Praha 1 chystá velké změny v parkování. Doplatí na ně hlavně nerezidenti a firmy

už je na čase, nebot přijedu do prahy a vidím jenom to co u nás se pokutuje, prostě v praze nejsou policajti co znají vyhlášku a jak to píši, ten co nemá garáž nebo pozemek, by neměl vlastnit auto i firma by se měla podle toho řídit. Magistrát by se měl zaměřit i na firemní auta jestli platí daň na soukromý užívání, tak přes noc, mimo pracovní dobu lustrovat auta nonstop. Firemní auta by měla míti jiné RZ a na té by měla být známka o zaplacení daňe.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 09:38

Tyvole... zastřel se, komunisto. Pořád samé lustrování, buzerování, kontroly. Chybí ti udavačství z minulých dob?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  23. 08. 2019 10:11

Co tady vytahuješ komunisty, všechno co jmenuješ zavedli až sameťáci, nic z toho tady dřív nebylo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 11:00

Zelí, neber ty drogy. Padají z tebe kraviny.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  23. 08. 2019 12:10

Koks se po tunách vozí do Prahy po sametu. Tak si ho užij.

Odpovědět  |   | 

alé páán se zlobí, asi nemáš svoje auto a zjistils teď, že neplatíš daň a parkuješ před věžákem a za chvilku zazvoní finančák a celník a je po tobě. Takový kurvy jak seš ty jsou na silnicích nejhorší zlo, všem nadáváš a pro tebe vlastně vymysleli ty žluté čáry. Ty si určitě převlečená blondýna a krk schovat do písku ti nepomůže.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 08. 2019 07:30

Marně přemýšlím, jak něco takového jako ty vůbec může dostat papíry, když jsi úplně blbý. Tak blbý, že i zahradní trpaslík je proti tobě génius. Vás, komunisty, měli po převratu vybít.

Odpovědět  |   | 
pe­trumr  |  24. 08. 2019 07:37

"Marně přemýšlím"... hm, tak když marně, tak pak kdo je tu blbý, co :D ?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  23. 08. 2019 12:27

Nesnášim komouše jako seš ty.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  23. 08. 2019 14:00

Je zajímavé, kolik lidí označí nositele názoru, podle kterého se má za využívání cizího majetku platit, za komunistu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 17:53

A jsi si jistý, že to je kvůli placení? Nebo je to kvůli něčemu jinému? Hm, že bys byl taky?

Odpovědět  |   | 

já zase nesnáším ty, co mají firmu, firemní plácek je prázdný neboť je tam značka, ale aby se předvedl koupí deset aut a parkuje to v ulici. Martine, jestli jsem byl někdy komunista, tak ti dám na měsíc Z4 a můžeš jezdit i stím kašpárkem co si po nim papouškoval.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  23. 08. 2019 23:04

Ty jsi absolutní k0k0t

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  23. 08. 2019 09:09

Aha, takže parkování na ulici je levnější, než podzemní, protože na ulici stojí 80 a v podzemí 50 - 60... To nevymyslíš.
Ale že vydávají rezidentům více karet, než je parkovacích míst, to jim nevadí.

Odpovědět  |   | 
omfg  |  24. 08. 2019 07:40

Ten článek je celej divnej, na začátku se pise, ze se podzemní parkování využívá jen na 30% a na konci ze jsou kapacity nedostatečný, věta starosty, tak jak je napsaná si odporuje...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 09:42

Ať přemýšlím sebevíc, uniká mi smysl parkování auta v podzemní garáži dva kilometry od místa, kde potřebuju být (a je jedno, zda je to soukromá návštěva nebo pracovní jednání). Už vůbec pak nechápu, jak v takovém prostředí budou fungovat taxislužby (musí čekat na zákazníky), opraváři, dovoz zboží...
Proč prostě Praha 1 na rovinu nepoví, že jen potřebuje vybrat více poplatků?

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  23. 08. 2019 14:04

No, to prostředí má právě fungovat tak, že zatímco ti, co auto použijou maximálně dvakrát za den, zmizí někde v podzemí, zatímco po povrchu budou jezdit taxíky (a třeba i od levnějšího parkovacího domu ke kanceláři v drahé lokalitě) a řemeslníci co potřebují přijet až k zákazníkovi, budou mít před domem trochu volno (i když za draho, ale to zaplatí zákazník).

Odpovědět  |   | 
Ignác  |  23. 08. 2019 17:03

On se jim i ten zbytek lidí co jsou v centru na to bydlení vy***e a začnou byty pronajímat turistům, jako jejich sousedi.
Bydlení v samotném centru Prahy je mimořádně prestižní záležitost: Není kde zaparkovat, střešní byty vykrádány přes střechu, bezpečnost v ulicích po půlnoci, řev turistů vracejících se z klubů, není kde nakoupit! Tj.musí se vzít auto a někam jet a pak, kde zaparkovat? Samé výhody. A pak se člověk diví, že pronájem bytu na kraji Prahy stojí 20tis.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 17:55

Tak v takovém prostřed opravdu fungovat nechci. To je nejhloupější řešení, jaké jsem kdy slyšel. Pán je taxikář, že si potřebuje vydělat?

Odpovědět  |   | 

odstěhuj se do ruska, když ti vadí, že tady se začínají chránit bydlící. Byls vůbec v rusku?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 08. 2019 07:31

Ne, nejsem komanč. Ale je hezké, jak se nám tu odkrýváš.

Odpovědět  |   | 
pe­trumr  |  24. 08. 2019 07:46

Takže gej, když tě zajímá, jak se tu odkrývám. Je tu nějak teplo

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  25. 08. 2019 17:04

Přemýšlím, proč sociální případy, které nemají na nájem parkovací plochy, musí jezdit vlastním 20 let ojetým vozidlem, a nemohou jet společně s ostatními autobusem.

Odpovědět  |   | 
Rokado  |  23. 08. 2019 10:32

Podle me v Praze chybi mnoho poschodovych (at nahodu nebo pod zem) parkovacich domu. 50 Kc za 24 hod bych byl ochotny dat. Dokud nemate lokalni znalost, tak s autem krome okrajovych casti v podstate nemate sanci. Rizeni po Praze me nestresuje jako takhle, ale pro nas mimoprazske jedine metro. Mozna to je i trochu ucel. Podivam se na planek, koupim si listek za 32 Kc a hotovo. Jinak clovek aby se presunul 2 km, tak musi najezdit 8km a stejne zaparkuje 4km od toho kde chtel. Takze je na tom hur. Navic tolik barev car, kdy ani nevim co presne znamenaji (ze nejake omezeni chapu) tak tam radeji ani nevjizdim, protoze nechci riskovat. V zapadoevropskych mestech mam zkusenost, ze clovek vetsinou paradoxne zaparkuje. Ale zas za hodne drahe ceny. Vubec auto a vetsi nezname mesto je vetsinou orisek. A ted si jeste predstavte zeby jste meli 1 pruh ucpat a menit si tam kolo nebo sackem a paskou omovat palivovou pumpu, protoze prisava vzduch nebo jit s baterkou a snurou s krokodylky nekam do prvni samosky poprosit, zda si to tam na dve hodky muzete pichnout do site. Metro je proste metro, sice se za pul stoleti moc nezmenilo, ale funkci stale plni obstojne.

Odpovědět  |   | 
dubraro  |  23. 08. 2019 11:10

Problém není v metru, to jakž takž funguje. Problém je v tom, že u okrajových stanic nejsou parkovací domy pro desetitisíce aut. Takže nic jiného než zajet autem až do centra nezbývá.

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  23. 08. 2019 12:07

50Kc za 24h? Promin, ale bez do prdele - fakt radsi zaparkuj na okraji a jed MHD.

Praha 1 je tak pokryta MHD, ze nechapu ty stesky na dopravu k doktorovi a urady - to mi prijde jen jako takovej slint kdyzuz nevi coby vlastne kritizovali.
Pracuju v zahranici - 100k obyvatel, hodne sem lidi dojizdi za praci. Na okraji nekolik P+R parkovist zdarma na 24h, potom 10EUR/den. Chces autem do centra a nejsi rezident? Tak caluj - na ulici se plati a jeste k tomu je omezena delka max stani (2-5h napr.) na jeden listek. V garazich se plati cca 2EUR/hod - na jednom venkovnim parkovisti pobliz centra - ktery se ale taky rychle zaplni (a treba ted je zavreny kvuli kulturni akci) - je to jenom 1EUR/hod.
A ani rezidentni to nemaji easy - zdarma je jen prvni auto, pak to leze nahoru a maximum jsou 3 auta. Parkovat zdarma nonstop lze jen ve ctvrti bydliste, v ostatnich jen 2h.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 12:57

No jo, ale v tom tupém Práglu se nedá pomalu parkovat ani s tím, že bych si zaplatil. Na modré nesmím a fialové nebo hnědé nejsou všude. A, jak asi sám tušíš, svět není jen "doktor a úřady". Spousta lidí jezdí do těch měst pracovně. Já sám minimálně jednou týdně, na různá místa. A ne, fakt nepojedu z okraje Prahy MHD, když to kolikrát ani rozumně nejde. Kapacita okrajových parkovišť je vyčerpaná v sedm ráno.
Už vůbec nezmiňuju zásobovače, řemeslníky a další. Ti taky mají jezdit MHD? Praha a zóny, to je jen neskutečný bordel.

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  23. 08. 2019 14:27

No tak nas prazskej kancl je na Praze 1, kousek od Palladia. Takze jsem se na P1 pracovne pohyboval denne pri dojizdeni do prace a dodavatelum co mame okolo. Svete div se - auto na to zapotrebi nebylo. Jinak jak je v clanku napsano - kolem je docela dost garazi, ktery se daji vyuzit.

Odpovědět  |   | 
blaf  |  23. 08. 2019 14:56

kravata + ipad ? tak to pak jo ... ne všici jsou pojišťováci

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 17:56

Jenže svět není jen ten váš Prágl. U nás jezdí do Prahy lidi z celé ČR a to fakt nejde bez aut. Já chápu, že pro někoho, kdo nevytáhne za rok paty z města to může být ideál, ale svět nekončí za hranicí Prahy.

Odpovědět  |   | 

tuším, že ti praskla už žilka, já jezdím též do prahy, ale jezdím vlakem a nechápu jak to podle tebe nejde bez auta? Jestli u vás není vlak, tak autem dojedeš na nádraží, zaparkuješ a jedeš vlakem. Chceš návod jak se kupuje lístek s místenkou a mhd v praze zaplatíš též kartou. Prostě je moderní doba a určitě jsi zpátečník, ale to přejde, sklop nos a nebud namyšlený.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 08. 2019 07:34

Nepřekvapuje mě, že jsi to vůbec nepochopil. A pro tvou informaci, opravdu nejsem placený za zbytečné vysedávání ve vlaku. To si může dovolit komunistická socka v důchodu, ne pracující lidi.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  26. 08. 2019 15:03

Že by z Vás mluvila závist, že ti, kteří něco umí, jsou placeni za to, že to co umí dělají, třeba i ve vlaku?
Ale pořád nechápu, proč mají sociálním případům, které nic neumí, nebo za to, co umí nejsou placeni, přispívat na to, aby je mohli svým neustálým spěchem, a neschopností hnout se bez auta, omezovat?

Kdo chce něco navíc, třeba i těch pouhých 12 metrů čtverečních v centru Prahy, tak ať si za to zaplatí.

Odpovědět  |   | 
ear-honey lover  |  24. 08. 2019 08:09

Tak ono hlavně si stačí uvědomit, ze oblast P1 není velká jako celá Praha, aby se tam nešlo dostat všude pešky, případně MHD, takže asi tak. Vše ostatní jsou jen řečičky hodné důležitých pánů podnikatelů, co mají potřebu se zviditelňovat a pro ně nebude jistě problém si zaplatit 500 CZK na hodinu. Za mě bych to tam zablokoval úplně a s klidným svědomím nahnal vsechny do tramvaje včetně politiků. Snad jen s výjimkou rezidentů, služeb řemeslníků a ZTP a taxi. A jednou bude tolik místa, že se budeme možná divit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 08. 2019 09:12

Závist, že někdo vydělává víc? Panejo, lidi, vy se tak hezky odkopáváte...

Odpovědět  |   | 
tom  |  23. 08. 2019 10:36

Osobne s tim problem nemam ale urcite bych to zavedl i ve vsechn jinych oblastech kde jsou zony aby v tom nebyl zmatek a podminky byly stejne a nediskriminujici jen v jedne casti a hlavne bych to zavedl i na Praze 10 kde na zony stale marne cekame a bez nich jsme na tom uplne nejhur diky tomu ze k nam vsichni auta z centra odstavuji...

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  23. 08. 2019 11:58
bzzz  |  23. 08. 2019 13:43

Jednicka je specificka... spousta firem, spousta cizincu, spousta pronajmu, spousta turistu, prchajici vice a vice omezovani (staro)usedlici = OSTUDA MAGISTRATU.

Odpovědět  |   | 
 |  23. 08. 2019 23:19

Bydlím v Praze a nemám vůbec řidičák. Původní obyvatelé ho vůbec nepotřebují, narozdil od náplav z venkova, které neumí používat MHD a všude jezdí autem. Zaplaťte si garáž a pokud na to nemáte, neporizujte si vůbec auto. Pražské ulice nejsou parkoviště. Praha není lont, kde můžete prasknout auto kamkoliv.

Odpovědět  |   | 

správně napsaný i ti návštěvníci se musí začít umět chovat a to není jen praha, nejvíc mě vadí, že někdo si postaví barák mimo město, do ulice si nechá dát značky jako průjezd zakázán, zákaz zastavení, 30, práh atd. a ve městě zastavuje na hulváta.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 08. 2019 21:34

Vy asi nemate deti, co?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A