Pozlacená Fiesta posázená diamanty je k vidění ve Vídni

Pozlacená Fiesta posázená diamanty je k vidění ve Vídni

Kollerovo muzeum veteránů v Heldenbergu u Vídně má nyní nové lákadlo: obstarožní vůz Ford Fiesta, který má karosérii polepenou diamanty a některé mechanické součásti pozlacené.

Ford Fiesta XR2  zakoupil současný majitel Bruno Floh v roce 1993. V roce 2000 některé kovové části vozu pozlatil, jiné nechal vyleštit. V roce 2003 začal na vůz postupně lepit krystaly Swarovski. „V několika posledních letech jsem na svůj automobil nalepil téměř 100 000 krystalů. Těší mne, že svou práci mohu nyní veřejně prezentovat,“ říká hrdý majitel vozu Bruno Floh. Pouze na zakoupení materiálu investoval Bruno Floh minimálně 200 000 € (4 600 000 Kč). Hodiny, které u Fordu Fiesta strávil, raději nepočítal. Jedná se tak evidentně o nejdražší Ford Fiesta na světě.

Ford Fiesta je v Kollerově muzeu veteránů na Heldenbergu ve více než dobré společnosti - stojí pod jednou střechou se 150 historickými vozy. Muzeum je otevřeno denně od 9 do 18 hodin a podrobnosti o jeho exponátech jsou k dispozici zde.

Klepněte pro větší obrázek


 

bazar

Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 280 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 256 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 191 512 km
Cena: 69 000 Kč
Ford Galaxy 1,9
Rok výroby: 2003
Stav: 264 758 km
Cena: 76 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 158 232 km
Cena: 109 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků