Moskva neni prva?:-O:-O:-OVubec tam neni? Sanka se mi otevrela!:-O
Z Prahy sice nejsem, ale zdá se mi to ještě docela v normně. Jen teda nevím, jak mohli dosáhnout v Hamburku těch 84, to se mi zdá nějak hodně i kdyby měli všude okruhy, tak stejně je to nějak moc. Zato v Londýně je podle toho jízdní kolo jednoznačně celkem rychlý a levný dopravní prostředek, oproti autu nebo taxi, protože právě projede téměř všude a ještě nepotřebuje žádné palivo.Bylo by zajímavé zkusit změřit jen tak pro porovnání i ostatní větší města v ČR, např. Brno, Ostravu, Olomouc, Liberec, Jihlavu nebo ještě další podobná.
Přes Hamburk vede několik dálnic. A třeba průjezd od Dánska na Berlín znamená jízdu 130kmh spoustu kilometrů. Někde píší že to jsou údaje nasbírané z navigací. Jestli to tak je a třeba vzali města po své katastrální hranice, není se čemu divit. Velký tranzit velkou rychlostí, spousta dánic do centra... To jen tak nějaké město nemá.
že v Londýně se sice jezdí pomalu, ale jenom ten kdo tam chce, ten kdo jede do centra (kdo jede okolo má obchvat) a ne v Praze bez okruhů - tam musí každý i ten kdo by ji jinak objel takže ty jsou ve výsledku pomalejší
Radku, sledujte trochu ostatní informační kanály. Pište to hned nebo vynechte - článek byl na iDnes 30.10.
A v nemeckom Bilde už 24. októbra.;-)
no a co ? ja som si ho precital tu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.