pkod
2. března 2004 • 15:23

vetsina ridicu nevi ci nerespektuje ze zeleznicni prejezd bez blikajiciho bileho svetla je nutno povazovat za nechraneny (mozna poruch ci praskla zarovka). Schvalne se kouknete kdo na takovem prejezdu pribrzdi natoz aby se rozhledl. Bohuzel CD takove prejezdy produkuji (nekdy je bile svetlo zaslepeno trvale)

Khejmll
19. června 2003 • 9:19

Já nevím,kam ty lidi pořád pospíchají.To je takový problém přibrzdit na tu třicítku  a rozhlídnout se?Na jaké vzdálenosti zastavím při takové rychlosti..Moc velká asi nebude,že?Tak se zdržím o minutu....Minutu,kterých mám za 65 let 36 792 000.A pak přilítnu domů,vrazím sebou na gauč a chrápu....Stojí to za to?Proč si lidi pořád myslí,že kliknou pod vlakem na "hrát znovu",a jsou zase na startu??

Pee Kaa
19. června 2003 • 7:13

Prosil bych ještě alespoň 2 pokračování článku. Další díl by mohl být o tom, že na sněhu to klouže, takže na horách musíme být opatrní a poslední by nás mohl poučit že když auto jede rychle, tak zasatví huř než když jede pomalu. A s obrázkama. Prosíííím Miluju investigativní žurnalistiku!!!

PeeKaa

ja1st
19. června 2003 • 10:52

Zdá se vám problematika přejezdů tak jednoduchá, když vám řeknu, že blikající bílé světlo ještě explicitně neznamená že nejede vlak ?

Totéž v případě závor.

Pokud trefíte správný přejezd vymyšlený v SSSR, může se vám stát, že spadnou závory, chvíli nic, zvednou se závory, chvilku nic, a pak projede vlak. :o)

 

Dusan
21. června 2003 • 22:10

... a nebo kdyz manik od udrzby drah vcas vymeni tu pojistku co uz byla pul roku vypalena, aby po prijezdu stabu TV N@va mohlo vsechno hezky svitit, houkat a drahy tvrdit "signalizace byla v poradku, vinikem nehody je neukazneny ridic".

Petr Broža
19. června 2003 • 8:36

Myslím, že podobných článků nebude nikdy dost, dokud budou někteří řidiči jezdit, jak popisuje čtenář v prvním příspěvku.

Pee Kaa
23. června 2003 • 8:53

Ano a spousta nehod je také proto že řidiči jedou příliš rychle (a netuší že brzdná dráha je delší) a proto že dostanou smyk na sněhu!

Takže prosím o ony zmiňované články!!

díky pk

Milan K
17. června 2003 • 14:46

Nedavno jsem jel přes zeme Moravy a na jedne mensi silnici jsem se blizil k nechranenemu prejezdu - nicmene jiz z vetsi vzdalenosti jsem videl rychle se blizici osobni vlak. Pomalu jsem brzdil - za mnou nikdo nebyl - pohoda. Zrovna jsem premyslel jak snadno asi muze dojit k zeleznicnimu nestesti, kdyz kolem meho vozu "prosvistela" Skoda 105 v rychlosti alespon 100 km/h. Ten trouba na mne jeste zdalky troubil (silnice nebyla prilis siroka). Toho cloveka ani vzdalene nenapadlo brzdit (a vlak byl uz UKRUTNE) blizko (zadnej "kluk" ale alespon padesatnik) - pres prejezd proste "prefrcel" a "drtil" to dal - k narazu schazely pouze metry .... No a ted si polozme otazku - stoji to vazne za to ??

LK
18. června 2003 • 9:49

Nechci, aby to vyznělo cynicky, ale v takových případech dojde k "přirozené samoregulaci". Já tvrdím, že když se chce v autě někdo zabít, proč ne, je to jeho volba. Ale ať si dá velkého majzla, aby něco neudělal těm, kteří si podobný zážitek rádi nechají ujít.

impact
22. června 2003 • 9:03

darwin mel pravdu :)

Doporučujeme

Články odjinud