Prague Pride 2018 odstartoval. Podívejte se na nejoblíbenější auta gayů

Zájem o nová auta se pro marketingové a prodejní strategie často dělí na různé cílové skupiny. Mezi podstatnou skupinu zákazníků patří také gayové. Agentura Ledorga už od roku 2005 vyhlašuje Gay auto roku. Připomeňte si při příležitosti Prague Pride deset posledních vítězů.

Praha je v tomto týdnu oděná do barev duhy. Festival Prague Pride je komunitní akcí, která se v českém hlavním městě koná od roku 2011. Středem oslav je duhový pochod, ale také spousta dalších doprovodných akcí. Zaměřuje na gay, lesbickou, bisexuální a transgender tematiku.

Toto mají být ta nejošklivější auta světa. Máte stejný názor?

Toto mají být ta nejošklivější auta světa. Máte stejný názor?

Podporovatelé této tolerance a jednotlivých hnutí do Prahy cestují z celého světa. Mezi nimi jsou pochopitelně gayové, kterým se už od roku 2004 čtyři z hlediska preferencí automobilů věnuje agentura Ledorga. Každý rok totiž porotci vybírají gay auto roku. Možná se právě tento týden zvýší v hlavním městě koncentrace aut, která najdete v přiložené galerii. Jde o vítěze posledních deseti ročníků ankety.

Pravidla jsou jednoduchá. Novinka musí v Evropě být poprvé registrována v daném roce, přičemž volba probíhá v listopadu a prosinci. Vyhlášení připadá na leden roku následujícího. Agentura za hlavní cíl této ankety považuje průzkum preferencí gayů na automobilovém trhu.

Silnice v Česku dostaly vysvědčení. Jsou horší než v rozvojových zemích!

Silnice v Česku dostaly vysvědčení. Jsou horší než v rozvojových zemích!

Pokud se ohlédneme za vítězi z posledních deseti let, převažují především stylové vozy. Dvakrát vavřín sebral Fiat 500, nejprve uzavřená, později otevřená verze C. V rámci malých vozů vyhrála také Alfa Romeo MiTo či DS 3 Cabrio.

V oblibě jsou v rámci této ankety i sportovní roadstery. V roce 2013 triumfovalo Mini Roadster, o tři roky později ihned za sebou aktuální Mazda MX-5 a Fiat 124 Spider. Uspěly i kupé Peugeot RCZ a Ford Mustang. Letošním vítězem se stal poprvé Mercedes. A sice třída E kupé.

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků