Praga zve do showroomu. V Praze vystaví speciály R1, R1S, R1T a R1R

Jestli nevíte, co takhle podniknout příští víkend, zde je jeden tip. Praga, respektive společnost AutoTechnologi, přišla s pozvánkou do pražského showroomu, kde příští týden vystaví své speciály, včetně modelu homologovaného pro běžný silniční provoz.

Praga se chce vrátit na silnice. Zkouší to přes závodní okruhy

Praga se chce vrátit na silnice. Zkouší to přes závodní okruhy

Akce se koná příští pátek a sobotu, tedy (29. a 30. ledna) v showroomu AutoTechnologi na pražském Chodově. K vidění budou závodní speciály Praga R1, Praga R1S, R1T a R1R, která je po 68 letech prvním osobním automobilem Praga homologovaným pro běžný provoz. Kromě toho zde bude také třeba simulátor jízdy s Pragou.

V pátek bude otevřeno od dvou odpoledne do deseti večer, v sobotu se showroom otevírá v deset ráno a akce skončí v osm večer. 

Praga vyráží na čtyřiadvacetihodinovku do Le Mans

Praga vyráží na čtyřiadvacetihodinovku do Le Mans

Jen pro připomenutí, Praga R1R je speciál homologovaný pro silniční provoz s hmotností 670 kg, který používá přeplňovaný dvoulitr o výkonu až 390 koní a s točivým momentem 530 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h je záležitostí na méně než tři sekundy. Cena přesahuje 5,3 milionu korun.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků