Právě testujeme: Kia Soul EV

5 komentářů

Pajda
4. listopadu • 22:27

1) je nějaká separátní záruka na baterii? Bylo by dobré uvést konkrétní podmínky. (Např. typické 8let/100tis mil při poklesu na 80% původní kapacity). Výrobce článků a pravděpodobně dodavatel celého accupacku Korejská společnost SK innovation se chlubí tím, že jejich články při cyklovaní 2C/2C (DoD neuvádí) vydrží 3000cyklů při poklesu na 80% kapacity, resp. 10let2) Mám pocit že Kia zůstala u Chademo DC konektoru, tak bylo by fajn zajet ke stanici a ověřit, jestli těch 50kW (rozuměj 125A je dnes maximum pro Chademo a ~400V je maximální nabíjecí napětí pro 96s NMC baterii použitou v Kia Soul EV) české Chademo stanice opravdu zvládnou do baterie natlačit.dík

Vana666
4. listopadu • 17:59

Zajímalo by mě zpřevodování, resp. otáčky motoru při určité rychlosti

Vana666
4. listopadu • 18:03

... a zároveň bych chtěl redakci pochválit za komunikativnost.
Možnost dávat během testu různé dotazy považuji za velký přínos

Čendoslav
4. listopadu • 17:11

Pro redakci: Můžete prosím uvést spotřebu v kWh/100 km při různých režimech jízdy? Třeba město, okreska (obojí tempem okolního provozu) a dálnice při 130 km/h...Jinak bych pro zajímavost uváděl i dojezd dle americké normy EPA, což je v tomto případě 150 km a rozhodně blíž realitě než absurdní evropská norma...A ještě by bylo zajímavé uvést náklady na servisní prohlídky, neboť ty se od spalovacího vozu budou určitě lišit...Díky :-)

Benžo
4. listopadu • 16:39

No super, konečně normální auto, pro normální lidi.

Doporučujeme

Články odjinud