"There’s also a button called ‘view’ that changes the tachometer and speedometer – the latter with a digital reading inside the circle – from being large to being small, and vice versa for the information between them.Read more at http://www.caradvice.com.au/306621/2015-audi-tt-desig... ...
Virtualni kokpit lze prepinat na ruzne mody, tj. otackomer ani rychlomer nemusi byt jen male, jak se pise v recenzi :http://www.caradvice.com.au/306621/2015-audi-tt-desig... ...
TT přechozí generace s 3.2 V6 jsem kráce měl a nadšení mi vydrželo cca týden, pak už jen strašná nuda.Ani po tolika letech mě nenapadá, co by mě na novém vlastně zajímalo, víceméně je všechno jasné předem.Emoce od tohoto městského přibližovadla pro manželky opravdu nečekejte.
??http://o.aolcdn.com/dims-shared/dims3/GLOB/cr... ...
Reknete spotrebu pri normalni ne eco jizde a pod plnym plynem na okruhu. V mega testu kombiku to chybelo asi schvalne co protoze tsi motory ukazaly ze cisterna nestaci
:)))))))))pobavils po ránu... ty si asi myslíš, že v rámci redakčního rozpočtu s tím pojedou na severní smyčku, půl dne tam budou jezdit, aby ti mohli odepsat "35.8"...?a ty potom tady odepsal "jsem si to myslel, dvě cisterny nestačí, hjundaj je lepší"...
Tak vsichni co mate turbo motory prestante lhat o spotrebe. Info od lidi skoda 1.8 tsi 9 az 11 litru dacia 1.2 tsi pri stodvaceti bere pres devet.ford 0.9 eco boost pri stopadesati 13 litru skoda vrs pod plnym knedlikem pres dvacet normal ok 7 8 litru. Taky mi jeden tvrdil audi diesel 2.5 prej 6 a pak rikam kdyz jedes normalne 8 litru.
ja mam s fabiou 1.9TDI v lete 5,5 teraz v zime 6 a mierne nad. Zalezi vsak kde chodis, "v meste" prejdem cca 60% vzialenosti, keby som chodil rovnaku vzialenost ale opacnym smerom (stala rychlost 90/50) ako chodim tak mam 5 l.
Tak tohle je o 1.8 TSI hloupý žvást.Sám sice také na spotřebu nadávám, udávaná spotřeba 6.6 je naprostý nesmysl, ale těch 9-11 při normálním ježdění také:Už mám pár aut za sebou (Š110R, VW Polo 0.9, Ford Sierra 2.0, Felicia 50 kW, Octavia 1.8 20V) a posledních 6 let Octavii 1.8 TSI. Nejezdím moc (asi 20 tisíc za rok), ale rád a rád předjedu, co se dá, což jde s tímto motorem fantasticky.Dlouhodobá spotřeba 8.2, dálky v pohodě za 7, dálnice podle rychlosti, při 140 lehce přes 9. Volné jízdy v Sosnové 22-24. Spotřeba je o litr menší, než ve (žravé) 1.8 20V a to rozhodně předjíždím víc. Stejně tak proti (staré) Sieřře, což byly atmosféry. Turbo proti tomu jede fantasticky, na rozdíl od atmosféry má skvělý krouťák od nízkých otáček.
Jezdím s, dle recenzí s rozežraou 1.6 FSI v O2, a světe div se ono to jezdí kolem 6-6.5 l/100km.
jiri, ty pitko, znas Spritmonitor? Ten ma jiz urcitou vypovidajici hodnotu ;-)Ze ty jsi ten magor, co ma zazracne Japonske V6 coupe z 90. let?
Spritmonitor pouze vypovídá o tom, jak velké rozpětí spotřeby mají uživatelé konkrétních aut. Nic víc nic míň.Když se podívám na můj benzín 3.7 VQ, vidím průměr řekněme jedenáct litrů. Což zhruba odpovídá mojí roční průměrné spotřebě. Ovšem se Zetkem jezdím horské okresky na doraz, okruh, Německo 200km/h... Proto srovnávat to s např. 1.8 TFSI se kterým nic takového nepodnikám prostě nelze.Na stejné trase mají oba motory při mé zcela normální běžné jízdě stejnou spotřebu.Ano, 1.8 TFSI se za cenu blbnutí dostane se spotřebou o litr níž, než kam může jít 3.7VQ. Při 200 km/h zase ovšem bere o 6 litrů víc.
Tak při 200 km/h má největší vliv na spotřebu aerodynamika. A 6 litrů rozdíl mi připadá jako dobrá pohádka (dejme tomu, že ten 3,7 žere při 200 14l, to pak ta 1.8 žere 20?)
Křivka spotřeby je různá, více je občas méně. O2 FL 1.4 TSI při 210 na budíku čili více méně max má okamžitou 18-24 l dle podmínek, v průměru jezdim za 6,5l předevšim ve městě, rekord kterej moc nechápu byl 3,8l při 120km dlouhý cestě po okrskách kde sem paradoxně spotřebu vůbec neřešil a jel jen v klídku s téměř žádnou dopravou. Obecně mimo město se dá okolo 5-6 litrů na klid a okolo 11 litrů když člověk jede. Nesouhlasim tedy že TSI by byly nějak žravý a jejich majitelé lžou.třeba X6 35d si vezme při 200 tempomat stejně i míň než oktávka a rozhodně nemá stejnej odpor vzduchu či pneumatik. Malá turbína nemusí bejt úsporná a velká atmosféra nemusí ničit rozpočet, záleží na milionu věcech ale to jistě nejsou pro nikoho z vás novinky. Proto nechápu milion příspěvků na tohle téma v diskusi pro nový Audi TT nicméně i já sem se teď zařadil ke stádu, nemohl sem jinak když to čtu ;)
Ano, to samozřejmě má. Při 220km/h žere 3.7VQ cca 14-15 litrů, 1.8TFSI 22-23 litrů.
jiří, asi takhle, ono je dost velkej rozdíl v tom, co kdo prezentuje za svou spotřebu, respektive, jak jezdí a co mu připadne za normální. objektivně, nejaké auto X dokáže minimálně konzumovat dejme tomu 5.5l (přehustit pneumatiky, v autě pouze 70kg řidič, bez klimatizace, po známé trase, bez brzd, s dojížděním a odhadováním), ale taky za 9.5l (pneu nikdo půl roku nekontroloval, tři lidé v autě, klima ON, tempomat 145km/h), ale taky za 12.5l (okreska, sem tam se potáhne dvojka a trojka do omezovače, časté brzdění před zatáčkou), ale taky za 27l na okruhu (plný plyn, dvojka, trojka, občas čtverka, brzda, a znovu).A teď si vyber, stejné auto, tři různí majitelé, pán č.1 řekne, že jezdí za 5.85l úplně v pohodě, normálně a nebrzdí provoz. Pán č.2 řekne že jezdí na limitech za 8.2l. A pán č.3 řekne, že jezdí svižně za okolo 11l. A teď si jako nezávislý pozorovatel z těch informací udělej vlastní představu kolik to auto ve skutečnosti tobě bude žrát... Nepovede se ti to dokud to sám nezkusíš...Obecně vzato, na nějakách fórech se spíše budou vyskytovat ti co mají tu spotřebu nižší, notabene fóra vyloženě zaměřená na spotřebu (spritmonitor). Ti co mají tu spotřebu spíše vyšší, patří do kategorie že je to celkově moc nezajímá, tudíž si o tom nebudou někde psát nebo nekdě vyplňovat tabulky jak tankovali a kolik ujeli...
Mám 2l. TFSI (tedy stejný motor). Dálnice 7.8, jinak 8.5 - a bez keců, ukázaná platí. ;-)
Moje 1.8 TFSI má na chlup stejnou spotřebu (8,5) jako moje 3.7 V6. Stejná hmotnost, trasa, řidič a jízdní styl.
NELŽI! Stejná spotřeba leda tak klidnou jízdou po dálnici.
Runner nelže. Mám to velmi podobně.:-D
1.8TFSi je znamy nepodarok a to ze zerie ako tank je este len ten mensi problem. Dovody su tradicne koncernove: nekvalitny material, zpackany vyvoj a nedostatocne testovanie celku pred spustenim vyroby, skratka snaha co najrychlejsie zarobit. Vysledok je potom taky aky je. Uplne idealne skombinovat so 7-st dsg, co je dalsi nevidane spolahlivy ''zazrak'' z ekobakelitovej dimenzie. Tomuto motoru sa vyhybat ako cert krizu. Ostatne ten isty vykon a o 30Nm viac ma jednasestka od opelu.....
Úplná tragédie to není, kromě toho napínáku 200 tisíc km jen svíčky a cívky. Ale žere.
Kuwa chlapi, přemýšlím o Polu GTI a vy mě takhle stresujete :-/
Počítej 9 litrů, pokud jezdíš víc agresivně, tak i 11.
Mně nešlo ani tak o spotřebu jako o to, že to je "nepodarek".
Bud uplne v klidu, doma je Octa 1,8 TSI 118kW a najeto 251.000km bez jedine zavady. Dale Touran 1,2 TSI a parada. Kecy o nepodarkoch od lidi, kteri o tom vedi prd, hod za hlavu. Jezdim s autem od zacatku do autorizaku, mam jeho servisni historii v jejich systemu, tak je to dohledatelne... :) Dlouhodoba spotreba na trase 40km dalnice a pak skrz Prahu je 7,4l dle PP, takze tak nejak do 8 skutecne.
Co si dovoluješ obviňovat me ze lži, ty anonymní nulo? Zapoj mozek, jestli nějaký máš... co bych z toho asi měl lhát, že jedno moje auto má spotřebu jako to druhé, nevíš?Ano, nejedná se o okruh ani horské okresky, žádný adrenalin ani plyn na podlaze, je to stadardní trasa kterou jezdím 2x týdně několik let, prostě nudný přejezd. Proto ani s 3.7 lirem to nějak nepálím, není proč.... dvě města, 80 kiláků dálnice a 40 kilometrů první třídy. Normální svižná defenzivní jízda na pohodu, dálnice lehce nad 130, města a obce pade, první třída kilo. 170 kiláků celkem hodina a tři čtvrtě. Spotřeba +-8.5 obě auta, odchylky jen díky počasí a abnormálnímu provozu.
Líbí se mi, kolik lidí nesouhlasí s tím, jakou spotřebu mají moje auta. :-D:-D:-D
Já se nepodivoval nad spotřebou TFSi, ale nad spotřebou motoru 3.7 l. Jak jsi sám napsal, nejezdíš po městě, takže to může odpovídat, protože kdyby jsi zajel do města, tak máš spotřebu 14 litrů.
Nic takového jsem nepsal. Čistě po Praze mají obě auta spotřebu cca 11 litrů.
Jízdní vlastnosti I. generace nebyly ani tak ostré, jako spíš tragické a nečitelné.Koncern šetřil a postavil Audi TT na podvozku Octavie I ( podobně jako Golf, A3, Leon, Toledo a další ).Výsledek: desítky nehod a 100 nebožtíků.Narychlo ESP jako standard, drobné úpravy a tak nějak skončilo časem ve ztracenu ... ale skandál to byl solidní.
Jaké je naladění podvozku proti Golfu GTI? - tvrdší, měkčí? Děkuji
Palubka mi přijde příšerně strohá. Méně je někdy opravdu méně.. :-|
Ta palubka je jenom příšerná.
Je strohá, není to Audi design :-)Zvenku perfektní, pro manželku hezký auto.
A to víčko nádrže vypadá jak z chromshopu pro tuzéry. :-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.