Požár u dodavatele z Mostu způsobil zastavení výroby Peugeotu 3008

11 komentářů

brk77
1. února • 22:46

Ti se nedoplatí. Tam budou brutální smluvní pokuty. Slyšel jsem věrohodně znějící historku od zaměstnance dodavatelské firmy pro jinou automobilku, jak při povodních sháněli vrtulník, když byly cesty uzavřené, aby dodali díly včas a nemuseli platit vzniklé škody způsobené zastavením výroby. Nakonec ho sehnali až v cizině, protože naše zachraňovali lidi a na díly do aut jim všichni kašlali.

eLzyx
2. února • 8:24

brácha dělá ve sklárně a když se najížděla výroba nové XC90, S90 a V90, tak Švédi občas posílali vrtulník pro skla, která ve sklárně stihli vyrobit nad stanovené množství, aby dokázali kompletovat nová auta bez prostojů. A asi se to vyplatilo ...

jkhc *613 c8&^hxc
2. února • 12:47

Ani se nedivim. Mercedes Benz uctuje dodavatelum za minutu prostoje vyrobni linky 8500 EUR.

Petr Doupal (Doupik)
1. února • 19:31

Fakt, že mají ve skladu díly na produkci jen týden dopředu, je hustý. Pak je vše hned problém. Ale při dnešním šetření je logické, že se dělá přesně pro potřeby.

Kuk Vykuk
2. února • 7:31

Problém je naopak mít velké zásoby nadlouho.

brk77
1. února • 22:58

Na to bych moc nesázel. Tohle je sice Hyundai, ale to bude všude podobné. Je na tom pěkně vidět, jak logistika a vůbec vše našlapané do posledního detailu.https://youtu.be/LICoss9LoSE...

Jan Taraba
1. února • 11:08

Proč proboha někoho napadne vyrábět u Mostu plastové panely pro fabriku vzdálenou 750km?? To už je úplně postavené na palici.

neodborník
1. února • 13:01

A proč ne, čemu tak vadí tahle vzdálenost, může to být i dál. To si myslíte, že se "všechno" musí vyrábět v každá vesnici ? Ještě tu chybí starostlivé příspěvky o "nevýhodách a slabinách" dnešního systému výroby (i když je to přesně naopak), protože se někde něco na pár hodin, či dnů zastaví, "maximálně jednou za deset let".

bimbo
1. února • 12:31

Vidim, ze otazka automotive produkce je ti uplne, ale UPLNE neznama.

mba
1. února • 11:42

Protože je levný benzín/nafta?

hostík
1. února • 11:30

třeba je v Mostu a okolí správně etnicky vyvážená pracovní síla, aby komisaři z EU měli radost z provozu téhle fabriky

Doporučujeme

Články odjinud