Právě testujeme: Hyundai Genesis 3.8 GDI V6

83 komentářů

rastaman
16. května • 22:09

je nádhera sledovat jak se lid vyjadřuje k věci na kterou většina s vás nemá .Je to super kára a skvělá volba pro ty co nechtěj vypadat jako finanční poradci a machánci......a spotřeba je přeci jedno...

rastaman
16. května • 22:08

je nádhera sledovat jak se lid vyjadřuje k věci na kterou většina s vás nemá .Je to super kára a skvělá volba pro ty co nechtěj vypadat jako finanční poradci a machánci......a spotřeba je přeci jedno...

Patrik
15. listopadu • 0:00

Viděl jsem ho v saloonu Hyundai a vypadá moc pěkně. Zpracování velice dobré,materiály neposoudím. Kůže supr ,ale kolik vydrží netuším. Ale ta cena. Rad bych se zkusil projet .

maco65
28. ledna • 6:47

Len jedna vec.skuste sa previezt a potom diskutujte.motor vyborne naladeny 6v.krasny tah.prevodovka 8kvalt vyborna.podvozok.hlavne vy v cesku by ste ocenili na paneloch.vynikajuci.spracovanie kuldne moze pozrietdo oci nem.3ke.toto je naozaj premiovka.iba na okraj medved s_ko v pod.vybave125000eur.ale hlavne treba to naozaj skusit.to auto je fakt velmi sõber.

bubulak
14. listopadu • 22:11

Ta diskuse jde IMHO zcela nesprávným směrem. Ono to klidně může být docela dobré auto. Ale za cenu přes milion a půl si to koupí akorát naprostej vůl, zvlášť když v USA to stojí půlku. Odpustit se dá leccos, ale to, že se z nás někdo snaží dělat voly, nikdy.

Tiburon
15. listopadu • 11:54

A ceny konkurence jsou ok?

StandikCZ
14. listopadu • 20:31

Zajímalo by mne porovnání výkonu hlavních světlometů v obou režimech s konkurencí.
Jsem docela v šoku, že i některá auta se sedmimístnou cenou svítí hůř než obyčejná fábie s H4.

Antiautomat
13. listopadu • 14:21

Za dizajn davam jedna plus. Skvele, moderne, dynamicke, elegantne.:-D

Tiburon
13. listopadu • 15:57

Tak se mi zdá, že spousta zde premiových diskutujících udělala velkou chybu. Zakoupili Genesis a hned dojeli na tu nepremiovost a špatný podvozek s motorem a navíc po pěti letech ježdění přišla poruchovost, která je dovedla k šílenství!

PoliceCollector
13. listopadu • 14:02

Luxusní limuzína zpoza Asie ? Existuje. Jmenuje se Lexus LS600. Tohle auto v perleťově bílé bych chtěl víc než Baworáka, Mergla nebo Audinu. Ovšem Lexus=luxus. Hi-tech auto. Ale Hjondé ? Limuzínu od Hjondé ? Za milion šest set tisíc ? Tady se někdo zbláznil... Naprosto neprémiová, reklamou mnohým vmasírovaná značka... Proč by si měl někdo (kdokoliv) s tímhle rozpočtem kupovat HJONDÉ ? Když budu chtít něco mimo německou velkou trojku a LS600h je drahé, tak si koupím Jaguára. Zelenýho. Ale ne korejskou pseudo limuzínu s přemírou chromu... Tohle dejte do výprodeje a ti kdo nechtějí Němce, a současně touží po velkém pohodlném autě, za nižší cenu si počkají na Superb III.

Honza
14. listopadu • 9:47

Superb III ?nechtěj mě rozesmát..ten v plné výbavě...bude stát 1.200.000,- ale s tím drobným rozdílem,že 50% výbavy Genesise nebude možné vůbec objednat...jinak Superb III jsem viděl..a naživo..je to jen přifouklá Octávie..mimochodem pohodlné auto..měl jsem tu smůlu,že při čekání na ménové auto jsem musel 2 měsíce Superbem II kombi jezdit...Mé hodnocení...nepohodlné auto nesmyslně dlouhé a úzké...

Dr.Iver
13. listopadu • 13:20

Skončí to asi stejně jako všechny předchozí pokusy. Daewoo Chairman, Hyundai Grandeuer, XG 30 atd. Hyundai to pořídí Vošickýmu a čutálisti z okresního přeboru Peltovi ale v reálu si to za svý nikdo nekoupí. V téhle třídě se kromě technologie, kvality a designu hraje taky na image a tradici. A poslední dvě kategorie „Háčko po mrtvici“ prostě nemá a nikde si nekoupí. Mít nemůže. V době, kdy Evropani vynalezli auto bylo mezi rýžovišti vrcholem techniky jízdní kolo. A cestu z technického středověku k dnešním dnům (jinak klobouk dolů, stihli to rychle) lemovalo bezskrupulozní kopírování Evropy a hlavně Ameriky. A na tom image a tradici postavit nemůžete – byt´je to poněkud povrchní ale život už je takovej. Neříkám, že dělají špatná obyčejná auta pro obyčejné lidi jakých je nás většina. A když ovečkám natroubíte do hlavy, že jsou to úplně ta nejkvalitnější česká auta, i se to docela prodává…a až jim skončí daňové prázdniny, posunou tu montovnu z Nošovic zase o trochu na Východ a pojede se dál. Ale na prémii nedosáhnou.

Tiburon
13. listopadu • 18:26

"V době, kdy Evropani vynalezli auto bylo mezi rýžovišti vrcholem techniky jízdní kolo. A cestu z technického středověku k dnešním dnům (jinak klobouk dolů, stihli to rychle) lemovalo bezskrupulozní kopírování Evropy a hlavně Ameriky"Tak ona třeba Indie byla kdysi taky vyspělejší než evropa, ale co jako?

Dr.Iver
14. listopadu • 13:57

Hovoříme tady o věku po průmyslové revoluci. Starověká Indie sem zas tak nepatří.

Tiburon
14. listopadu • 17:37

To ale neznamená, že auto z asie musí být nutně horší, než auto z evropy..

Ritny brmbolec
13. listopadu • 11:32

Dnes ma BMW, Audi alebo Mercedes kazdy deges, este aj Deziter Lakatos, ktory s nim flekuje pred pracakom. Takze argument o nejakom image, golfe je uplne mimo. To fakt skor rozvyrim hladinu zaujmy s tymto Hjunde ako s X6, ktoru si dnes vezme kazdy somrak na splatky. A najlepsi su ti, co si kupia olietanu jazdenku z tejto nemeckej trojky v ciernej farbe, vyholia si leben a tvaria sa ako mafia bossy. Tento Hjunde je skor pre strednu, starsiu generaciu, ktora chce pohodlie a komfort a nemusi robit nejaky trapny dojem pred svojimi kamaratmi z mokrej stvrte:-D

Albion
15. listopadu • 5:31

Popsal jsi krasne Horne Uhersko. Cigani tam jezdi v mercedesech pro davky a vy ostatni, co na ne delate, jesdite na sachtu ve srotu.

Shimi
13. listopadu • 11:59

Konečně někdo, kdo to má srovnaný v hlavě. Mezi tím mentálním hnojem jsem v to už ani nedoufal.

Phoenix
13. listopadu • 9:38

To je zase hnojárna tady... Přesně tyhle výkřiky (spíš teda výblitky) tady padaly před lety, když se rodil Lexus, protože japonská auta tehdy měla pověst jako dnes korejci... Nakonec musel i sám německý Auto Motor und Sport po pár letech uznat, že kam a jak rychle se Lexus dostal, musí Stuttgart hodně znervozňovat... Ať už kvalitou, komfrotem nebo prodejností... A šlo jen o maličkost - v US kašlou na to, jestli ta značka na kapotě je prémiová, ale šlo jim o to, co dostanou a v jaké kvalitě, bez předsudků... Povíme si za 5-10 let, jak dobrý nebo špatný krok to ze strany Hyundai byl...

Bouce
13. listopadu • 10:23

za pět let možná, ale nyní se bavíme v jízdních vlastnostech o podprůměrném autě. je tu jen to pozlátko v podobě výbavy a designu.

Kamil
17. prosince • 22:11

No, jak tak ctu prispevky Bouce a jemu podobnych, tak si rikam, jak jsme my cesi a slovaci vylizani dementi. Kdysi jsem na korejske vozy taky jen plival. Ale doba pokrocila. Vsechny jejich auta skvela nejsou, to tady vime vetsina. Jenze z tehle generace Genesisu jsou paf vsichni motoristicti novinari. Staci se jen kouknout na testy na YouTube. Hyundai proste zamakal. Premiovka to neni, ale ti co s tím jezdili rikaji, ze srovnani snese. Ma nekolik chybicek, ale to maji i premiovky. Jenze kdyz se na to kounete bez predsudku, a autum skutecne rozumite, tak muzete jen uznale pokyvat hlavou. A mimochodem nemci vám do vyssi stredni takovou vybavu ani nedokazou nabídnout. A to uz se nebavim o cene...

jendabenda
13. listopadu • 10:35

A nulové renomé k tomu.

Provo
13. listopadu • 9:56

Jestli Stuttgart něco znervózňuje, tak je to BMW a Audi. To jsou rovnocenní soupeři, kteří se Stuttgartu vyrovnají a v něčem jej i překonávají (prodeje, ziskovost). Lexus při vší úctě má ještě dlouhou cestu před sebou aby se vyrovnal v šíři nabídky a prodejích Mercedesu. Jediný velký trh, kde se dokáže nějak postavit Mercedesu je USA a i tam dostává od medvěda řádně na frak. Celosvětově se pak Lexus nemůže s Mercedesem vůbec porovnávat, protože prodá zlomek toho co Stuttgart. No a Hyundai bude v prémiovém segmentu za 5-10 let zuřivě bojovat maximálně právě s tím Lexusem.

Nothing
13. listopadu • 8:58

To muj tank LC100 zere min, ma 3,5 tuny a 4.2 TD a bacha je 14 let starej :-)))

Jacob
12. listopadu • 23:39

Uz se tesim na test... Zkuste jezdit cely den na eko rezim a uvidime jestli se podivate pod 11 :)

Ev Lo
12. listopadu • 22:39


No a pak samozrejme jak to jezdi na D1 na neopravenych usecich a jak na kostkach a pres koleje na krizovtkach.

Ev Lo
12. listopadu • 22:36

Umi to samo zaparkovat? Jde pohled "zezhora" aktivovat vzdy, tj. kdykoliv potrebuji projet nekde kde je slozita situace? Vidi i "dolu/nohoru" - ruzne najezdy atd?

Ev Lo
12. listopadu • 22:36

Umi to samo zaparkovat? Jde pohled "zezhora" aktivovat vzdy, tj. kdykoliv potrebuji projet nekde kde je slozita situace? Vidi i "dolu/nohoru" - ruzne najezdy atd?

ani zadarmo
12. listopadu • 21:54

Kočičí zlato z burzy. Design je obšlehnuté Bmw7 a gril to má od Audiny, jízdní vlasnosti na úrovni Loganu, ani zadarmo. V reálu jízda jak na invalidním vozíku.

Bouce
13. listopadu • 9:53

Kez by to bylo, alespon na urovni Loganu

sdfsdf
12. listopadu • 21:48

Diskuze opet plna primitivnich cechacku co umi jen plivat.... Tohle auto je proste pekny zevnitr i zvenku. Jenze to neni premiova znacka, co by na tu znacku rekl soused co? Samej tupec tady, co si autem jen masti ego...

Bouce
13. listopadu • 10:22

ano, napsal jsi to zcela přesně. Je pěkný zevnitř i zvenku. To myslím zcela vážně. Ale nesmíš to nastartovat a nedej bože se s tím proset. pak začneš mluvit zcela opačně. Jízdní vlastnosti jsou zcela katastrofální od podvozku počínaje a motorem konče. A to už není to pozlátko. Tím je jenom ten design. Na svou výbavu, je to auto levné, na své jízdní vlastnosti zcela předražené.

martin
13. listopadu • 2:59

To nie je mastenie ega. Pokial si tych1,5 mega neukradol zo statneho rozpoctu, asi ti sakra bude zalezat, do coho ich vrazis. A teda do korejskej karikatury luxusneho auta, nech je akokolvek dobra, to u mna osobne nebude. 1,5 mega je uz na Jaga alebo jazdene Maserati, co vzdy viac potesi, nez nemecka krabica, alebo korejska parodia na luxusne auto. Ano, pekne sa povozis, ale nieco tomu chyba. To je ten X-factor.

dave_007
13. listopadu • 0:52

Mas pravdu. Auto je to, tedy alespon na pohled, hezke. Rad verim, ze svezeni je opravdu pohodlne. Jizdni vlastnosti tezko soudit podle fotek.Nicmene, firemni znak je az napadne podobny Aston Martinovi. Tak jako melanin neni mleko, neni toto auto Aston Martin. Je to velka skoda, ze tak hloupe znehodnocuji jinak opravdu hezke auto. Genesis ma totiz na to, aby si budovalo vlastni identitu, ovsem jeho tvurci na to nemaji koule.Chapu, ze v zemi, kde opisovani a kopirovani je normou, to asi neni vnimano jako problem. Mozna, ze jsem jediny s takovym nazorem, lec mit to nikterak nevadi.

jendabenda
13. listopadu • 8:34

Nejsi jediny.
Pohybuji se po Asii pracovně už cca 12 let a tamní prostředí od Japonska přes Koreu, Singapur, Čínu atd znám velmi dobře. Korejci mají přirozenou schopnost objevovat a vyvíjet někdy i jedinečná řešení například v elektronickém hardwaru, v sw řešeních, v těžké strojařině. A mají k tomu i špičkové univerzity. Pro sofistikovaný automotive segment jim ale absolutně chybí geny. Nemají německou preciznost a schopnost dotahovat věci do koce. Nemají italský smysl pro design a emoce. Nemají švédský cit pro kvalitu. Nemají český talent pro chytrá řešení. A nemají schopnost vnímat jemné nuance, které dělají prémii prémií a dávají klientům důvod za ni platit prémiové ceny. Sice si najímají evropské designéry a konstruktéry, ale rozhodování je stále ryze korejské. Rozhodování je podstatné, zadává směry, cíle a strategie. Schvaluje procesy, vývoj a finální řešení, rozhoduje o financováni. A proto ještě nikdy nevyvinuli a nevyrobili auto, které by mohlo prémiovým značkám z D a JP skutečně konkurovat, ostatně v nižších třídách aut je to taky tak. Co chybí autu na kvalitě, parametrech, renomé a životnosti, to se doplní proklamacemi marketingu a je to. Tedy mělo by ale není. A ani nebude.

TankMurdock
13. listopadu • 11:00

Nevím kolik je ti let. Mně docela dost a pamatuji si s čím Hyundai začínal a kde je dnes. A když se podívám kolik aut prodá koncern Hyundai po celém světě za rok, nezbývá než smeknout. Až někdo z místních diskutéru dokáže to co Hyundai může na tu značku plivat. Podotýkám že Hyundai nevlastním.

jendabenda
13. listopadu • 12:29

Pokud ti lowendový produkt imponuje, klidně smekej. V tom ti rozhodně nikdo nebude bránit. Tady jen naprostá většina propadá záchvatům smíchu z dalšího naivního pokusu korejců vydávat marketingově za prémii něco, co jí ani v nejmenším není a nebude.
Mimochodem, hyundai je stále tam, kde byl před lety, vyrábí levná, nepříliš kvalitní lowendová auta, která se marketingově snaží vydávat za něco víc, než čím skutečně jsou. Jediná zaznamenatelná změna je částečné zlepšení designu díky angažování evropských designérů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Štěpán
11. ledna • 14:29

Čím více cizích slov, tím více je jasné, že dotyčný má snahu vypadat vzdělaně. Jeho ego je větší než jeho rozum. Je vidět, že dotyčný už ve slovníku cizích slov došel až k písmenu L.

TankMurdock
13. listopadu • 17:32

Předpokládám že jsi majitel po čertech prosperující firmy kterou jsi od listopadu 89 dovedl ke skvělé prosperitě. Ale spíše ne. Většina těch nejméně schopných nadává na asiaty a to z důvodu že když sami nic neumí aspoň se cítí být evropskou nadřazenou rasou. Ubohé, ale naše - české. Btw. někdy si přečti marketingové kecy na stránkách škody nebo jiných evropských firem (pokud ovládáš více jazyků než ty co máš v botech) a budeš se divit ty marketingové kecy jsou stejné někdy i horší.

thomas fuk
13. listopadu • 13:48

Baže. Už v případě Sonaty před 20lety vykřikovali něco o mercedesu v kůži za pouhých 600tisíc. Pár trotlů nachytali. A ti měli za rok či dva velký problém se toho zbavit. Výkřiky do tmy skvělé auto z piksly neuděláš. Ani když přidáš přístrojovku, ukradenou z 12let starého bmw.

pop
13. listopadu • 18:05

Jo tak na ty Hjundaje a Kii z před 10-15 let si pamatuji. Hlavně na ty otrhané kožené sedačky z dle jejich slov "luxusní kůže". :-D

je to jasne
12. listopadu • 19:50

Za tu cenu koupit rok stary mercedes a garantuji Vam, ze az prijedete na golf, nebudou na Vas ostatni cunet jak na primitiva. Me osobne se to auto libi, a moc, ale prestiz je 0 bodu.

Tom
13. listopadu • 7:36

Se starym Mercedesem udelas spoustu muziky i pred uradem prace, mozna z tebe udelaji i Romskeho krale ;-)

martin
13. listopadu • 2:01

Vtip je v tom, ze za tu cenu mas novy Mercedes. Pripadne Jaguara. Hovnodaj pozabudol, kam cenovo patri... Ale predajne cisla mu to rychlo vyjasnia.

sdfsdf
12. listopadu • 21:45

starej mercedes, boze! Golf, boze!

dave_007
13. listopadu • 1:00

"... rok stary mercedes ..." je skutecne tak strasne stary, ze vetsine skodofilu by nesel pod fousy ani zadarmo. Fujtaufel! B-]

panHAJZL
12. listopadu • 21:12

golf....golf pane bože,co je to za sranec? řada zabedněnců,co si v řadě na trávníku honí vohon a přitom se plekaj holí přes gule!

Albion
15. listopadu • 5:26

Ale jo. Chapu, ze vzpirani piva a zelenych je ten spravny sport pro tebe, lopato.

wisastar
12. listopadu • 18:59

V USA maj trosku realnejsi cenu :) https://www.hyundaiusa.com/genesis/index.aspx...

Tom
12. listopadu • 18:18

Ta spotřeba je naprosto v pohodě, vzhledem k rozměrům a váze. Při delších cestách půjde klidně o 2 litry dolů. Tohle je auto na dálnici, ne na popojíždění po městě. Konečně zase auto s motorem.

Bouce
13. listopadu • 10:19

tak si to běž na tu dálnici zkusit. ještě rád jim to povezeš zpátky, pokud neumřeš při snaze někoho svižně předjet

Jan
13. listopadu • 10:50

Ja asi nikdy nebudem mat tu cest sa prejst s takym autom, v kazdom pripade sa odvolavam na realny test jednoho s ludi, ktoreho desiatky testov som uz videl a urcite by som nehovoril o jeho neobjektivite....na rozdiel od par tu alebo na auto.cz pisucich redaktorov....napokon odporucam si ten test pozriet, ktory som tam umyselne uviedol. Tu spotrebu tam totiz "hodne" rozoberaju.

Tom
13. listopadu • 10:25

Svižně předjet? Pleteš si to se svou sportovní Fábií 1,2 HniTouPrd..., tohle je limuzína nepotřebuješ s ní kličkovat nebo vystřelovat dopředu. Plynulý zátah a komfortní jízda to je to co k tomu autu patří a vem si pro srovnání třeba Pentastar 3,6 L a zjistíš, že má podobnou spotřebu.

Bouce
13. listopadu • 10:59

už jsi napsal, kam patříš a kam se pasuješ s auty a nepotřebuju se zde předhánět, kdo dál dočůřá. Plynulý zátah a komfortní jízda... přesně to má za úkol limuzína kategorie o které se bavíme. Akorát, že sem tahle kára nepatří a nedokáže nabídnout ani jedno. Dojdi se tím autem někdy svézt. Zkus si jiného Mjundaje s tím nejsilnějším motorem a pak dej vědět. Nemusíš se omlouvat, že ses tenkrát splet. A pokud Mjundaje vlastníš, tak jsi zase nejezdil v jiných autech, abys zjistil, že tohle opravdu není ani komfortní jízda a ni dynamická. Prostě jen a jen žvýkačka. Pa

Tom
14. listopadu • 20:00

Promiň tohle není až tak reakce na tvůj příspěvek. Přispívám zde proto, že mám Cromu 2,4 L s výkonem 147 kW, což je na hony vzdáleno tomuto motoru. Nicméně, je to pětiválec s hodně slušným krouťákem, který jiní recenzující redaktoři na jistém serveru pomluvili do té míry, že na sebe vlastně prozradili, že v tom autě nikdy nejeli a tím mi trošku mi připomněli tebe.. ty jsi v tom taky nikdy neseděl, ale už to auto nazýváš... no řekněme zkomoleně. Asi jsi téhle káře jak ji nazýváš pígloval výfuk, protože já představ si, ji neviděl ani naživo, přesto věřím, že 6tiválec bude mít velmi plynulý zátah a speciálně pro tebe, dokážu s tou pitomou dvačtyřkou jet po městě za 18 L a přesto mám průměr 7,3 L/100 km a když si přečteš tento článek zjistíš, že ten motor je na tom o kus líp. No, abych to uzavřel chlapečku, v tuhle chvíli máš po večerníčku a zkus malinko opatrněji přispívat ;-). neberu to ve zlém, jen si tady ze sebe udělal pěkného oca... Ten motor je naprosto v pohodě a dokonce mi nevadí ani ten design, přestože připomíná spoustu designů které již byly vymyšleny. Osobně věřím, že to auto umí ohromit svou velikostí. Je to jako Lancia Thema vedle Audi A6 (A6 vypadá jako trabant vedle Passata) A zkus mrknout na test 11 kombíků nížší střední a vyvoď z toho jedinou věc, ta asijská KIA je druhá!!! Proč ne a proč ne Hunday? Nebo jsi jen malý Čecháček z vidlákova, který věří jen tomu, co mu někdo tlačí o hlavy. A upřímně to tvé "pa" mě děsí :-D asi jsem ti s těmi čtyřmi kroužky pro teplo_ušky pěkně zabrnkal na kapotu. Ale ať je po tvém pa.. ;-)

bjuk
14. listopadu • 14:37

dement

Jan
13. listopadu • 9:05

Uplne suhlasim, navyse som si pozrel uz viac testov a spotreba je dokonca (podla palubneho pocitaca) vyrazne nizsia ako udava vyrobca.......viac mozno ohladom spotreby v Genesis vidiet tu v case od 22 minuty http://www.autotv.sk/hyundai/hyundai-genesis-3... ... ... priemernu spotrebu maju okolo 10...podla testu.

dave_007
12. listopadu • 18:11

Je zde jeste nekdo, komu pripomina radici paka panske prirozeni se stazenou predkozkou? Brrr, fujtabl! 3-[

Čechystán
12. listopadu • 18:49

Obávám se, že to co jsi viděl, byl tvůj odraz v monitoru :-P

dave_007
12. listopadu • 21:41

"Podle sebe soudim tebe". Coz!? ;-)A jeste poznamka: Monitor, v nemz clovek vidi sam sebe, se jmenuje zrcadlo. :-P

dave_007
13. listopadu • 0:39

... a vitezove dne jsou zoufalci, jez neznaji bezna prislovi a zrcadlo .... 3x hura! B-]

dave_007
13. listopadu • 1:00

!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dave_007
13. listopadu • 9:26

-

dave_007
12. listopadu • 17:57

Skoda, vecna skoda, ze Renault nedela tak luxusni auta jako Aston Martin. :-(Korejci tak prisli o zcela jedinecnou moznost, ziskat jen nepatrnou upravou loga Renaultu velmi hezkou (pardon, pane prezidente) uprostred volantu. Vuz samotny by se pak mohl jmenovat napriklad Chujndai Genitis 3.8 GDI V6.

dave_007
12. listopadu • 18:00

Nebo snad jeste lepe Kujndai Genitis 3.8 GDI V6, pro klid duse pana prznidenta.

Roomstein
15. listopadu • 15:17

nebo kundave 007 ;-)

jendabenda
13. listopadu • 8:06

Préza by to ovšem lidově vyslovoval kundaj

JoKo
12. listopadu • 17:43

s tymto autom urcite nechcu byt alternativa k mercedesu s, audi a8, alebo bmw 7 ako sa pise v clanku, ale skor o triedu nizsie {mb e, bmw 5, audi a6}...taktiez to nie je vlajkova lod hyundaia. vlajkovou lodou hyundaia je skor equus/centennial z roku 2009, resp. facelift v roku 2012 {ak sa nemylim}. ale urcite pripravuju jeho nastupcu.
http://www.hyundai.com/kr/showroom.do...
https://www.hyundaiusa.com/equus/index.aspx...
genesis je novinka a tak dostala niektore nove prvky vybavy a zacal sa vozit aj do europy. nemyslim si, ze hyundai tu ma velke oci a sam urcite vie, ze tu ziadne rekordy v predaji trhat nebude a skor to bude kusova zalezitost. p.s.: teraz este hyundai uviedol model aslan, co je nieco podobne ako genesis len s mierne inym zameranim....zdroj napr.:
http://paultan.org/2014/11/07/hyundai-aslan-... ...
With the Hyundai Genesis – aimed at the BMW 5 Series, Mercedes-Benz E-Class and Audi A6 – and the Azera competing with the Lexus ES, the new Aslan finds itself in quite a peculiar segment with no direct competitors, at least in terms of on-paper rivals.

wolff
12. listopadu • 18:42

No potes koste...

OnlyTruth
12. listopadu • 17:16

prosim nepiste ,ze konkurenti su nemecka3ka ... :( kde sme sa to dostali? nech tam pisu nieco realnejsie ....

runner42
13. listopadu • 7:41

To je fakt, tohle vypadá že má motor, takže z té bývalé trojky připadá v úvahu max. Mercedes.

Fuckero
12. listopadu • 18:34

Preco? Mozno by som skor uprednosti genesis pred Eckovy Mercedesom alebo A6. BMW sa skurvilo, to by som dnes nekupil. Si z tych, ktori maju nejake predsudsky, Hyundai/Kia su v pohode auta a v poslednej dobe casto na rovnakej urovni ako vsetky ostatne znacky v podobnych segmentoch. A nemci uz tiez nie su to co bolo.

Bouce
13. listopadu • 10:16

jako pozlátko dobrý, ale je vidět, že jsi tím ještě nikdy nejel, respektive neřídil. To bys to nikdy nemohl napsat. Jízdní vlastnosti jsou prostě hrozný. A je jedno co už nená tím čím bylo, pořád to bude desetkrát lepší než Mjundaj

Roomstein
15. listopadu • 15:15

zato ty s tím jezdíš denně

dave_007
13. listopadu • 0:57

Kup si ho, prosim! A hlavne nam pak dej vedet jak jsi po 2, 3 letech spokojeny.

LOL
12. listopadu • 17:38

odhodíš-li "zaručená" očekávání a předsudky, jaké pro to máš argumenty?
Hyundai evidentně sáhl i k honosnějšímu logu na haubně a volantu..

janis
13. listopadu • 9:04

Kundai evidentně sáhl též k okopírováni interiéru, zejména kompletního středového panelu od BMW. Jen ovládání si "půjčil od minulé generace MMI z audi.
Co ještě zkopčili, to z fotek nepoznáme, protože ale nemají k dispozici soudobý level vývoje motorů, převodovek a dalších podstatných komponent, to auto je a zůstane parodií. Možná jich pár prodají v USA, v Evropě trh neopanují, jako konkurent E nebo A6 je to k smíchu, jako konkurent Mondea to zas moc žere.

Bouce
13. listopadu • 9:51

Jeste by zajimalo, Mjundaj okopcil ty mizerne jizdni vlastnosti od motoru pocinaje a podvozkem konce ;-)

fero
12. listopadu • 17:04

Prosím vás...hlavně to nesrovnávejte se Škodovkou !!! Všichni víme kdo by to vyhrál:-/

Roomstein
15. listopadu • 15:13

Tak jistě. Oktáva to nejni. Ta by mu to ve srovnávacím testu Autorevue nandala ve všech parametrech :-) (Jako ostatně každému, že)

Tiburon
13. listopadu • 15:59

Tak zůstatková hodnota, premiovost a velikost zavazadelníku jesně hovoří pro Superba nebo Octavii!

Čechystán
13. listopadu • 21:03

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud