Praha 5 a dopravní opatření: Souvisí to vůbec s tunelem Blanka?

9 komentářů

Lukas
9. září • 22:19

Maly smichovsky okruh by vubec nemusel byt, kdyby hlavy pomazany nezavreli ulici plzenska od krizovatky NÁDRAŽNÍ x PLZEŇSKÁ X ŠTEFÁNIKOVA x LIDICKÁDále zjednosmernení a uprava namesti 14.října a prilehlých ulic, pěší zóna v ulici štefánikova ktera je dle meho mineni uplne na HO*NO.Kdyby auta mohla projet z nadrazni na stefanikovu, zcela by se vyhla V botanice, Hor.nábrezí....Jenze to by hlavy pomazane, ktere nechaly vystavet OC novy smichov a prilehle budovy, museli pouzit mozek uz tenkrat a vymyslet vse lepe....

Jig
10. září • 9:37

Njn to je tím, že tam sedí odborníci s vizí, kterým záleží na plynulosti provozu. Přeci.

Zakaznik s jednim zadkem
9. září • 21:29

Takže nejde ani tak o Blanku, jako o to, že někdo někde staví činžáky a se 4 proudou komunikací pod okny by se blbě prodávaly...B-]

Zombot
9. září • 18:01

Vypadá to, že se jednotlivé městské části a magistrát navzájem snaží překonat v tom, kdo vymyslí větší dopravní zlepšovák, aby znechutili život co nejvíc lidem. V tomhle směru u mě zatím vede zcela nesmyslné uzavření křižovatky Václavské náměstí/Jindřišská pro auta, takže každý, kdo chce z centra ven, tak musí buď přes Bulhara nebo Politické vězně. Výsledkem je, že z Politických vězňů je přes den regulérní parkoviště a trpí tím jak řidiči, tak zejména místní obyvatelé. Spodek Václaváku ať klidně zůstane jako pěší zóna, ale dokud se nezačne horní část Václaváku nějak výrazněji předělávat, tak uzavření křižovatky s Jindřišskou žádný smysl nedává (snad kromě vybírání pokud městskou policií, jejíž příslušníci tam téměř nonstop číhají na řidiče, kteří si nevšimnou cedule Pěší zóna). Vrchnosti se asi nelíbilo, že v minulosti bylo možné z Jindřišské projet na Václavské náměstní a následně se pohodlně napojit na magistrálu za semaforem u muzea nebo rovnou do Žitné a magistrálu zcela ignorovat. Lepší pokus o paralyzování dopravy v centru už byl snad jen nápad Tomáše Hudečka trvale uzavřít Smetanovo nábřeží pro auta a zkušební provoz tohoto novátorského opatření v září 2013. Pokaždé, když si na to vzpomenu, vzplanu láskou k Pavlu Bémovi a šel bych dělat pogromy na zastupitele TOP09 a sympatizanty záškodnické organizace Auto*Mat :-(

jednabedna
9. září • 17:23

Tohle už je česká úřední epidemie dopravního malomocenství. Úředníci v českých městech jako by přestali vnímat současné dění ve světě a jako jeden muž jdou přesně opačnou cestou. Zatímco zahraniční města odstraňují špunty v dopravě, ktefré, ač vzácně, ještě někde zbyly, řeší co nejsnazší parkování a tím brání frontám popjíždějících vozidel, český úředník jde na to jinak. Špunty vytváří buď lokálně nesmyslným spojováním jízdních pruhů do jednoho před křižovatkami či přechody pro chodce, rozděluje komunikace půlnapůl pro MHD a ostatní vozidla a páchá jiná šílenství, nad kterými si normální člověk klepe na čelo, řidič, nuceně stojící v uměle vytvořené koloně šílí a cizinec, zvyklý na něco úplně jiného puká smíchy.
Původně byla průkopníkem dopravní demence Praha, pak se jí v podobě šíleného parkovacího systému snažil sekundovat Hradec Králové, teď je na čele pelotonu úřední hlouposti trojice Praha-Pardubice-Liberec. A jsou to velmi vyrovnaní soupeři....

pepazdepa
9. září • 19:57

Vážení uvědomte si že Praha stále narůstající dopravu nemůže pojmout.Vzlášť když někteří jezdí
autem snad i na wc.

mrazik
10. září • 8:53

Jenze Praha na to jde uplne jinak a spatne. V podstate jen omezuje dopravu bez toho a nenabizi alternativu pro ty, kteri skrze zuzene silnice musi projet, protoze neni jina alternativa. Je to stejne, jako nadavani na kamiony jedouci skrze Prahu, ale oni jinou moznost nemaji.

Zdenek
9. září • 20:21

To je samozřejmě pravda, ale tahle opatření nejsou řešení. Nebo si snad někdo myslí, že ucpáním v podstatě volných silnic, jako třeba ta Strakonická, se něco vyřeší. Praha potřebuje dvě věci. Kompletní okruh a hlavně parkoviště P+R, kterých je v současnosti zoufale málo

pepazdepa
9. září • 19:56

Vážení uvědomte si že Praha stále narůstající dopravu nemůže pojmout.Vzlášť když někteří jezdí
autem snad i na wc.

Doporučujeme

Články odjinud