Vite co je nejlepsi, ze tu vetsina kritizuje vzhled x6 a x4, ale pritom byste si z toho sedli na prdel, kdybyste ji meli. Vetsina co stale kritizuje a aktivne se podili na vsech diskuzich maji maximalne legitimaci na autobus, nebo maji auto v hodnote jedne pneumatiky bmw. Pokud nekdo o x6 rekne, ze je to ,,humus" tak chapu, neprisel na chut teto znacce, tak hodne zdaru ve fabii ;)
Kde se dá zjistit světlá výška BMW X4? Je to tajný údaj, nebo mě snad nemá zajímat? Vypadá to totiž, že BMW začalo vyrábět jen pro metrosexuály, které podobné "zbytečné " údaje nezajímají. Jenže pokud je auto oficiálně crossover, tak bych rád znal jeho světlou výšku a tedy jeho teoretickou prostupnost terénem, jestli se s ním vůbec dostanu po polní cestě s vyjetými kolejemi na chatu. A pokud mi tento údaj výrobce odmítá poskytnout i na svých oficiálních stránkách v technických specifikacích, tak je to na pováženou a znemožňuje mi to porovnání s konkurencí. Tato výtka se netýká jen BMW, ale většiny současných výrobců, kteří mi nabídnou jen údaje o tom, jestli se mi auto vejde do garáže nebo na parkovací stání, maximálně o velikosti kufru a to je pro můj výběr prostě málo. Zato místo relevantních technických informací teplouši jistě jásají nad konfigurátorem, kde si mohou navolit barvu karoserie a interiéru. Kam to ten svět spěje?
K čemu to potřebuješ? Použitelnost v čemkoli, co připomíná terén, je nulová.
Zda se, ze papouskovat jsi se uz naucil. Neco z vlastni hlavy by nebylo?
Tak to uz je predpojatost, ak nie podplatenost... :-D. Na YT si najdes dost videi, co X6 dokaze, sam byvam nad mestom a viem, ako tam auta jadia v zime, 4x4 nemaju problem a je jedno ci AUDI, MB, ci BMW... A do tazkeho terenu by s tym siel len idiot...
Hnusné a zbytečné :-P
Jsem fanousek Bmw,ale tohle je fakt hnus,vypada to jak kdyby nekdo soucasne zepredu a zezadu naboural X6,stejne tak dopadlo CLA od Mercedesu.Proporce z vetsich aut nejdou proste naroubovar na mensi rozvor a delku.Bmw uz nevi coby,mohli by zacit delat specielni damskou radu pro panicky podnikatelu,radu F neboli frau modele.A to prijde jeste X2,X7 atd.
K čemu je dobré že všechna tahle auta mají podlahu rovnoměrně se prahem? Proč se to tak dělá?
To si rikam uz dlouho u vsech aut. Prijde mi mnohem lepsi mit za prahem schod, ale mit o to vetsi kufr. Na co mi je pak kombi, ktere ma o 100l mensi kufr diky rovine v kufru. Jedina cesta, ktera se mi libi, je dvojita podlaha, ktera se da slozit na dno, jako v G7 atp...
jo Báwo s tímhle motorem by se mi líbilo.. ale v klasickým BMW... tj s pohonem zadních kol a normální karoserií...takže nejradši asi 435i, pak 335i prostě tak aby se s tím dalo jezdit "denně"..
A s X4 se snad dá jezdit jen v noci?
No ja myslim, ze ani v noci. Je to nesmyslnej velkej nepohodlnej kram s mizernym interierem z nekvalitnich materialu navic silne predrazenej. Sorry, ale tohle auto, jakkoli se prodava, je omyl.
Baworský frgál reaguje na portofolio svých zákazníků. Jací zákazníci takové auta.
Prditko na pohlad auto pre 2 osoby,uz som alergický na tieto autá,pre kazdodenne pouziteo nicom!! tisickrát nový Nissan Pulsar aj v tzv základnej výbave ako toto auto,aj keby som bol milionárom Danke NEIN!! und NEiNI)!!!B-]
Hmm, z celej sucasnej rady ''X'' (po tom, co dizajnovo sk.rvili X5), je toto asi najmenej odporne. Pochvala za test benzinaka, naozaj by som uvital keby sa test hodne tocil okolo neho, tych olejozrutov uz snad bolo dost...
Mňa by zaujímalo, či už boli odstránené nedostatky, ktoré na podobnej X6 zdôrazňovali kedysi v teste v TopGeare.. bolo tam že na ručnej brzde neostalo stáť na šmykľavom trávnatom kopci a ušlo im, na snehu sa s ním nedalo rozbehnúť - len pretáčalo kolesá a podobne. (na youtube je celý test)Inak ako celok je to pekné auto X6 a X5GT vyzerajú ako tlsté.. Mať na účte zbytočné 2mil tak sa nad ním zamyslím... :)
TG je show patriotskych anglicanu kde se nemec nemuze nikdy anglickymu autu ani zdaleka priblizit - to predevsim a tak je to treba brat. Ten Range jel do mirnejsiho kopce a plynule, narozdil od x6, ktera v prudsim kopci musela zastavit. Bylo to naprosto neregulerni a unfer pokud uz to chteji srovnavat. Ale nikdy jsem to nebral ve zlem, TG je vylozene jen show a s testy aut ma pramalo spolecne s normalnim testovanim. Nad zminenym "testem" jsem se osobne jen zasmal a rekl si coze si to Clarkson zase dovolil za nesmysl.
Krasavec :-D:-D:-D
X6 a tohle X4 jsou snad to nejhnusnejsi, co kdy BMW delalo. Nebo vi nekdo o necem jeste hnusnejsim?
...
Tvoje máma
Hnusné to možná je, ale prodává se to dobře. O víc tu nejde.
Uvedte krajsie SUV-cko... ? Aktualna novinka VOLVO XC90 je podla mna aleko hnusnejsie... Zrejme je to u mnohych uz take klise, inak si to neviem vysvetlit !
Obecne nejsou SUV moc hezka auta. Ovsem X6 a spol. exceluji i v porovnani s ostatnimi SUV. Bohuzel, u mne vyvolavaji dojem, ze jsou to jen nafukovaci atrapy. Soucasna rada BMW 5 timto syndromem trpi take, ovsem v neporovnatelne mensi mire.Design nemeckych aut se mi vubec zda posledni dobou divne odpudivy. Ne vylozene hnusny, jen takovy nehezky, nejasny a necitelny. Predevsim Audi mi prijdou nudne stejne, tezko rozlisitelny jeden model od druheho, se sex appealem hermafrodita.
Jestli to nebude tím, že účelem aut není být sexuálním partnerem, takže ten sex appeal zas až tak moc nepotřebují, ale pokud máš úchylku tím směrem, tak furt lepší, než kdybys preferoval malé chlapečky.
Zajimave, jake veci Te v souvislosti s auty napadaji. Povis nam zde jeste nejake moudro?
Dalsi fanda s hlbokym vreckom...?
Reagoval jsem na tita, ne na Vas.
Zistil jsem, kdyz to bylo "na skle"... ;-) Omlouvam se...
:-DObvykle si kupujem veci, ktore sa mi pacia... Dolezity je pre mna aj interieir a ten je v bmw okrem audi, bezkonkurecny... Neviem, co je na tom uchylne...? Uchylne je skor trvat na svojom nazore za kazdu cenu... ;-) Preto by som si v zivote nekupil JEEP, ci japonca, ktore z vnutra posobia ako keby boli o dve generacie pozadu... RANGE ROVER ma tiez svoje muchy, infotaiment pomaly, nic nenasvedcujuci, ze ide o premiove auto za 100.000. Medak, ok, ale tiez co sa tyka interieru zaspali dobu... NEch robim, co robim, mne stale vychadza to BMW. Chcel som X5, ale ta je uplne otrasna... Uz som bol rozhdnuty kupit F10 (?) skratka predosly, vychadzajuci typ .... Uvidim, zatila ju v predajni nemaju, takze si ju pojdem pozriet a skontrolujem velkost kufra. Inak sa v nom budu vozit dve ossoby, takze myslim, ze dostacujuce...
Nerozumím Ti v mnoha věcech. Zaprvé, interiéry BMW jsou hezké, řekl bych nádherné, ale jen na první pohled. Jen upozorňuji, že celá řada konstrukčních řešení v interiéru v posledních modelech je lehce ošizená a myslím, že to bohužel brzy poznáš. Zadruhé zkus se podívat do interiéru nové MB-C class, tam si myslím, že rozhodně dobu nezaspali. A zatřetí, co znamená F10 (skratka predosly)? F10 je současná řada 5, předtím to byla E60 a tu bych Ti nedoporučoval. Abys rozuměl, vše je v nové řadě 5 (možná i staré) ergonomicky správně, stlačení ovladačů je skvělé, točení iDrive ovladačem téměř dokonalé, ale je z toho opravdu na druhý až třetí pohled cítit ta touha šetřit a šetřit na zákazníkovi.
Diky za nazor. Mohol by si prosim uviest konkretnejsie v com spociva to "osizeni"...? Zatial som v BMW len kratko jazdil, bolo to sice asi 5 rocna X5 ale majitel nespominal, ziadne osizeni... Vsetko funkcne aj esteticky na urovni premioveho auta, dizajn sa mi velmi paci, zvlaast ta kermika tlacitok... nemal som pocit, zeby to rokmi nejak chatralo, vsetko "ako nove"... Ano dalsia moznost je MB, ale nechcem sa mi cakat na nove MLC, ktore tipujem bude az za rok a osobne mi prilis nesedia tie dva tubusy, v ktorych su "ciferniky", plus co som mal moznost vidiet na spy fotografiach, bude to velmi podobne sucasnemu ML -ku ktore uz na mna co sa tyka interieru posobi trosku zastarano... Chem kupit vyssie auto, z vacerych dovodov, z ktorych spomeniem len ten, ze pri mojich kilach (110) je nasadanie do nizkeho auta je pre mna minimalne nepohodlne... :-D. Zaujimala by ma teda ta touha bmw setrit na zakaznikovi... AKo to mam chapat. Vdaka !
Asi ano. Jinak by se to asi nevyrabelo, ze. Zajimave ovsem je, ze v Nemecku jich moc nejezdi. Nejvic jsem jich videl v Praze.Ale i tak jsou hnusne.
Oblíbené auto drogových dealerů. Nechápu,jak se jich mohlo prodat víc než čtvrt milionu.
Asi jezdí po světě více jak 250.000 drogových dealerů ;-)
No těch posledních.
Sam jsi posledni. :-D
BMW GT ;-)
Predpokladam, ze myslite 5 GT. To mi neprijde az tak hnusne, ovsem vylozeny krasavec to take neni.
Ale to je aspon prakticke ale tento paskvil nie je ani prakticky ani sportovy ani do terenu tak nevie asi do auparku na kavu je to ako stvorene
Není to praktické. Kufr 440litrů v 5metrovém GT. Zkoušeli jsme s tím jet se dvěma dětmi na dovolenou - nepoužitelné.
Jsem netusil ze 3 GT ma vetsi kufr nez 5 GT, 520 vs 440 l. To je fakt fail, na to jak je 5 velke auto.
X6 je ještě horší. Podlaha kufru začíná v prvním patře, objem ještě menší než u GT a navíc na zadních sedadlech není místo pro nohy. Ale vošklivý je to i tamto stejně, o motorech "d" hanba mluvit.
Objem kufru u X6 je 580 litrov, pokial sa nemejlym... Mne osobne sa nova x6 paci, mna rozdiel od tych kysni ako GL, ML, ci Q7, Toyotu ani nespominam... Motoricky je to stale BMW aspom co som cital diskusie a vyjadrovali sa tam experti...
Těch 580l je asi tolik pravda, jako deklarovaný výkon u dieselových šestiválců. Lidově řečeno: ani omylem. Stačí otevřít zadní dekl a uvidíš na první pohled, že to je nesmysl.Motoricky bych se s tebou nepřel v případě benzínových motorů. Vznětové v podání BMW, to je katastrofa.
Měl jsem ještě před rokem BMW 535D touring zadovku a na dvoutunouvou káru to s tím mávalo k uspokojení běžného řidiče. Ve smíšené provozu z né zrovna lehkou nohou jsem měl dlouhodobý průměr 7,2 litru nafty. Ty jsi někdy jezdil z nějaký třílitrovým dieslem biturbem od BMW nebo Audi? Zkoušel jsem i pětkový benzínový třílitr, ještě atmosférický blahé paměti u E60. Ale vyhrála to nafta.
takze keca...? :-) Doteraz som mal vzdy benzin, ale nie bmw a aspom som mal pocit, ze zive boli max 2 stupne, ostatne sa prejavovali vacsou ci mensou lenivostou, napríklad aktualne mazda 626, rocnik 2009, trojka ma zatah, ale akonahle zaradim vyssie stupne obiehat na dialnici uz je problem pri vyssej rychlosti ako 120 km a to iste je pri nizsich rýchlostiach, kedy sa druhy stupen predcasne "pretaca"... Preto som uvazoval o diesly stym, ze tem krutak je rovnomernejsie rozdeleny v sirsom spektre otacok... sorry, ale so laik... :-)
Takze radis benzin ? Doteraz som ho vzdy mal, takze s tym nemam problem a tiez si myslim, ze nafta patri do traktoru, ale ten tocivy moment je lakavy...
A co je na něm lákavého? Snad ne proto, že je to vyšší číslo?
ano 5 GT, dakujem za doplnenie;-)
ano 5 GT, dakujem za doplnenie
"Jeden kamarád se mě ptal, jestli už jsem zkoušel X4 mimo silnici. Tak jsme se zasmáli a vyrazili na okresky...":-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.