Praktické kupé od Audi, možný nástupce TT

Automobilka Audi přiveze do Tokia svůj koncept, který má spojit sportovní vůz s dostatečným prostorem pro posádku a zavazadla. Shooting Brake Concept, jak se novinka jmenuje, má svým způsobem ukázat možného nástupce pro model TT. Kupé je dlouhé pouhých 4180 mm, široké 1840 mm a vysoké 1350 mm. O tom, že koncept je poměrně malý, hovoří i rozvor 2470 mm, což je zhruba na úrovni malého Pola a o 50 mm víc, než má nynější Audi TT. Studie má pod kapotou koncernový šestiválec o objemu 3.2 litry s technologií FSI. Motor dává výkon 184 kW (250 k). Koncept má zvládnout sprint na stovku za 6 sekund a dosáhnout maximální rychlosti 250 km/h. O přenos výkonu se stará trvalý náhon na všechna kola quattro. Studie stojí na 19" kolech z lehkých slitin a má obuty pneu o rozměru 245/40. Základní zavazadlový prostor je 255 litrů, ale po sklopení zadních sedaček se zvedne až na 730 litrů. Koncept, je navržen tak, aby posádka měla dostatek místa pro nohy. Mezi zajímavosti, které koncept obsahuje je také speciálně navržena podlaha a zadní difusor. Ve spojení vytváří přítlak vozu k silnici. Je to jakási obdoba podlahy, která je k vidění např. u Forumulí ve tvaru otočeného profilu křídla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků