Pozdravy Opelu: raketa Astra a vylepšená Insignia (spy photos)

Nabízíme zatím nejlepší fotografie třídveřového Opelu Astra, dokonce i s hodně překvapeným sportovním šéfem automobilky Volkerem Strycekem za volantem. Fotografové ho přistihli s živou Astrou GTC OPC. Ta by prý mohla být o 27 procent silnější zásluhou čtyřválcového turbomotoru 2,0 l o výkonu 300 koní. Vůz je dokonale zakrytý, ale zdá se, že bude mít tmavě lemované čočky světlometů. Viditelné jsou také velké brzdy Brembo a nový výfuk.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

O mnoho více neukazují ani fotografie Insignie. Představují hlavně přední část automobilu. Jedná se o první facelift Opelu Insignia, který byl představen teprve nedávno, na podzim roku 2008. Je zřejmé, že designéři Opelu se pokoušejí sjednotit výraz všech modelů automobilky. Jako první upravili Corsu, nyní Insignii, změny na dalších vozech jsou očekávány v nejbližších měsících.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia
 
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků