Praha chce rozšířit placené parkovací zóny. V okolí letiště už potom nezaparkujete

„Jde o požadavek jednotlivých městských částí,“ tvrdí náměstek primátora pro dopravu Adam Scheinherr

Modré zóny v Praze jsou bolístkou všech, kteří nepatří k místním rezidentům. Zpoplatněná místa a zóny se z centra postupně rozšiřují i do okrajových částí. Podle návrhu, který na svých stránkách zveřejnil server Zdopravy.cz, má být nově zpoplatněno celkem 14.875 parkovacích míst. Týká se to Prahy 4,5 a 6. Více než polovina nových míst (7536) pak spadá pod Prahu 4.

Kolik se v malých autech platí za pohodlné parkování? Občas až příliš

Kolik se v malých autech platí za pohodlné parkování? Občas až příliš

Podolí, Pankrác, Michle, nebo i okolí Evropské ulice, a to i včetně sídliště Dědina, kde si místní obyvatelé stěžovali na zaparkovaná auta cestujících, kteří nechtěli využívat parkovací místa na Letišti Václava Havla. Tady všude budou nyní zpoplatněné zóny.

Parkování zdarma: S těmito hybridy v Praze můžete. Nutné je zařídit jen pár věcí

Parkování zdarma: S těmito hybridy v Praze můžete. Nutné je zařídit jen pár věcí

Týká se to i oblastí Jinonická, Šmukýřka, Farkány nebo Černý Vrch. Současný počet placených zón se tak zvýší o desetinu, na 115 tisíc. Kdy k tomuto kroku dojde zatím není přesně určeno, mělo by to však být již do konce roku. „V současné době jsme zahájili připomínkové řízení k návrhu nařízení, kterým se zóny vymezují,“ okomentoval situaci Miroslav Čadský z odboru rozvoje a financování dopravy.

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků