnuje co si pamatuju dvě nebo tři zpomalení a následnou akceleraci zpět na cílovou rychlost.
Nezlob se ale že má při 145 km/h tacho, pětilitrovém motoru, čelním profilu a hmotnosti autobusu spotřebu 10 litrů, ti teda nevěřím ani na sekundu.

hm
14. února • 9:33

20l je blbost, jen dalsi z zapsklych a lzivych pokusu od runera, mistni evergreen. O polovinu min nemusel myslet 10l, ale treba 13-14l, z toho polovina 7l, takze o polovinu min. Tak to pochopil ja.

runner42
15. února • 8:56

20 litrů považuji v této váhové kategorii a rychlostech za normální.
To jen někteří již zoufalí fandové frustrovaní tím, že jejich modla chrlí hnusná, zaostalá, špatně postavená na Čínu orientovaná auta, považují cokoliv za útok, i když se jedná o takovou banální věc, jako je konstatování spotřeby..
No jo no, holt BMW postavilo auto, které se čtyřlitrovým motorem žere benzín a olej jako tank. V pohodě. Ubohé je, že je to silniční kupé pro čtyři. To se ví už dávno.

stealth01
15. února • 11:24

Klid to je prostě WP. Tvrdí, jak je nestranný, ale zkus něco negativního napsat na adresu BMW. Zkus popsat smutnou realitu dnešního BMW a jdeš na pranýř (že si to auto nezasloužíš a že nejsi opravdový fanda tradice modrobílé bavorské vlajky).
Jenom co obhajování bylo na naprosto nesmyslném šetření u M3 (v době, kdy Audi dává LED do všeho, bavorští použili na směrovky žlutou žárovku - u výsostně postaveného modelu za několik milionů žlutou žárovku).
Na druhou stranu, zkus se na věci dívat více objektivně, ten negativismus vůči BMW není na místě. Mně třeba pětka po třiceti dnech v servisu slouží nyní k naprosté spokojenosti. Olej vůbec nežere a je hodně střídmá i ve spotřebě. Já jsem spokojen.
Že je to postavené čínsky, pod úrovní Audi (hlavně v interiéru) je naprosto zřejmé každému, kdo se na věci dívá normálníma očima. Každý člověk, který má zkušenosti s Audi mi to zatím na sedadle spolujezdce potvrdil, takže můj výmysl to rozhodně není. Přijal jsem to jako kompromis - nutný kompromis. Faktem je, že v prémiové vyšší střední by zákazník asi moc kompromisů neměl dělat, proto je tady Audi s ášestkou.

runner42
15. února • 11:42

Souhlasím s tebou.
BMW apriori neodmítám. Třeba Z4 považuji za velmi krásné auto, 5ku v kombíku taky za designově povedenou. Bohužel při zachování si chladné hlavy vypadá člověk tváří tvář oslavám průměrných až špatných aut, co se z BMW hromadně valí, jako extrémní oportunista.
Co se týká olejem jeho zvýšená spotřeba je známý problém 4.4 twin turbo.

kluba
14. února • 10:09

Teda pokud netvrdíš, že při 110 km/h (cca 120 tacho) bere ten pětilitr v té obludě 7 litrů. Pak chápu výpočet, ale nezlob se, tomu se lze jen hodně nahlas smát.

Clanek
14. února • 16:29

No, X5 a X6 na spritmonitoru maji prumer 15L, prumer, v Nemecku. Netvrdim ze to je extra uspornej motor, zvlast v temto voze, ale za 20L uz pri 150tce to zjevne jezdit nebude.

Jirka
14. února • 17:49

Hele ale jesti je průměr 15, tak to při 160ti tachometrových těch 20 asi bude, nezapomeň že je to velký auto s velkým čelním odporem, takže u něj je určitě rozdíl ve spotřebě při 130km/h a 160km/h sakra velkej.

Clanek
16. února • 7:54

Kdyz je prumer 15L tak tezko bude auto pri 110km/hod zrat 14L. To si vazne myslis ze nemci koupici si X6 s benzinovou V8 budou jezdit ve meste 50 na 7 kvalt, dalnici stovkou na osmicku atd.? Runnerove cisla jsou klasicky nadsazene, u audi klasicky podsazene. Holt antifanda nekde, fanda jinde, vysledkem je ze se neda brat vazne.Pockame si co zmeri redakce.

Yesman
16. února • 8:25

Sem myslel, že runner má Nissana, jak si přišel na to že podsazuje spotřebu audin?Čekat není třeba, stačí si otevřít jiný web. Navíc na tohle stačí selský rozum, u většiny aut se spotřeba ve vysokých dálničních rychlostech blíží spotřebě ve městě.
A když BMW napíše 17l/100km, tak to bude spíš 20. Známe je.

stealth01
16. února • 8:35

No tady bych se BMW zastal. Výrobce u mého vozu uvádí spotřebu 5.1
Přes zimu jezdím za 6.3l podle palubního počítače tzn. u BMW naprosto na desetinu přesně s realitou a přes léto těch 5,2 - 5,5 l není absolutně žádný problém. Většinou tankuju po 1050-1150 kilometrech.

Yesman
16. února • 9:12

Na tvém příspěvku nechápu dvě věci. Zaprvé napíšeš, že bere přes šest když udávaná je pět a pak řekneš, že to sedí. Zadruhé máš v zimě o víc jak o litr větší spotřebu než létě. Proč?

stealth01
16. února • 10:02

Píšu, ze není absolutně žádný problém dosáhnout třeba 5.5. To je cca deset procent nad údaj výrobce. Naprosto nemeritelne zkreslení, které muže způsobit zapnutý klimatizace nebo náklad v kufru. A jelikož píšu ze není absolutně žádný problém, pak není problém se dostat na 5.1. Dlouhé cesty z Prahy do Frankfurtu a zpátky na jednu nádrž nejsou problém. Pokud chci šetřit, dostávám se na 4.8l.
A poznámku s rozdílnou spotřebou v létě a v zimě doufám nemyslíš vázně.

Yesman
16. února • 13:29

Píšeš 6,3 litru, což je procentuálně větší odchylka, než která se ti nezdá u mě.
A ano, myslím to vážně. Proč máš v zimě o víc jak litr větší spotřebu?

kluba
14. února • 10:06

Ne ty čísla jsou správná, podívej se na MPG u highway cyklu EPA.
Tvůj výpočet poloviny fakt nechápu.

CreeperCZ_zero
13. února • 10:22

Bude taky test v terénu? :-)

Heha
14. února • 11:24

Nebude, by zapad v prvni louzi, to je auto na nemecky dalnice, na jinych se bavo sere vic jak dacia.

R
14. února • 15:36

Ha. Terén. ...-) auto pro ty, co mají malého. ..vite co? ---)))))

Vana666
13. února • 10:10

Myslím že Bruselu se z tohoto auta nikomu vlasy na hlavě ježit nebudou. Bruselští úředníci podobnými mamuty sami jazdí, nespíše proto aby na vlastní kůži poznali jak velké je to zlo.Nicméně byť auto disponuje velmi hrubou silou (případně velmi jemnou) a bezpochyby i hodně dobře pojede, za mě jedno velké bléé.

Doporučujeme

Články odjinud