Požár u dodavatele z Mostu způsobil zastavení výroby Peugeotu 3008

Požár, který 22. ledna vypukl na výrobní lince firmy Recticel International v severočeském Mostu, způsobil zastavení výroby Peugeotu 3008 v továrně v Sochaux.
Požár u dodavatele z Mostu způsobil zastavení výroby Peugeotu 3008

Zastavení výroby Peugeotu 3008 má svůj původ v Česku. Ve výrobních prostorech společnosti Recticel Automotive Interiors v Mostě vypukl v neděli 22. ledna požár. 

"Z bezpečnostních důvodů byl závod z nařízení úřadů uzavřen a došlo k úplnému zastavení výroby. V této první fázi můžeme oznámit, že nikdo nebyl zraněn," uvedla společnost ve svém prohlášení z 26. ledna.

Důsledkem toho firma nedokázala dodat dostatek dílů do továrny ve francouzském Sochaux, kde se vyrábí mimo jiné i nejnovější SUV Peugeotu - model 3008. Jeho výroba proto musela být pozastavena.

První svezení s novým Peugeotem 3008: Nejlepší je zevnitř

První svezení s novým Peugeotem 3008: Nejlepší je zevnitř

Nosným programem mostecké továrny jsou povrchy palubních desek, dveřní panely, schránky u spolujezdce a další menší díly.

bazar

Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 30 020 km
Cena: 346 000 Kč
Peugeot 206 1,1
Rok výroby: 2002
Stav: 121 483 km
Cena: 55 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 234 204 km
Cena: 60 000 Kč
Peugeot 508 2
Rok výroby: 2014
Stav: 146 081 km
Cena: 252 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 199 045 km
Cena: 26 000 Kč
Peugeot 407 1,8
Rok výroby: 2006
Stav: 141 524 km
Cena: 128 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků