PPI Audi R8: funkce na prvním místě

Audi R8 svou přemrštěnou cenovkou, špatnou dostupností a omezenou výrobou k tuningu příliš nevybízí, ale přesto zaujalo mnoho tunerů. I firmu PPI.
PPI Audi R8: funkce na prvním místě

Firma PPI Automotive Design není na poli tuningu příliš známá, ale není to žádný amatér, což dokázala již v minulosti. Nyní přichází s úpravou pro Audi R8, která bude představena na Essen Motor Show.

Audi R8 v úpravě PPI dostalo řadu aerodynamických prvků, které mají pomoci zlepšit přítlak a snížit vztlak, tedy zlepšit jízdní vlastnosti. Zadní křídlo, přední spoiler, zadní difusor to jsou hlavní prvky tohoto kitu. Důležitý je i nový stavitelný podvozek a nová hořčíková kola.

Upravené Audi R8 pak navíc dostalo i řadu úprav, které se podepsaly na větším výkonu. Kompletně přepracované sání, zcela nové výfukové potrubí včetně svodů, upravené mapy řídící jednotky a výsledkem je výkon 460 koní a točivý moment 465 Nm. To je o 40 koní a 35 Nm více, než kolik nabízí sériový model.

Díky tomu pak dosahuje PII Audi R8 maximální rychlosti 305 km/h a na stovku zrychlí za 4,4 s. A vypadá, no, posuďte sami...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
PPI Audi R8

 

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 103 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků