Pozdravy Opelu: raketa Astra a vylepšená Insignia (spy photos)

Nabízíme zatím nejlepší fotografie třídveřového Opelu Astra, dokonce i s hodně překvapeným sportovním šéfem automobilky Volkerem Strycekem za volantem. Fotografové ho přistihli s živou Astrou GTC OPC. Ta by prý mohla být o 27 procent silnější zásluhou čtyřválcového turbomotoru 2,0 l o výkonu 300 koní. Vůz je dokonale zakrytý, ale zdá se, že bude mít tmavě lemované čočky světlometů. Viditelné jsou také velké brzdy Brembo a nový výfuk.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

O mnoho více neukazují ani fotografie Insignie. Představují hlavně přední část automobilu. Jedná se o první facelift Opelu Insignia, který byl představen teprve nedávno, na podzim roku 2008. Je zřejmé, že designéři Opelu se pokoušejí sjednotit výraz všech modelů automobilky. Jako první upravili Corsu, nyní Insignii, změny na dalších vozech jsou očekávány v nejbližších měsících.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia
 
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků