Praktické kupé od Audi, možný nástupce TT

Automobilka Audi přiveze do Tokia svůj koncept, který má spojit sportovní vůz s dostatečným prostorem pro posádku a zavazadla. Shooting Brake Concept, jak se novinka jmenuje, má svým způsobem ukázat možného nástupce pro model TT. Kupé je dlouhé pouhých 4180 mm, široké 1840 mm a vysoké 1350 mm. O tom, že koncept je poměrně malý, hovoří i rozvor 2470 mm, což je zhruba na úrovni malého Pola a o 50 mm víc, než má nynější Audi TT. Studie má pod kapotou koncernový šestiválec o objemu 3.2 litry s technologií FSI. Motor dává výkon 184 kW (250 k). Koncept má zvládnout sprint na stovku za 6 sekund a dosáhnout maximální rychlosti 250 km/h. O přenos výkonu se stará trvalý náhon na všechna kola quattro. Studie stojí na 19" kolech z lehkých slitin a má obuty pneu o rozměru 245/40. Základní zavazadlový prostor je 255 litrů, ale po sklopení zadních sedaček se zvedne až na 730 litrů. Koncept, je navržen tak, aby posádka měla dostatek místa pro nohy. Mezi zajímavosti, které koncept obsahuje je také speciálně navržena podlaha a zadní difusor. Ve spojení vytváří přítlak vozu k silnici. Je to jakási obdoba podlahy, která je k vidění např. u Forumulí ve tvaru otočeného profilu křídla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků