PPI Audi PS TT Coupé: komu nestačí série

Audi TT je vcelku oblíbeným cílem tunerů. PPI si vzal do parády verzi s dvoulitrem TFSI a zde je výsledek.

Možná vám nepřijde Audi TT jako plnohodnotný sporťák, pak patříte zhruba k polovině motoristické populace. Jenomže netřeba házet flintu do žita a pro zlepšení situace jsou tady úpravci, kteří (alespoň ve většině případů) dělají vozy sportovnějšími.

Tuner PPI se zaměřil na aerodynamiku vozu. Přepracování se dočkal jak přední nárazník, tak ten zadní a nové jsou rovněž boční prahy. Tyto zásahy se podílejí na lepším proudění vzduchu pod vozem, více kyslíku se dostaví také k motoru a při vysokých rychlostech má toto TT větší porci přítlaku.

Pod kapotou PS TT je dvoulitr TFSI se základním výkonem 147 kW/200 k. Tuner se pohrál s jeho řídící jednotkou a výfukovým systémem, výsledkem čeho je výkon 180 kW/245 k a točivý moment 366 Nm. Papírově se tak tento agregát svými parametry blíží šestiválci 3,2 l FSI.

Jak už to bývá zvykem, úprav se dočkal také podvozek. Vyměněny byly sériové pružiny i tlumiče, vůz se přiblížil o 30 mm blíž k silnici a nasazeny byly 19“ odlehčená kola. Na zlepšené brzdové soustavě se v současnosti pracuje, takže není prozatím dostupná. V interiéru tuner vsadil na kvalitní materiály v podobě hliníku a karbony a pozměněny byly některé detaily jako například volant.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
PPI Audi PS TT Coupé

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků