Požár u dodavatele z Mostu způsobil zastavení výroby Peugeotu 3008

Požár, který 22. ledna vypukl na výrobní lince firmy Recticel International v severočeském Mostu, způsobil zastavení výroby Peugeotu 3008 v továrně v Sochaux.
Požár u dodavatele z Mostu způsobil zastavení výroby Peugeotu 3008

Zastavení výroby Peugeotu 3008 má svůj původ v Česku. Ve výrobních prostorech společnosti Recticel Automotive Interiors v Mostě vypukl v neděli 22. ledna požár. 

"Z bezpečnostních důvodů byl závod z nařízení úřadů uzavřen a došlo k úplnému zastavení výroby. V této první fázi můžeme oznámit, že nikdo nebyl zraněn," uvedla společnost ve svém prohlášení z 26. ledna.

Důsledkem toho firma nedokázala dodat dostatek dílů do továrny ve francouzském Sochaux, kde se vyrábí mimo jiné i nejnovější SUV Peugeotu - model 3008. Jeho výroba proto musela být pozastavena.

První svezení s novým Peugeotem 3008: Nejlepší je zevnitř

První svezení s novým Peugeotem 3008: Nejlepší je zevnitř

Nosným programem mostecké továrny jsou povrchy palubních desek, dveřní panely, schránky u spolujezdce a další menší díly.

bazar

Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 154 030 km
Cena: 70 000 Kč
Peugeot 207 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 55 325 km
Cena: 108 000 Kč
Peugeot 407 2
Rok výroby: 2005
Stav: 172 170 km
Cena: 85 000 Kč
Peugeot 306 1,8
Rok výroby: 2000
Stav: 253 493 km
Cena: 26 000 Kč
Peugeot 308 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 89 667 km
Cena: 140 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 105 601 km
Cena: 128 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků