Poznávací značka za více než 419 milionů korun? Ano, i taková existuje

Kolik jste ochotni zaplatit za poznávací značku? Ceny některých se můžou vyšplhat do závratných výšek. Například za SPZ "F1" zaplatíte více než 419 milionů korun.
Poznávací značka za více než 419 milionů korun? Ano, i taková existuje

Na silnicích se to hemží různými poznávacími značkami na přání. Za deset tisíc korun na své SPZ můžete i vy mít téměř cokoliv chcete. Někteří jsou ale ochotní za plechové tabule zaplatit mnohem víc. Například za takovou na které stojí velice prostý nápis "F1".

Taková nabídka se objevila na portálu RegTransfers.com. Pokud byste tuto poznávací značku chtěli vlastnit, musíte si připravit pořádný balík peněz. Pokud nejste zrovna milionáři nebo jste právě nevyhráli v loterii, zřejmě vám patřit nebude. V inzerátu totiž stojí cena 14.412.093,99 liber, tedy v přepočtu více než 419 milionů korun.

Jediná Škoda 1000 MB s diplomatickou SPZ byla vydražena za 610.000 Kč

Jediná Škoda 1000 MB s diplomatickou SPZ byla vydražena za 610.000 Kč

Slavnou SPZ vlastnila po léta společnost Kahn Design. Její zakladatel Afzal Kahn jí koupil v roce 2007 za podstatně menší částku 440.000 liber (téměř 13 milionů korun). V minulosti měl celou řadu zájemců, všechny nabídky ale kvůli nízké ceně odmítl.  

V roce 2014 se poznávací značka objevila na stejném portálu s cenovkou 10 milionů liber. Zástupci společnosti Kahn však odmítli, že by jí prodávali a tak jí nikdy neumožnil společnosti RegTransfers.com předat. Pokud se tentokrát jedná o pravý inzerát, rozhodně se na světě najde hned několik zájemců, kteří by pro SPZ "F1" učitě našli místo ve sbírce drahých supervozů. 

Klepněte pro větší obrázek
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků