PPI Audi PS TT Coupé: komu nestačí série

Audi TT je vcelku oblíbeným cílem tunerů. PPI si vzal do parády verzi s dvoulitrem TFSI a zde je výsledek.

Možná vám nepřijde Audi TT jako plnohodnotný sporťák, pak patříte zhruba k polovině motoristické populace. Jenomže netřeba házet flintu do žita a pro zlepšení situace jsou tady úpravci, kteří (alespoň ve většině případů) dělají vozy sportovnějšími.

Tuner PPI se zaměřil na aerodynamiku vozu. Přepracování se dočkal jak přední nárazník, tak ten zadní a nové jsou rovněž boční prahy. Tyto zásahy se podílejí na lepším proudění vzduchu pod vozem, více kyslíku se dostaví také k motoru a při vysokých rychlostech má toto TT větší porci přítlaku.

Pod kapotou PS TT je dvoulitr TFSI se základním výkonem 147 kW/200 k. Tuner se pohrál s jeho řídící jednotkou a výfukovým systémem, výsledkem čeho je výkon 180 kW/245 k a točivý moment 366 Nm. Papírově se tak tento agregát svými parametry blíží šestiválci 3,2 l FSI.

Jak už to bývá zvykem, úprav se dočkal také podvozek. Vyměněny byly sériové pružiny i tlumiče, vůz se přiblížil o 30 mm blíž k silnici a nasazeny byly 19“ odlehčená kola. Na zlepšené brzdové soustavě se v současnosti pracuje, takže není prozatím dostupná. V interiéru tuner vsadil na kvalitní materiály v podobě hliníku a karbony a pozměněny byly některé detaily jako například volant.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
PPI Audi PS TT Coupé

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků