Právě testujeme: Hyundai Genesis 3.8 GDI V6

fero  |  12. 11. 2014 17:04

Prosím vás...hlavně to nesrovnávejte se Škodovkou !!! Všichni víme kdo by to vyhrál

Odpovědět  |   | 
Tiburon  |  13. 11. 2014 15:59

Tak zůstatková hodnota, premiovost a velikost zavazadelníku jesně hovoří pro Superba nebo Octavii!

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  13. 11. 2014 21:03

Odpovědět  |   | 
Roomstein  |  15. 11. 2014 15:13

Tak jistě. Oktáva to nejni. Ta by mu to ve srovnávacím testu Autorevue nandala ve všech parametrech (Jako ostatně každému, že)

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 11. 2014 17:16

prosim nepiste ,ze konkurenti su nemecka3ka ... :( kde sme sa to dostali? nech tam pisu nieco realnejsie ....

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 11. 2014 17:38

odhodíš-li "zaručená" očekávání a předsudky, jaké pro to máš argumenty?
Hyundai evidentně sáhl i k honosnějšímu logu na haubně a volantu..

Odpovědět  |   | 
janis  |  13. 11. 2014 09:04

Kundai evidentně sáhl též k okopírováni interiéru, zejména kompletního středového panelu od BMW. Jen ovládání si "půjčil od minulé generace MMI z audi.
Co ještě zkopčili, to z fotek nepoznáme, protože ale nemají k dispozici soudobý level vývoje motorů, převodovek a dalších podstatných komponent, to auto je a zůstane parodií. Možná jich pár prodají v USA, v Evropě trh neopanují, jako konkurent E nebo A6 je to k smíchu, jako konkurent Mondea to zas moc žere.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  13. 11. 2014 09:51

Jeste by zajimalo, Mjundaj okopcil ty mizerne jizdni vlastnosti od motoru pocinaje a podvozkem konce

Odpovědět  |   | 
Fuckero  |  12. 11. 2014 18:34

Preco? Mozno by som skor uprednosti genesis pred Eckovy Mercedesom alebo A6. BMW sa skurvilo, to by som dnes nekupil. Si z tych, ktori maju nejake predsudsky, Hyundai/Kia su v pohode auta a v poslednej dobe casto na rovnakej urovni ako vsetky ostatne znacky v podobnych segmentoch. A nemci uz tiez nie su to co bolo.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  13. 11. 2014 00:57

Kup si ho, prosim! A hlavne nam pak dej vedet jak jsi po 2, 3 letech spokojeny.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  13. 11. 2014 10:16

jako pozlátko dobrý, ale je vidět, že jsi tím ještě nikdy nejel, respektive neřídil. To bys to nikdy nemohl napsat. Jízdní vlastnosti jsou prostě hrozný. A je jedno co už nená tím čím bylo, pořád to bude desetkrát lepší než Mjundaj

Odpovědět  |   | 
Roomstein  |  15. 11. 2014 15:15

zato ty s tím jezdíš denně

Odpovědět  |   | 
runner42  |  13. 11. 2014 07:41

To je fakt, tohle vypadá že má motor, takže z té bývalé trojky připadá v úvahu max. Mercedes.

Odpovědět  |   | 
JoKo  |  12. 11. 2014 17:43

s tymto autom urcite nechcu byt alternativa k mercedesu s, audi a8, alebo bmw 7 ako sa pise v clanku, ale skor o triedu nizsie {mb e, bmw 5, audi a6}...

taktiez to nie je vlajkova lod hyundaia. vlajkovou lodou hyundaia je skor equus/centennial z roku 2009, resp. facelift v roku 2012 {ak sa nemylim}. ale urcite pripravuju jeho nastupcu.
http://www.hyundai.com/kr/showroom.do...
https://www.hyundaiusa.com/equus/index.aspx...


genesis je novinka a tak dostala niektore nove prvky vybavy a zacal sa vozit aj do europy. nemyslim si, ze hyundai tu ma velke oci a sam urcite vie, ze tu ziadne rekordy v predaji trhat nebude a skor to bude kusova zalezitost.

p.s.: teraz este hyundai uviedol model aslan, co je nieco podobne ako genesis len s mierne inym zameranim....

zdroj napr.:
http://paultan.org/2014/11/07/hyundai-aslan-... ...
With the Hyundai Genesis – aimed at the BMW 5 Series, Mercedes-Benz E-Class and Audi A6 – and the Azera competing with the Lexus ES, the new Aslan finds itself in quite a peculiar segment with no direct competitors, at least in terms of on-paper rivals.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  12. 11. 2014 18:42

No potes koste...

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  12. 11. 2014 17:57

Skoda, vecna skoda, ze Renault nedela tak luxusni auta jako Aston Martin.

Korejci tak prisli o zcela jedinecnou moznost, ziskat jen nepatrnou upravou loga Renaultu velmi hezkou (pardon, pane prezidente) uprostred volantu. Vuz samotny by se pak mohl jmenovat napriklad Chujndai Genitis 3.8 GDI V6.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  12. 11. 2014 18:00

Nebo snad jeste lepe Kujndai Genitis 3.8 GDI V6, pro klid duse pana prznidenta.

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  13. 11. 2014 08:06

Préza by to ovšem lidově vyslovoval kundaj

Odpovědět  |   | 
Roomstein  |  15. 11. 2014 15:17

nebo kundave 007

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  12. 11. 2014 18:11

Je zde jeste nekdo, komu pripomina radici paka panske prirozeni se stazenou predkozkou? Brrr, fujtabl!

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  12. 11. 2014 18:49

Obávám se, že to co jsi viděl, byl tvůj odraz v monitoru

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  12. 11. 2014 21:41

"Podle sebe soudim tebe". Coz!?

A jeste poznamka: Monitor, v nemz clovek vidi sam sebe, se jmenuje zrcadlo.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  13. 11. 2014 00:39

... a vitezove dne jsou zoufalci, jez neznaji bezna prislovi a zrcadlo .... 3x hura!

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  13. 11. 2014 01:00

!

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  13. 11. 2014 09:26

-

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 11. 2014 18:18

Ta spotřeba je naprosto v pohodě, vzhledem k rozměrům a váze. Při delších cestách půjde klidně o 2 litry dolů. Tohle je auto na dálnici, ne na popojíždění po městě. Konečně zase auto s motorem.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 11. 2014 09:05

Uplne suhlasim, navyse som si pozrel uz viac testov a spotreba je dokonca (podla palubneho pocitaca) vyrazne nizsia ako udava vyrobca.......viac mozno ohladom spotreby v Genesis vidiet tu v case od 22 minuty http://www.autotv.sk/hyundai/hyundai-genesis-3... ... ... priemernu spotrebu maju okolo 10...podla testu.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  13. 11. 2014 10:19

tak si to běž na tu dálnici zkusit. ještě rád jim to povezeš zpátky, pokud neumřeš při snaze někoho svižně předjet

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 11. 2014 10:25

Svižně předjet? Pleteš si to se svou sportovní Fábií 1,2 HniTouPrd..., tohle je limuzína nepotřebuješ s ní kličkovat nebo vystřelovat dopředu. Plynulý zátah a komfortní jízda to je to co k tomu autu patří a vem si pro srovnání třeba Pentastar 3,6 L a zjistíš, že má podobnou spotřebu.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  13. 11. 2014 10:59

už jsi napsal, kam patříš a kam se pasuješ s auty a nepotřebuju se zde předhánět, kdo dál dočůřá. Plynulý zátah a komfortní jízda... přesně to má za úkol limuzína kategorie o které se bavíme. Akorát, že sem tahle kára nepatří a nedokáže nabídnout ani jedno. Dojdi se tím autem někdy svézt. Zkus si jiného Mjundaje s tím nejsilnějším motorem a pak dej vědět. Nemusíš se omlouvat, že ses tenkrát splet. A pokud Mjundaje vlastníš, tak jsi zase nejezdil v jiných autech, abys zjistil, že tohle opravdu není ani komfortní jízda a ni dynamická. Prostě jen a jen žvýkačka. Pa

Odpovědět  |   | 
bjuk  |  14. 11. 2014 14:37

dement

Odpovědět  |   | 
Tom  |  14. 11. 2014 20:00

Promiň tohle není až tak reakce na tvůj příspěvek. Přispívám zde proto, že mám Cromu 2,4 L s výkonem 147 kW, což je na hony vzdáleno tomuto motoru. Nicméně, je to pětiválec s hodně slušným krouťákem, který jiní recenzující redaktoři na jistém serveru pomluvili do té míry, že na sebe vlastně prozradili, že v tom autě nikdy nejeli a tím mi trošku mi připomněli tebe.. ty jsi v tom taky nikdy neseděl, ale už to auto nazýváš... no řekněme zkomoleně. Asi jsi téhle káře jak ji nazýváš pígloval výfuk, protože já představ si, ji neviděl ani naživo, přesto věřím, že 6tiválec bude mít velmi plynulý zátah a speciálně pro tebe, dokážu s tou pitomou dvačtyřkou jet po městě za 18 L a přesto mám průměr 7,3 L/100 km a když si přečteš tento článek zjistíš, že ten motor je na tom o kus líp. No, abych to uzavřel chlapečku, v tuhle chvíli máš po večerníčku a zkus malinko opatrněji přispívat . neberu to ve zlém, jen si tady ze sebe udělal pěkného oca... Ten motor je naprosto v pohodě a dokonce mi nevadí ani ten design, přestože připomíná spoustu designů které již byly vymyšleny. Osobně věřím, že to auto umí ohromit svou velikostí. Je to jako Lancia Thema vedle Audi A6 (A6 vypadá jako trabant vedle Passata) A zkus mrknout na test 11 kombíků nížší střední a vyvoď z toho jedinou věc, ta asijská KIA je druhá!!! Proč ne a proč ne Hunday? Nebo jsi jen malý Čecháček z vidlákova, který věří jen tomu, co mu někdo tlačí o hlavy. A upřímně to tvé "pa" mě děsí asi jsem ti s těmi čtyřmi kroužky pro teplo_ušky pěkně zabrnkal na kapotu. Ale ať je po tvém pa..

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 11. 2014 10:50

Ja asi nikdy nebudem mat tu cest sa prejst s takym autom, v kazdom pripade sa odvolavam na realny test jednoho s ludi, ktoreho desiatky testov som uz videl a urcite by som nehovoril o jeho neobjektivite....na rozdiel od par tu alebo na auto.cz pisucich redaktorov....napokon odporucam si ten test pozriet, ktory som tam umyselne uviedol. Tu spotrebu tam totiz "hodne" rozoberaju.

Odpovědět  |   | 
wisastar  |  12. 11. 2014 18:59

V USA maj trosku realnejsi cenu :) https://www.hyundaiusa.com/genesis/index.aspx...

Odpovědět  |   | 
je to jasne  |  12. 11. 2014 19:50

Za tu cenu koupit rok stary mercedes a garantuji Vam, ze az prijedete na golf, nebudou na Vas ostatni cunet jak na primitiva. Me osobne se to auto libi, a moc, ale prestiz je 0 bodu.

Odpovědět  |   | 
panHAJZL  |  12. 11. 2014 21:12

golf....golf pane bože,co je to za sranec? řada zabedněnců,co si v řadě na trávníku honí vohon a přitom se plekaj holí přes gule!

Odpovědět  |   | 
Albion  |  15. 11. 2014 05:26

Ale jo. Chapu, ze vzpirani piva a zelenych je ten spravny sport pro tebe, lopato.

Odpovědět  |   | 
sdfsdf  |  12. 11. 2014 21:45

starej mercedes, boze! Golf, boze!

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  13. 11. 2014 01:00

"... rok stary mercedes ..." je skutecne tak strasne stary, ze vetsine skodofilu by nesel pod fousy ani zadarmo. Fujtaufel!

Odpovědět  |   | 
martin  |  13. 11. 2014 02:01

Vtip je v tom, ze za tu cenu mas novy Mercedes. Pripadne Jaguara. Hovnodaj pozabudol, kam cenovo patri... Ale predajne cisla mu to rychlo vyjasnia.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 11. 2014 07:36

Se starym Mercedesem udelas spoustu muziky i pred uradem prace, mozna z tebe udelaji i Romskeho krale

Odpovědět  |   | 
sdfsdf  |  12. 11. 2014 21:48

Diskuze opet plna primitivnich cechacku co umi jen plivat.... Tohle auto je proste pekny zevnitr i zvenku. Jenze to neni premiova znacka, co by na tu znacku rekl soused co? Samej tupec tady, co si autem jen masti ego...

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  13. 11. 2014 00:52

Mas pravdu. Auto je to, tedy alespon na pohled, hezke. Rad verim, ze svezeni je opravdu pohodlne. Jizdni vlastnosti tezko soudit podle fotek.

Nicmene, firemni znak je az napadne podobny Aston Martinovi. Tak jako melanin neni mleko, neni toto auto Aston Martin. Je to velka skoda, ze tak hloupe znehodnocuji jinak opravdu hezke auto. Genesis ma totiz na to, aby si budovalo vlastni identitu, ovsem jeho tvurci na to nemaji koule.

Chapu, ze v zemi, kde opisovani a kopirovani je normou, to asi neni vnimano jako problem. Mozna, ze jsem jediny s takovym nazorem, lec mit to nikterak nevadi.

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  13. 11. 2014 08:34

Nejsi jediny.
Pohybuji se po Asii pracovně už cca 12 let a tamní prostředí od Japonska přes Koreu, Singapur, Čínu atd znám velmi dobře. Korejci mají přirozenou schopnost objevovat a vyvíjet někdy i jedinečná řešení například v elektronickém hardwaru, v sw řešeních, v těžké strojařině. A mají k tomu i špičkové univerzity. Pro sofistikovaný automotive segment jim ale absolutně chybí geny. Nemají německou preciznost a schopnost dotahovat věci do koce. Nemají italský smysl pro design a emoce. Nemají švédský cit pro kvalitu. Nemají český talent pro chytrá řešení. A nemají schopnost vnímat jemné nuance, které dělají prémii prémií a dávají klientům důvod za ni platit prémiové ceny. Sice si najímají evropské designéry a konstruktéry, ale rozhodování je stále ryze korejské. Rozhodování je podstatné, zadává směry, cíle a strategie. Schvaluje procesy, vývoj a finální řešení, rozhoduje o financováni. A proto ještě nikdy nevyvinuli a nevyrobili auto, které by mohlo prémiovým značkám z D a JP skutečně konkurovat, ostatně v nižších třídách aut je to taky tak. Co chybí autu na kvalitě, parametrech, renomé a životnosti, to se doplní proklamacemi marketingu a je to. Tedy mělo by ale není. A ani nebude.

Odpovědět  |   | 
TankMurdock  |  13. 11. 2014 11:00

Nevím kolik je ti let. Mně docela dost a pamatuji si s čím Hyundai začínal a kde je dnes. A když se podívám kolik aut prodá koncern Hyundai po celém světě za rok, nezbývá než smeknout. Až někdo z místních diskutéru dokáže to co Hyundai může na tu značku plivat. Podotýkám že Hyundai nevlastním.

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  13. 11. 2014 12:29

Pokud ti lowendový produkt imponuje, klidně smekej. V tom ti rozhodně nikdo nebude bránit. Tady jen naprostá většina propadá záchvatům smíchu z dalšího naivního pokusu korejců vydávat marketingově za prémii něco, co jí ani v nejmenším není a nebude.
Mimochodem, hyundai je stále tam, kde byl před lety, vyrábí levná, nepříliš kvalitní lowendová auta, která se marketingově snaží vydávat za něco víc, než čím skutečně jsou. Jediná zaznamenatelná změna je částečné zlepšení designu díky angažování evropských designérů.

Odpovědět  |   | 
thomas fuk  |  13. 11. 2014 13:48

Baže. Už v případě Sonaty před 20lety vykřikovali něco o mercedesu v kůži za pouhých 600tisíc. Pár trotlů nachytali. A ti měli za rok či dva velký problém se toho zbavit. Výkřiky do tmy skvělé auto z piksly neuděláš. Ani když přidáš přístrojovku, ukradenou z 12let starého bmw.

Odpovědět  |   | 
pop  |  13. 11. 2014 18:05

Jo tak na ty Hjundaje a Kii z před 10-15 let si pamatuji. Hlavně na ty otrhané kožené sedačky z dle jejich slov "luxusní kůže".

Odpovědět  |   | 
TankMurdock  |  13. 11. 2014 17:32

Předpokládám že jsi majitel po čertech prosperující firmy kterou jsi od listopadu 89 dovedl ke skvělé prosperitě. Ale spíše ne. Většina těch nejméně schopných nadává na asiaty a to z důvodu že když sami nic neumí aspoň se cítí být evropskou nadřazenou rasou. Ubohé, ale naše - české. Btw. někdy si přečti marketingové kecy na stránkách škody nebo jiných evropských firem (pokud ovládáš více jazyků než ty co máš v botech) a budeš se divit ty marketingové kecy jsou stejné někdy i horší.

Odpovědět  |   | 
Štěpán  |  11. 01. 2015 14:29

Čím více cizích slov, tím více je jasné, že dotyčný má snahu vypadat vzdělaně. Jeho ego je větší než jeho rozum. Je vidět, že dotyčný už ve slovníku cizích slov došel až k písmenu L.

Odpovědět  |   | 
martin  |  13. 11. 2014 02:59

To nie je mastenie ega. Pokial si tych1,5 mega neukradol zo statneho rozpoctu, asi ti sakra bude zalezat, do coho ich vrazis. A teda do korejskej karikatury luxusneho auta, nech je akokolvek dobra, to u mna osobne nebude. 1,5 mega je uz na Jaga alebo jazdene Maserati, co vzdy viac potesi, nez nemecka krabica, alebo korejska parodia na luxusne auto. Ano, pekne sa povozis, ale nieco tomu chyba. To je ten X-factor.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  13. 11. 2014 10:22

ano, napsal jsi to zcela přesně. Je pěkný zevnitř i zvenku. To myslím zcela vážně. Ale nesmíš to nastartovat a nedej bože se s tím proset. pak začneš mluvit zcela opačně. Jízdní vlastnosti jsou zcela katastrofální od podvozku počínaje a motorem konče. A to už není to pozlátko. Tím je jenom ten design. Na svou výbavu, je to auto levné, na své jízdní vlastnosti zcela předražené.

Odpovědět  |   | 
ani zadarmo  |  12. 11. 2014 21:54

Kočičí zlato z burzy. Design je obšlehnuté Bmw7 a gril to má od Audiny, jízdní vlasnosti na úrovni Loganu, ani zadarmo. V reálu jízda jak na invalidním vozíku.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  13. 11. 2014 09:53

Kez by to bylo, alespon na urovni Loganu

Odpovědět  |   | 
evlo  |  12. 11. 2014 22:36

Umi to samo zaparkovat? Jde pohled "zezhora" aktivovat vzdy, tj. kdykoliv potrebuji projet nekde kde je slozita situace? Vidi i "dolu/nohoru" - ruzne najezdy atd?

Odpovědět  |   | 
evlo  |  12. 11. 2014 22:36

Umi to samo zaparkovat? Jde pohled "zezhora" aktivovat vzdy, tj. kdykoliv potrebuji projet nekde kde je slozita situace? Vidi i "dolu/nohoru" - ruzne najezdy atd?

Odpovědět  |   | 
evlo  |  12. 11. 2014 22:39


No a pak samozrejme jak to jezdi na D1 na neopravenych usecich a jak na kostkach a pres koleje na krizovtkach.

Odpovědět  |   | 
Jacob  |  12. 11. 2014 23:39

Uz se tesim na test... Zkuste jezdit cely den na eko rezim a uvidime jestli se podivate pod 11 :)

Odpovědět  |   | 
Stanislav  |  13. 11. 2014 07:56
Nothing  |  13. 11. 2014 08:58

To muj tank LC100 zere min, ma 3,5 tuny a 4.2 TD a bacha je 14 let starej )

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  13. 11. 2014 09:38

To je zase hnojárna tady... Přesně tyhle výkřiky (spíš teda výblitky) tady padaly před lety, když se rodil Lexus, protože japonská auta tehdy měla pověst jako dnes korejci... Nakonec musel i sám německý Auto Motor und Sport po pár letech uznat, že kam a jak rychle se Lexus dostal, musí Stuttgart hodně znervozňovat... Ať už kvalitou, komfrotem nebo prodejností... A šlo jen o maličkost - v US kašlou na to, jestli ta značka na kapotě je prémiová, ale šlo jim o to, co dostanou a v jaké kvalitě, bez předsudků... Povíme si za 5-10 let, jak dobrý nebo špatný krok to ze strany Hyundai byl...

Odpovědět  |   | 
Provo  |  13. 11. 2014 09:56

Jestli Stuttgart něco znervózňuje, tak je to BMW a Audi. To jsou rovnocenní soupeři, kteří se Stuttgartu vyrovnají a v něčem jej i překonávají (prodeje, ziskovost). Lexus při vší úctě má ještě dlouhou cestu před sebou aby se vyrovnal v šíři nabídky a prodejích Mercedesu. Jediný velký trh, kde se dokáže nějak postavit Mercedesu je USA a i tam dostává od medvěda řádně na frak. Celosvětově se pak Lexus nemůže s Mercedesem vůbec porovnávat, protože prodá zlomek toho co Stuttgart. No a Hyundai bude v prémiovém segmentu za 5-10 let zuřivě bojovat maximálně právě s tím Lexusem.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  13. 11. 2014 10:23

za pět let možná, ale nyní se bavíme v jízdních vlastnostech o podprůměrném autě. je tu jen to pozlátko v podobě výbavy a designu.

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  13. 11. 2014 10:35

A nulové renomé k tomu.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  17. 12. 2014 22:11

No, jak tak ctu prispevky Bouce a jemu podobnych, tak si rikam, jak jsme my cesi a slovaci vylizani dementi. Kdysi jsem na korejske vozy taky jen plival. Ale doba pokrocila. Vsechny jejich auta skvela nejsou, to tady vime vetsina. Jenze z tehle generace Genesisu jsou paf vsichni motoristicti novinari. Staci se jen kouknout na testy na YouTube. Hyundai proste zamakal. Premiovka to neni, ale ti co s tím jezdili rikaji, ze srovnani snese. Ma nekolik chybicek, ale to maji i premiovky. Jenze kdyz se na to kounete bez predsudku, a autum skutecne rozumite, tak muzete jen uznale pokyvat hlavou. A mimochodem nemci vám do vyssi stredni takovou vybavu ani nedokazou nabídnout. A to uz se nebavim o cene...

Odpovědět  |   | 
Ritny brmbolec  |  13. 11. 2014 11:32

Dnes ma BMW, Audi alebo Mercedes kazdy deges, este aj Deziter Lakatos, ktory s nim flekuje pred pracakom. Takze argument o nejakom image, golfe je uplne mimo. To fakt skor rozvyrim hladinu zaujmy s tymto Hjunde ako s X6, ktoru si dnes vezme kazdy somrak na splatky. A najlepsi su ti, co si kupia olietanu jazdenku z tejto nemeckej trojky v ciernej farbe, vyholia si leben a tvaria sa ako mafia bossy. Tento Hjunde je skor pre strednu, starsiu generaciu, ktora chce pohodlie a komfort a nemusi robit nejaky trapny dojem pred svojimi kamaratmi z mokrej stvrte

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 11. 2014 11:59

Konečně někdo, kdo to má srovnaný v hlavě. Mezi tím mentálním hnojem jsem v to už ani nedoufal.

Odpovědět  |   | 
Albion  |  15. 11. 2014 05:31

Popsal jsi krasne Horne Uhersko. Cigani tam jezdi v mercedesech pro davky a vy ostatni, co na ne delate, jesdite na sachtu ve srotu.

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  13. 11. 2014 13:20

Skončí to asi stejně jako všechny předchozí pokusy. Daewoo Chairman, Hyundai Grandeuer, XG 30 atd. Hyundai to pořídí Vošickýmu a čutálisti z okresního přeboru Peltovi ale v reálu si to za svý nikdo nekoupí. V téhle třídě se kromě technologie, kvality a designu hraje taky na image a tradici. A poslední dvě kategorie „Háčko po mrtvici“ prostě nemá a nikde si nekoupí. Mít nemůže. V době, kdy Evropani vynalezli auto bylo mezi rýžovišti vrcholem techniky jízdní kolo. A cestu z technického středověku k dnešním dnům (jinak klobouk dolů, stihli to rychle) lemovalo bezskrupulozní kopírování Evropy a hlavně Ameriky. A na tom image a tradici postavit nemůžete – byt´je to poněkud povrchní ale život už je takovej. Neříkám, že dělají špatná obyčejná auta pro obyčejné lidi jakých je nás většina. A když ovečkám natroubíte do hlavy, že jsou to úplně ta nejkvalitnější česká auta, i se to docela prodává…a až jim skončí daňové prázdniny, posunou tu montovnu z Nošovic zase o trochu na Východ a pojede se dál. Ale na prémii nedosáhnou.

Odpovědět  |   | 
Tiburon  |  13. 11. 2014 18:26

"V době, kdy Evropani vynalezli auto bylo mezi rýžovišti vrcholem techniky jízdní kolo. A cestu z technického středověku k dnešním dnům (jinak klobouk dolů, stihli to rychle) lemovalo bezskrupulozní kopírování Evropy a hlavně Ameriky"

Tak ona třeba Indie byla kdysi taky vyspělejší než evropa, ale co jako?

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  14. 11. 2014 13:57

Hovoříme tady o věku po průmyslové revoluci. Starověká Indie sem zas tak nepatří.

Odpovědět  |   | 
Tiburon  |  14. 11. 2014 17:37

To ale neznamená, že auto z asie musí být nutně horší, než auto z evropy..

Odpovědět  |   | 
PoliceCollector  |  13. 11. 2014 14:02

Luxusní limuzína zpoza Asie ? Existuje. Jmenuje se Lexus LS600. Tohle auto v perleťově bílé bych chtěl víc než Baworáka, Mergla nebo Audinu. Ovšem Lexus=luxus. Hi-tech auto. Ale Hjondé ? Limuzínu od Hjondé ? Za milion šest set tisíc ? Tady se někdo zbláznil... Naprosto neprémiová, reklamou mnohým vmasírovaná značka... Proč by si měl někdo (kdokoliv) s tímhle rozpočtem kupovat HJONDÉ ? Když budu chtít něco mimo německou velkou trojku a LS600h je drahé, tak si koupím Jaguára. Zelenýho. Ale ne korejskou pseudo limuzínu s přemírou chromu... Tohle dejte do výprodeje a ti kdo nechtějí Němce, a současně touží po velkém pohodlném autě, za nižší cenu si počkají na Superb III.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  14. 11. 2014 09:47

Superb III ?

nechtěj mě rozesmát..ten v plné výbavě...bude stát 1.200.000,- ale s tím drobným rozdílem,že 50% výbavy Genesise nebude možné vůbec objednat...jinak Superb III jsem viděl..a naživo..je to jen přifouklá Octávie..mimochodem pohodlné auto..měl jsem tu smůlu,že při čekání na ménové auto jsem musel 2 měsíce Superbem II kombi jezdit...

Mé hodnocení...nepohodlné auto nesmyslně dlouhé a úzké...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 11. 2014 14:21

Za dizajn davam jedna plus. Skvele, moderne, dynamicke, elegantne.

Odpovědět  |   | 
Tiburon  |  13. 11. 2014 15:57

Tak se mi zdá, že spousta zde premiových diskutujících udělala velkou chybu. Zakoupili Genesis a hned dojeli na tu nepremiovost a špatný podvozek s motorem a navíc po pěti letech ježdění přišla poruchovost, která je dovedla k šílenství!

Odpovědět  |   | 
StandikCZ  |  14. 11. 2014 20:31

Zajímalo by mne porovnání výkonu hlavních světlometů v obou režimech s konkurencí.
Jsem docela v šoku, že i některá auta se sedmimístnou cenou svítí hůř než obyčejná fábie s H4.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  14. 11. 2014 22:11

Ta diskuse jde IMHO zcela nesprávným směrem. Ono to klidně může být docela dobré auto. Ale za cenu přes milion a půl si to koupí akorát naprostej vůl, zvlášť když v USA to stojí půlku. Odpustit se dá leccos, ale to, že se z nás někdo snaží dělat voly, nikdy.

Odpovědět  |   | 
Tiburon  |  15. 11. 2014 11:54

A ceny konkurence jsou ok?

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  15. 11. 2014 00:00

Viděl jsem ho v saloonu Hyundai a vypadá moc pěkně. Zpracování velice dobré,materiály neposoudím. Kůže supr ,ale kolik vydrží netuším. Ale ta cena. Rad bych se zkusil projet .

Odpovědět  |   | 
maco65  |  28. 01. 2015 06:47

Len jedna vec.skuste sa previezt a potom diskutujte.motor vyborne naladeny 6v.krasny tah.prevodovka 8kvalt vyborna.podvozok.hlavne vy v cesku by ste ocenili na paneloch.vynikajuci.spracovanie kuldne moze pozrietdo oci nem.3ke.toto je naozaj premiovka.iba na okraj medved s_ko v pod.vybave125000eur.ale hlavne treba to naozaj skusit.to auto je fakt velmi sõber.

Odpovědět  |   | 
rastaman  |  16. 05. 2017 22:08

je nádhera sledovat jak se lid vyjadřuje k věci na kterou většina s vás nemá .Je to super kára a skvělá volba pro ty co nechtěj vypadat jako finanční poradci a machánci......a spotřeba je přeci jedno...

Odpovědět  |   | 
rastaman  |  16. 05. 2017 22:09

je nádhera sledovat jak se lid vyjadřuje k věci na kterou většina s vás nemá .Je to super kára a skvělá volba pro ty co nechtěj vypadat jako finanční poradci a machánci......a spotřeba je přeci jedno...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A