Prahu zaplaví motocykly Harley-Davidson. Oslavit výročí jich přijede 60 tisíc!

Na začátku července v Praze, v jejím okolí, i na přivaděčích do hlavního města budete potkávat opravdu hodně strojů Harley Davidson. Na šedesát tisíc ze 71 zemí jich přijede oslavit výročí.

Z několika evropských metropolí si Harley-Davidson pro své oslavy 115. výročí vzniku vybral Prahu. Od 5. do 8. července pražská oslava doplní tu druhou v americkém rodišti v Milwaukee. Centrum akce bude na holešovickém výstavišti. Zde se bude značka se svými příznivci chlubit jak historickými, tak i nejnovějšími kusy. Celkově jich bude 150 a prý to bude exkurz až do roku 1914.

Gin obsahující části motoru Harley Davidson. Za kolik koupíte tento bizár?

Gin obsahující části motoru Harley Davidson. Za kolik koupíte tento bizár?

Nadšenci si zde budou moci novinky i půjčit a vyzkoušet. Vstupné činí 375 korun za jednodenní vstupenku, čtyřdenní přijde na 625 korun. Vstup zdarma mají děti do 15 let, senioři nad 70 let, vozíčkáři a handicapovaní a netradičně i těhotné ženy. Součástí bude také charitativní aukce motocyklových přileb, vyzdobených a podepsaných známými osobnostmi.

Celkem se akce zúčastní šedesát tisíc motorkářů. Budou vyrážet z různých buněk v okolí města ve středočeském kraji. Ve třech vlnách pak hlavním městem projede jen část, a sice čtyři tisíce účastníků. Okruh povede Letnou, přes Václavské náměstí na náměstí Jana Palacha. 

Motorka Harley-Davidson Sportster slaví 60 let. Byla stvořena pro závodění

Motorka Harley-Davidson Sportster slaví 60 let. Byla stvořena pro závodění

Proč právě Praha? Velké srazy "harlejářů" tady mají svou tradici. A to i díky vůbec nejstaršímu bez přestávky fungujícímu klubu majitelů na celém světě. "Museli jsme vybrat místo s dobrou infrastrukturou, ubytovacími kapacitami, vhodnými prostory a silnou motocyklovou tradicí. Ale chtěli jsme také místo, které bude mimořádně atraktivní a přitažlivé, kam se všichni naši zákazníci budou opravdu chtít jet podívat. A to Praha a Česká republika splňují," shrnul Trevor Barton, manažer péče o zákazníky Harley-Davidson International.

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků