Poznávací značka za více než 419 milionů korun? Ano, i taková existuje

Kolik jste ochotni zaplatit za poznávací značku? Ceny některých se můžou vyšplhat do závratných výšek. Například za SPZ "F1" zaplatíte více než 419 milionů korun.
Poznávací značka za více než 419 milionů korun? Ano, i taková existuje

Na silnicích se to hemží různými poznávacími značkami na přání. Za deset tisíc korun na své SPZ můžete i vy mít téměř cokoliv chcete. Někteří jsou ale ochotní za plechové tabule zaplatit mnohem víc. Například za takovou na které stojí velice prostý nápis "F1".

Taková nabídka se objevila na portálu RegTransfers.com. Pokud byste tuto poznávací značku chtěli vlastnit, musíte si připravit pořádný balík peněz. Pokud nejste zrovna milionáři nebo jste právě nevyhráli v loterii, zřejmě vám patřit nebude. V inzerátu totiž stojí cena 14.412.093,99 liber, tedy v přepočtu více než 419 milionů korun.

Jediná Škoda 1000 MB s diplomatickou SPZ byla vydražena za 610.000 Kč

Jediná Škoda 1000 MB s diplomatickou SPZ byla vydražena za 610.000 Kč

Slavnou SPZ vlastnila po léta společnost Kahn Design. Její zakladatel Afzal Kahn jí koupil v roce 2007 za podstatně menší částku 440.000 liber (téměř 13 milionů korun). V minulosti měl celou řadu zájemců, všechny nabídky ale kvůli nízké ceně odmítl.  

V roce 2014 se poznávací značka objevila na stejném portálu s cenovkou 10 milionů liber. Zástupci společnosti Kahn však odmítli, že by jí prodávali a tak jí nikdy neumožnil společnosti RegTransfers.com předat. Pokud se tentokrát jedná o pravý inzerát, rozhodně se na světě najde hned několik zájemců, kteří by pro SPZ "F1" učitě našli místo ve sbírce drahých supervozů. 

Klepněte pro větší obrázek
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků