Právě teď v Ženevě: konečně vidíme nový Rolls celý

Vzpomínáte na to nekonečné odhalování nového modelu Wraith? Začalo to 22. ledna a s drobnými prodlevami pokračovalo celý únor. Předek, zadek, světla, interiér...

No, nakonec jsme se ale dočkali, když doslova před několika minutami byl v Ženevě odhalen nový luxusní vůz britské značky.

Rolls-Royce Wraith: postupné odhalování pokračuje

Rolls-Royce Wraith: postupné odhalování pokračuje

A jak je vidět na snímcích Lukáše Dittricha, tato premiéra vzbudila obrovský zájem... 

Nebylo divu, superluxusní kupé se má čím pochlubit. Dvoudveřové GT je poháněno benzinovým dvanáctiválcem s dvojicí turbodmychadel, má nejvyšší výkon 465 kW (632 k). Zrychluje z nuly na 100 km/h za 4,6 sekundy, maximální rychlost je limitována na 250 km/h.

Na délku měří o 130 milimetrů méně než čtyřdveřový Ghost. Wraith (anglicky zjevení) je dlouhý 5269 milimetrů a není to žádný drobek, jeho pohotovostní hmotnost je 2360 kilogramů.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků