Poznávací značka za více než 419 milionů korun? Ano, i taková existuje

Kolik jste ochotni zaplatit za poznávací značku? Ceny některých se můžou vyšplhat do závratných výšek. Například za SPZ "F1" zaplatíte více než 419 milionů korun.
Poznávací značka za více než 419 milionů korun? Ano, i taková existuje

Na silnicích se to hemží různými poznávacími značkami na přání. Za deset tisíc korun na své SPZ můžete i vy mít téměř cokoliv chcete. Někteří jsou ale ochotní za plechové tabule zaplatit mnohem víc. Například za takovou na které stojí velice prostý nápis "F1".

Taková nabídka se objevila na portálu RegTransfers.com. Pokud byste tuto poznávací značku chtěli vlastnit, musíte si připravit pořádný balík peněz. Pokud nejste zrovna milionáři nebo jste právě nevyhráli v loterii, zřejmě vám patřit nebude. V inzerátu totiž stojí cena 14.412.093,99 liber, tedy v přepočtu více než 419 milionů korun.

Jediná Škoda 1000 MB s diplomatickou SPZ byla vydražena za 610.000 Kč

Jediná Škoda 1000 MB s diplomatickou SPZ byla vydražena za 610.000 Kč

Slavnou SPZ vlastnila po léta společnost Kahn Design. Její zakladatel Afzal Kahn jí koupil v roce 2007 za podstatně menší částku 440.000 liber (téměř 13 milionů korun). V minulosti měl celou řadu zájemců, všechny nabídky ale kvůli nízké ceně odmítl.  

V roce 2014 se poznávací značka objevila na stejném portálu s cenovkou 10 milionů liber. Zástupci společnosti Kahn však odmítli, že by jí prodávali a tak jí nikdy neumožnil společnosti RegTransfers.com předat. Pokud se tentokrát jedná o pravý inzerát, rozhodně se na světě najde hned několik zájemců, kteří by pro SPZ "F1" učitě našli místo ve sbírce drahých supervozů. 

Klepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků