Právě testujeme: BMW 2 Active Tourer vs. VW Golf Sportsvan

42 komentářů

zdenek
9. března • 15:07

Vážení, ještě testujete? A vypadne z vás nějaká informace, kromě několika poměrně zbytečných fotek?

Jiří Červenka
9. března • 15:21 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,z logisticko-personálních důvodů jsme museli vydání testu odložit, ale už je napsaný a s přípravou finišujeme. Dočkáte se v nejbližších dnech.

Jan Ondrák
8. dubna • 12:45

Další měsíc uplynul a srovnání stále není.... kolik těch nejbližších dnů celkem bude? :-)

Jiří Červenka
8. dubna • 16:29 • šéfredaktor AutoRevue.cz
Jan Ondrák
9. dubna • 8:17

No vida... tak v tom případě se omlouvám.... předpokládal jsem, že dojde k editaci původního článku a nepátral jsem po novém- samostatném :-)

zdenek
10. března • 18:58

Děkuji za reakci.

zdenek
24. února • 11:25

Kromě těch fotek, bude i nějaký test s výsledky testu?

zdenek
24. února • 11:26

opravuji - text

slavo
8. února • 20:51

Z fotiek mi to nie je 100% zrejme, ale zda sa mi ze obe auta maju vzadu delenu lavicu, nie 3 samostatne, sklapatelne, polohopvatelne sedadla (ako napr. Scenic (dokonca vyberatelne), Verso, a dalsi)? Ak ano, tak rozmyslam kde je tam ta pridana variabilita oproti beznemu hatchbacku / kombi?

Martin
9. února • 9:16

Dobrý den,
Sportsvan má lavici ze dvou kusů a dá se posouvat dopředu a dozadu cca o 20 cm. Můžete si polohovat i opěradlo, ale vyndat se nedají pouze sklopit. Dospělí člověk má před koleny 30 cm, žádné kombi ani konkurenční MPV, nemá tolik místa vzadu. Scenic je podle mě jedno s nejhorších aut v segmentu, materiály a plasty jsou mizerné, posed za volantem a budíky uprostřed palubovky ještě horší.

Fero
10. února • 17:19

No snad sa zbavia toho displeya uprostred v dalsom Sceniku, novy Espace uz ho nema, tak dufam, ze to bude lepsie konecne. Ten mi az tak nevadil, ako celkove vytvarne stvarnenie interieru a najme detailov. Ako skusal som nedavno Captur, a je tam stale zapinanie tempomatu skoro na podlahe medzi sedackami. nechapem, pritom jeho dalsie ovladanie je vysostne na oboch stranach volantu. Inak captur celkom v poriadku, skoda ze nedali obrazovku este vyssie, je stale dost nizko pre vyssie postavy. Oproti Sceniku sa to neda porovnat. Jedine tie leskle plasty este aj na venci volantu, akeho blba to napadlo vobec, a este nejaky dalsi aj schvalili.

Martin
7. února • 22:55

Dobrý den,
jsem dva měsíce majitelem Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI 92KW. Je to můj první VW dřív jsem měl několik Fordů. Pokud někdo hledá rodinné auto, můžu doporučit. Možná je to brzo na nějakou chválu, zatím jsem ujel 2000 km, ale auto dobře jezdí, skvěle se ovládá a rodina je nadšená z místa na zadním sedadle.

Petr
8. února • 18:50

Také jsem si ho objednal, a teď se celá rodina těší... Doporučuji všem, kdo hodnotí podle Golfa, se nejdříve ve Sportsvanu svézt. Golf Variant mne nezaujal, zato Sportsvan maximálně (testovací jízdy ještě s Verso, Picasso, Octavia, i30).

Antiautomat
7. února • 21:47

...nebite ma hned, ale pokial by som si mal vybrat VYLUCNE z tychto dvoch, bral by som ako mensie zlo golfa. Samozrejme v pripade slobodnej volby za tie peniaze by som obidva autosalony ani len neocikal a isiel k Mazde :-)

verny
7. února • 23:03

A co by jsi tam asi tak koupil? stárnoucí M5 která ani nebude mít nástupce.

Antiautomat
9. února • 8:10

Prezradim Ti to tajomstvo teda: vybral by som CX-5, ktora je ovela univerzalnejsim autom /no a podla mna aj stylovejsim/. ;-)

tito
9. února • 15:24

hmmm... a motor bys objednal kde? V Mountfieldu?

Tom
7. února • 19:33

Nikdy bych nepomyslel, ze tohle napisu, ale ten WV se mi vzhledove libi vic :-) Nesnasim WV, ale do tohoto bych sel.

Pasat
7. února • 21:38

VW to je přece... :-)

Tomas
7. února • 18:33

Bylo by fajn porovnání, jak to zvládne odvézt 5 lidí. Třeba z 2AT mám ze včerejška pocit, že to zadní prostřední sedadlo je jen do počtu. Ani ne tak na prostor do šířky, ale proto, že ta loketní opěrka je tvrdá jak prkno a nedá se pořádně pohodlně opřít.
Co se mi ovšem líbilo bylo svezení s 220d xDrive. Vykon jako koncernové GTD a k tomu čtyřkolka. Takovou variantu asi ve Sportsvanu neuvidíme. Pravda, cena 1.3Mega s Mpaketem nebyla zrovna lidová, ale BMW není volks wagen :D

S
9. února • 7:12

pokial viem, xdrive do AT bude.

CR
7. února • 16:56

Dobdý den,
myslím že v této kategorii je velmi důležitá variabilita sedadel - polohování zadních sedadel, sklápění, posun, sluneční clony zadních sedadel, výhled ze zadních sedadel a manipulace s autosedačkami.
I když na druhou stranu jsem přesvědčen že u nás je cílovou skupinou BMW 2 nikoliv mladá rodina (ta na to nemá), ale znuděná manželka podnikatele, který nemá na to, aby jí koupil SUVčko :-))
Děkuji.

XiXao
7. února • 11:18

"f" uveď nějaký příklad jaké věci se ději v Autosalonu. Ty víš že TV Prima je nejhorší, protože ti to řekl kamarád? On dělal i v ostatních televizích asistenta zvukaře? Tak popiš tu zrůdnost co se děje při natáčení Autosalonu.

Mirek
7. února • 18:57

Tady alespoň vidíš, že valná většina věří fámám. Když tady napíšu, že mám někde někoho a ten povídal tohle, tak je to tady v Česku skoro stoprocentní pravda. Zkušenosti však ukazují, že je to obráceně případně si dotyčný valnou část vybásnil.

Gaerr
7. února • 11:48

Kecá.. nemá kamarátov... :D

Jan
7. února • 10:41

Raději Scenica 1,6dci za 489 tis a mám ušetřené peníze a vydrží to bez problému 12 let;-)

mrazik
7. února • 15:13

Prvni cast vety zmenit na : ,,Radeji Toyota Verso s motorem 1.8" a zbytek uz muze zustat stejny.

Pasat
7. února • 11:08

Pardon, ale že se Renault vůbec dožije 12 let a k tomu prý ještě bez problémů? V mém okolí kdo si R koupil, tak se ho následně rychle zbavil, protože jen platil za opravy a moc se ani nesvezl... Naposledy Megane 1,5dCi : po 100000km drobná závada = vypadla kliková hřídel na dálnici a prorazila vanu.

Aladin
7. února • 17:58

A bylo to nehavarované, pravidelně servisované a kontrolované auto? Já jen, že docela dost lidí po záruce na ten servis kašle, jen mění olej a jezdí.

Jan
7. února • 11:22

Tak třeba já Měgan 2006 1,5dci 326000 a jediná závada prasklé lanko,člověk se musí starat hlavně měnit olej po 15 tis a ne po 30. Těch 500000 km s ním bez problémů dám;-)

M
7. února • 9:21

Jaka je sirka interieru vzadu? Umisteni 3 autosedacek na zadnich sedadlech? Dekuji

Milo
7. února • 7:14

Jak by bylo srovnání s Mercedes Benz B z hlediska komfortu?

Pasat
7. února • 6:18

Reálná spotřeba ve městě a pak průměr prosím? Za jakou dobu zatopí na 22 st.C nyní ráno když je mráz? Rezervní kolo je standardně? Zadní vyhřívané sedadla + zadní boční airbagy lze objednat? Děkuji za odpověď. Ahoj Pasat

Pantani
6. února • 22:58

Pokud mají obě auta adaptabilní podvozky: který v režimu komfort je ten komfortnější? Děkuji

vinco
6. února • 22:03

to ako porovnanie dopadne vidno z detailov uz z fotiek, kde
predne sedadlo vo VW je posunute celkom dopredu pred stredny stlpik (aby medzera medzi nim a zadnym sedsdlom bola co najvacsia),
zatial co v BMW je predne sedadlo posunute celkom dozadu az ZA stredny stlpik a zaroven zadne sedadlo je posunute dopredu, aby medzera na nohy bola minimalna ...
smiesne ...

zz
7. února • 19:35

Přitom tenhle přístup těm vwgroup autům spíš ubližuje.

Jiří Červenka
7. února • 15:30 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Blahopřeji k odhalení další naší konspirace. My se prostě nenaučíme dělat to tak šikovně, abyste nás neodhalili. Ve skutečnosti jsme samozřejmě měřili – a v hodnocení zohledníme – všechny kombinace v obou autech, tzn. přední sedadlo zcela vzadu-zadní lavice zcela vzadu; přední sedadlo zcela vzadu-zadní lavice zcela vpředu; přední sedadlo zcela vpředu-zadní lavice zcela vzadu; přední sedadlo zcela vpředu-zadní lavice zcela vpředu; přední sedadlo seřízeno pro 178cm řidiče-zadní lavice zcela vzadu; přední sedadlo seřízeno pro 178cm řidiče-zadní lavice zcela vpředu.

verny
7. února • 23:15

Z těch hysterických postpubertálních reakcí anti VW group bych si rozhodně nic nedělal. Ale zajímalo by mě srovnání nejdůležitějších vlastností které se od tohoto typu kompaktního MPV očekávají a vyžadují. Tj. Prostor, variabilita celkový komfort cestování - hluk všeho druhu, komfort odpružení, kvalita sedadel, dojem z interiéru, dále bezpečnost a spotřeba.
Díky Verny

vinco
7. února • 17:18

do tabuliek a cisel mozte pisat co chcete a kolko chcete, lebo NIC NENAHRADI jediny pohlad ocami na fotku ...
v zaplave cisel sa to strati, ale to co clovek vidi na vlastne oci to si zapamata ...fotkami sa da pekne a hlavne EFEKTIVNE manipulovat nazor ... a aj to robite

jzd
7. února • 10:07

ty asi nebudeš moc spokojenej v osobním životě, že tu bleješ takový nesmysly. Možná bys měl vyzkoušet doktora.

f
7. února • 9:05

Co se diviš jsme v Česku... Tady musí bejt vždy nejlepší VW a Škodovka! :-/ ale tady to není tak hrozný, nejhorší je TV PRIMA a ten jejich PROHNILEJ AUTOSALON !!!! Tam se teprve ději věci....to mám od kamaráda který v TV dělá asistenta zvukaře.

Mirek
7. února • 11:49

Pokud bych někde pracoval, tak rozhodně nebudu šířit takovéto informace o své práci. Nehledě na to, že nic konkrétního evidentně nevíš. Tímto by tam ten tvůj kamarád skončil a nemusíš uvádět ani jeho jméno. Budeš se proto divit, že tomu moc nevěřím?

Doporučujeme

Články odjinud