Pozdravy z planety Nissan: rodinný Note a sporťák GT-R

Nissan v Ženevě představuje dva zcela rozdílné vozy – nový Note, rodinný vůz, a sportovní střelu GT-R. První vůz zde slaví světovou premiéru, ten druhý evropskou...

Note byl navržený speciálně pro Evropu, pro silnice starého kontinentu. A je to na fotografiích Lukáše Dittricha ze Ženevy vidět. Nejde jen o design. Nissan má ambice proměnit s ním zcela vnímání segmentu B. 

Nissan Note 2013: nová generace v detailech a v pohybu

Nissan Note 2013: nová generace v detailech a v pohybu

Note je nabitý moderními technologiemi, nechybí ani inovativní kamerový systém zobrazování okolí vozidla a bezpečnostní štít Nissan. Jeho prodej bude zahájen letos na podzim.

GT-R 2013 zrychluje z „nuly na sto“ za 2,7 sekundy. Je rychlejší oproti modelu pro rok 2012 o jednu desetinu. Schválně, kde to skončí, když bude každý rok ukusovat stejně?

Gétéčko má podle Nissanu vyšší výkon a lepší stabilitu ve vysokých rychlostech, řízení s ještě rychlejší odezvou. Nově je také vyladěný podvozek.


 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků