Praha chce bojovat proti vrakům v ulicích. Návrh vypadá slibně

iii  |  10. 06. 2019 19:28

Když má někdo bydliště na obecním, nebo městském úřadu, tak mu pošta může doručit leda prd. Pokud nemá auto zaplaceno povinné ručení, nemá na veřejné komunikaci co dělat. A pokud náhodou má, ale je to vrak, tak zneplatnit malý techničkák. Tak tam potom také nemá co dělat. Naložit, odvést,sešrotovat. Dál se v tom pitvat je ztráta času.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  10. 06. 2019 19:42

No problém je v tom, že v této zemi nejsou jednoduchá a rázná řešení ze strany státu oblíbené ani u ústavního soudu, takže smůla, takhle by to nešlo....

Odpovědět  |   | 
iii  |  10. 06. 2019 19:50

Ale jo, souhlasím s vámi. Tady se spíš preferuje smrádek, ale teplo.

Odpovědět  |   | 
Karcher tool  |  16. 06. 2019 23:20

Na úvodním obrázku je Hiunday, tak jsem rád že Praha začně bojovat proti Hiundajům. Stejné jak matriošky a thajské masáže u Karlova mostu. Vyhodit zakopat a zapomenout. Praha má bod.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 06. 2019 19:36

Bože, kam ty škodovky odtahají?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 06. 2019 21:16

Jedno popoludnie ma (po nocnej) v Londyne prebudil zvoncek. Zidem dolu, otvorim dvere a tam manik z Councilu (urad mestkej casti), ze ci neviem, komu patri ta biela Corsa. Reku, no idea, byvam tu druhy mesiac a minimalne pol roka co chodim okolo tu 'parkuje'. Manik hovori, ze nema zaplatenu cestnu dan (vtedy este mali britske auta za sklom tzv. tax disk).*

Corsa za stierace dostala bumazku, ze odstranit do den/mesiac alebo zaplatit.

O par dalsich tyzdnov ma dvaja pani s odtahovakom prisli poprosit, ci by som na chvilu nepreparkoval. Reku, s radostou.

Takze ono to funguje. Podotykam, ze Corsa nemala ziadny viditelny problem, sem tam korozia a trochu podhustene pneu, ale inak OK, ziadny vrak. Len nezaplatena cestna dan.

* Mimochodom, ja som za svoj dvojliter platil 160 libier rocne. Libra bola vtedy skoro za 50 Kc.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  11. 06. 2019 06:37

A proč prostě neomezit dobu parkování na veřejném prostranství na týden/měsíc/2 měsíce a pak auto dotáhnout na záchytné parkoviště? Pokud majitel onemocní /zemře vyzvednout si ho zdarma pozůstalí, pokud odjede do ciziny/kašle na něj zaplatí parkovné. Po roce se auto prodá/zlikviduje podle stavu?
Přece pokud někdo plánuje delší cestu tak si na svůj majetek zajistit a zabírat autem místo na ulici když jsem na rok v cizině? Jako sorry...

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  11. 06. 2019 08:39

Kdybych jel pryč, tak kam ho podle tebe mám dát, na balkón, do sklepa...?

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  11. 06. 2019 10:38

Do své garáže/na zahradu/pozemek, ke známému do garáže/na zahradu/pozemek, do placené garáže? Podle mě by nemělo být zvykem nechat stát auto před vchodem do paneláku, pokud jede majitel na další dobu pryč. Mně se to kecá, mám garáž a parkovací stání před ní. Ale "lidí je jako sraaaa" a parkovacích míst málo. Paneláčníci nemají absolutně ochotu si ukrojit ze zeleně okolo svých paneláků na parkovací místa. A bude hůř.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 06. 2019 07:18

A kde jste videl, ze "panelacnici" rozhoduji o tom, kde se postavi parkoviste? Kravina.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A